"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mistä sais tehtyä puuhun lehtiä tarvi linkikkejä (suomesta)

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
TYRANIDUSER(FIN)

mistä sais tehtyä puuhun lehtiä tarvi linkikkejä (suomesta)

Viesti Kirjoittaja TYRANIDUSER(FIN) »

mistä sais tehtyä puuhun lehtiä tarvi linkikkejä (suomesta) oon kuullut että oisi semmoista vaahtomuovin tapaista juttuu josta tehään puihin lehdet mutta saisko sitä suomesta tiedän vaan linkin mut ne on jenkeistä jos tiedätte niin laitaisit linkin tai sivun vain :)

ModEdit: Jotain rajaa niiden hymiöiden käyttöön. Yksi riittää aivan mainiosti. - Matti
Pecu

jepejee

Viesti Kirjoittaja Pecu »

En tiedä linkkejä mutta voin kertoa sen että luojan tähden ei noin montaa hymiötä ja olen lukenut muitakin juttujasi, mieti vähän ennenkuin kirjoitat.

Yks aine mistä vois tehdä on sellainen eriste möhnä mikä kovettuessaan muistuttaa finnfoamia. Sitä jos laitttais muotteihin niin vois tulla ihan hyviä.
Se on kans riittoisaa, kaveri teki 2 isoa kukkulaa yhdellä purkillisella ja se maksaa vain 5,5e puteli (vai olikohan se 4,5e).
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Voithan ostaa myös valmislehvästöä.En vaan muista mistä sitä voi ostaa .
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Todennäköisesti kukkakaupasta.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Ratovaari kirjoitti:Todennäköisesti kukkakaupasta.
Niim se tais olla kiitti Ratovaari!
Tanara

Viesti Kirjoittaja Tanara »

Itselläni on tuota alkuperäisessä viestissä mainittua vaahtomuovi-höttöä, mutta ei siitä kyllä minkään 40k-skaalan puihin paljoa lehvistöä saa aikaan. Itse käytän sitä lähinnä figujen beisseissä ekstrana ja joissakin muissa maastopaloissa.

Eipä tosin ole puita tullut värkättyä lainkaan.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Fantasiapeleistä saa Foliage Closter nimistä "juttua", joka näyttää aika hienolta. Hinta on aikas korkea (9,70 muistaakseni) mutta paketti on melko riittoisa.

Tuossa sitä olen käyttänyt...
http://i24.photobucket.com/albums/c8/th ... me/puu.jpg
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

Itse olen tehnyt puiden lehvästöjä kierittelemällä liimalla päällystettyä vaahtomuovia static grassissa.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Nättejä lehtiä syntyy, kun leikkaat ylijäämäspruesta sekalaista slippua ja järsit littanaksi. Lopputuloksena on littanoita lehtiä. Yhtä omituinen vinkki kuin verivinkkini, mutta toimii takuulla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”