Kuolon Areena 2: -Finaali jäljellä!-
Väsyneenä Heicci poistui areenalta hoidettavaksi. Haavan hoidettua Heicci istumaan tuopin kanssa ja sai kuulla seuraavan vastustajansa, kääpiön. Hän oli katsellut kääpiötä taisteluissa ja hän oli luultavasti yhtä voimakas kuin hän. Heicci kumminkin oli yhä varma voitostaan, hänen viikatteensa oli ennenkin ollut kääpiöiden veren peitossa ja hän tietää että pääsee tekemään ensimäisen iskun ja yrittää saada viikatteensa syvälle kääpiön lihaan silloin, niin syvälle kuin pystyy.
Aluksi pelotti kamalasti tuo re-rollattava as 1+ (eikös ne ollut kieletty vai tarkoittiko se re-rollattavia 0+ ja kovempia?), mutta kun muistin kb iskut niin ei pelottanut, kunhan saan vain ensimäisellä vuorolla kb iskun läpi niin peli on
siinä.
Aluksi pelotti kamalasti tuo re-rollattava as 1+ (eikös ne ollut kieletty vai tarkoittiko se re-rollattavia 0+ ja kovempia?), mutta kun muistin kb iskut niin ei pelottanut, kunhan saan vain ensimäisellä vuorolla kb iskun läpi niin peli on
siinä.
No pain no gain.
- Lihamestari
Mutta sitten kun sitä KB iskua ei saa läpi Heiccistä tulee muusia.Drago^ kirjoitti: Aluksi pelotti kamalasti tuo re-rollattava as 1+ (eikös ne ollut kieletty vai tarkoittiko se re-rollattavia 0+ ja kovempia?), mutta kun muistin kb iskut niin ei pelottanut, kunhan saan vain ensimäisellä vuorolla kb iskun läpi niin peli on
siinä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Half-breed
No höh. Tästähän tuli taas toisinto viime kerrasta. Paha vastus hutkii huteja ja Alathrien saa tähän haavoja pikku hiljaa, mutta sitten se piru menee onnistumaan siinä yhdessä savessa ja peli meni siihen. Ja tietysti Slugin tyyppi potkaisi tyhjää ekalla kierroksella. Yhteenvetona: Nopat perkele.
No onneksi naisten Freestylen karsinnat on alkamassa, toivottavasti japanilaiset kawaii tytöt menestyvät edes siellä.
No onneksi naisten Freestylen karsinnat on alkamassa, toivottavasti japanilaiset kawaii tytöt menestyvät edes siellä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ja 2. kierros pelattu.
n. 3/4 osaa peleistä takana ja taas pitäisi puolet kilpailijoista teurastaa.. Jotenkin jaksaa vielä kirjoittaakin ja mukavaahan tämä omalla tavallaan on tähänkin asti ollut
No nopeasti nämä viimeiset kierrokset saan pelattua.
Veikkauksia suosikeista? Omat jatkossa Lachlania lukuunottamatta, kuoli tiukassa matsissa kaaoskäppänää vastaan.
Eli nyt:
1. Erikk
2. Maximus
3. Jesus
4. Veli Puukko
n. 3/4 osaa peleistä takana ja taas pitäisi puolet kilpailijoista teurastaa.. Jotenkin jaksaa vielä kirjoittaakin ja mukavaahan tämä omalla tavallaan on tähänkin asti ollut
Veikkauksia suosikeista? Omat jatkossa Lachlania lukuunottamatta, kuoli tiukassa matsissa kaaoskäppänää vastaan.
Eli nyt:
1. Erikk
2. Maximus
3. Jesus
4. Veli Puukko
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Wääh, unohdin muuten sillon laittaa siihen yv:nä lähetettyyn hahmoon vambraces of the sun nimisen esineen (-1 hyökkäys vastustajalle esine tomb kingien kirjassa) jonkun aivopierun takia, pisteet riittäisivät ja suunnitellessa olin sen mukaan laskenut, mutta postatessa unohtui. Voisiko sen mitenkään saada hahmolle mukaan, parinkymmenen pisteen tasotus muille on tietty jaloa, mutta en nyt väkisin ole yrittämässä hävitä
.
Ei niin että se mikään iso asia olisi, huomasin vaan kun katoin hahmoa siinä ekassa viestissä jossa ne on kaikki lueteltu(pitäähän vastustajan esineet nyt etukäteen urkkia selville, ei niin että siitäapua olisi mutta aina se on kiva tietää kenet voittaa/kenelle häviää.)
Btw en löytäny britkheyn toista tappelua mistään, ehkä olen vain puusilmä, mutta muistaakseni ottelin vain sitä rottaa vastaan ja tämän pitäisi olla jo kolmas roundi...nojoo yritän löytää, tuskin olen nimittäin niin etuoikeutettu että pääsisin hyppäämään yhden kierroksen yli
Niin ja FOR THE ETERNAL BEAUTY!!!
//edit puusilmä mikä puusilmä, tuollahan ne tulokset olivat(katsoo kierros 2 ketjua...). Ihmeen hyvin kyllä on sujunut, on tainnut wardi toimia epätodennäköisen hyvin kun ei yhtään woundia ole vielä otettu. Ehkä kuolon areenan voittajana voikin olla kauniiman sukupuolen edustaja, ainakin tähänastiset matsit menivät vähän liiankin hyvin.
Ei niin että se mikään iso asia olisi, huomasin vaan kun katoin hahmoa siinä ekassa viestissä jossa ne on kaikki lueteltu(pitäähän vastustajan esineet nyt etukäteen urkkia selville, ei niin että siitäapua olisi mutta aina se on kiva tietää kenet voittaa/kenelle häviää.)
Btw en löytäny britkheyn toista tappelua mistään, ehkä olen vain puusilmä, mutta muistaakseni ottelin vain sitä rottaa vastaan ja tämän pitäisi olla jo kolmas roundi...nojoo yritän löytää, tuskin olen nimittäin niin etuoikeutettu että pääsisin hyppäämään yhden kierroksen yli
Niin ja FOR THE ETERNAL BEAUTY!!!
//edit puusilmä mikä puusilmä, tuollahan ne tulokset olivat(katsoo kierros 2 ketjua...). Ihmeen hyvin kyllä on sujunut, on tainnut wardi toimia epätodennäköisen hyvin kun ei yhtään woundia ole vielä otettu. Ehkä kuolon areenan voittajana voikin olla kauniiman sukupuolen edustaja, ainakin tähänastiset matsit menivät vähän liiankin hyvin.
Viimeksi muokannut applepie, Ke 01.03.2006 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
To be Ulverized...
-
Rotten sound
Juu, ei tuo voi ketään muuta haitata. Itsekin itse asiassa iltapäivällä sitä peluuttaessa huomasin, että tuollehan saisi vielä VoSin. Eli pistän sen sille, ei valituksia tuomariston yksimielisestä ratkaisusta (äänin 1-0), kiitos.applepie kirjoitti:Wääh, unohdin muuten sillon laittaa siihen yv:nä lähetettyyn hahmoon vambraces of the sun nimisen esineen (-1 hyökkäys vastustajalle esine tomb kingien kirjassa) jonkun aivopierun takia, pisteet riittäisivät ja suunnitellessa olin sen mukaan laskenut, mutta postatessa unohtui. Voisiko sen mitenkään saada hahmolle mukaan, parinkymmenen pisteen tasotus muille on tietty jaloa, mutta en nyt väkisin ole yrittämässä hävitä.
Kiitti, jokainen kb isku vähemmän omaan niskaan on aina bonaria.Acoparaptor kirjoitti:Juu, ei tuo voi ketään muuta haitata. Itsekin itse asiassa iltapäivällä sitä peluuttaessa huomasin, että tuollehan saisi vielä VoSin. Eli pistän sen sille, ei valituksia tuomariston yksimielisestä ratkaisusta (äänin 1-0), kiitos.applepie kirjoitti:Wääh, unohdin muuten sillon laittaa siihen yv:nä lähetettyyn hahmoon vambraces of the sun nimisen esineen (-1 hyökkäys vastustajalle esine tomb kingien kirjassa) jonkun aivopierun takia, pisteet riittäisivät ja suunnitellessa olin sen mukaan laskenut, mutta postatessa unohtui. Voisiko sen mitenkään saada hahmolle mukaan, parinkymmenen pisteen tasotus muille on tietty jaloa, mutta en nyt väkisin ole yrittämässä hävitä.
To be Ulverized...
Whii! Taistelu areenan herruudesta edistyy pikku hiljaa eikä loppua kuitenkaan näy. Outoa. Kierros oli suhteellinen tasapainoinen noppatuurin osalta ja uskoisin että ei sillä munkillani enää pärjää tulevaisuudessa.
Veikkaukset pitää uusia. Kaksi omista suosikeista jo tipahti, joten ei tuo arvionti oikein pelannut taaskaan:
1. Erikk
2. Gurrlugha
3. Jesus
4. Weithut
Nyt yritystä! Edes kolme teistä jatkoon niin olen tyytyväinen.
Veikkaukset pitää uusia. Kaksi omista suosikeista jo tipahti, joten ei tuo arvionti oikein pelannut taaskaan:
1. Erikk
2. Gurrlugha
3. Jesus
4. Weithut
Nyt yritystä! Edes kolme teistä jatkoon niin olen tyytyväinen.
-
Ihmiskilpi
Aahhahahaa! Vastaani asettuu pahainen, tulta kammoava luu- ja paperikasa! Omat veikkaukseni:
3. Messias Itse
4. Minä, luonnollisesti
Muilla ei olekaan niin merkitystä, kohdatessani huussin eeppisessä finaalissa (oli se sitten välierä tai finaali, se on henkinen loppuottelu) erotellaan jyvät akanoista ja nähdään kuka on kuka. Siitä seuraa tulta, tappuraa, savua ja liekkejä, verta ja teräöljyä, mutta koska ruuanlaittotaidosta on aikojen saatossa ollut reilusti enemmän hyötyä ihmiskunnalle kuin kristinuskosta koskaan, olen vakuuttunut voitostani.
Olen puhunut, nyt voitte kumartaa.
3. Messias Itse
4. Minä, luonnollisesti
Muilla ei olekaan niin merkitystä, kohdatessani huussin eeppisessä finaalissa (oli se sitten välierä tai finaali, se on henkinen loppuottelu) erotellaan jyvät akanoista ja nähdään kuka on kuka. Siitä seuraa tulta, tappuraa, savua ja liekkejä, verta ja teräöljyä, mutta koska ruuanlaittotaidosta on aikojen saatossa ollut reilusti enemmän hyötyä ihmiskunnalle kuin kristinuskosta koskaan, olen vakuuttunut voitostani.
Olen puhunut, nyt voitte kumartaa.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Totta.
Kun seuraava vastustaja on tapettu raa'asti, avautuvat Helvetinportit lailla alastomien paholaisenkelsiipien ja monivarpaisisten haaravälien, kun vastakkain asettuvat Weithut, tuo keittiöiden kruunaamaton kuningas, jokaisen Iron Chefin päihittäjä, kolmen kokkisodan voittaja ja itse Le Chef a¨la quisine, ja itse Jesus, tuo taivaan ja maan hallitsija, kiinteälihaksinen aristokraatti ja koko maailman kauhishipiäisin tuhoaja.
Silloin Jumala synnyttää, saakuli ejakuloi, Kuolema masentuu ja Buddha laihtuu. Kaikki kerääntyvät katsomaan tuota eeppistä ottelua kera vedonlyönnein ja suurten odotuksin. Silloin maailma räjähtää!
Kun seuraava vastustaja on tapettu raa'asti, avautuvat Helvetinportit lailla alastomien paholaisenkelsiipien ja monivarpaisisten haaravälien, kun vastakkain asettuvat Weithut, tuo keittiöiden kruunaamaton kuningas, jokaisen Iron Chefin päihittäjä, kolmen kokkisodan voittaja ja itse Le Chef a¨la quisine, ja itse Jesus, tuo taivaan ja maan hallitsija, kiinteälihaksinen aristokraatti ja koko maailman kauhishipiäisin tuhoaja.
Silloin Jumala synnyttää, saakuli ejakuloi, Kuolema masentuu ja Buddha laihtuu. Kaikki kerääntyvät katsomaan tuota eeppistä ottelua kera vedonlyönnein ja suurten odotuksin. Silloin maailma räjähtää!
Viimeksi muokannut Hollo, Ti 21.03.2006 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Ihmiskilpi
Mutta älähän kuomseni unohda loppua: '..ja Weithut astuu laskeutuvan pölyn keskeltä voittajana toteamaan; mitä sillä maailmalla nyt oikein taas tekikään?'.huussi kirjoitti:Totta.
Edit:
Älähän nyt, voit toki lohduttautua tappion hetkellä sillä, että putosit parhaista parhaalle, kukkulan kuninkaalle, oltermannille, herrojen herralle ja kukolle tunkiolla. Ei ole minun vikani, että muumiota ei kääritä johonkin vähemmän herkästi syttyvään, kuten betoniin. Sitäpaitsi, et olisi kuitenkaan voinut voittaa minua, ja vaikka olisitkin, mikä panee sinut, pahainen kuolevainen luulemaan, että sinusta olisi vastusta itse Messiaalle?applepie kirjoitti:
Helppo nauraa kun käy pullaAco, kiellä tollaset mauttomat aseet
, ei mitään one hit ko:ta kiitos
![]()
-
Ar-Senator
Dodih, nyt kun molemmat saunojat, varsinkin oma Veli Puukkoni, sattui kuolemaan Acon noppien epäpyhässä käsittelyssä (Brithkey oli täyttä tuubaa, puolueellinen tuomari ratkaisi ottelun), niin ainoa ottelija jolla on munaa on Jesus.
Mutta Veljen henki ei kuole koskaan!
Veljen henki lainaa raamattua, osoittaen sanansa erityisesti hänet dopingin avulla voittaneelle Brithkeylle :
"Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."
Mutta Veljen henki ei kuole koskaan!
Veljen henki lainaa raamattua, osoittaen sanansa erityisesti hänet dopingin avulla voittaneelle Brithkeylle :
"Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."
Britkhey haavoittui ensimmäistä kertaa elämässään. Kauhea tuska repi hänen kylkeään, mutta sitä hän ei yleisölle nayttänyt, heille ei hän antaisi iloa nöyryytyksestään. Mutta vielä kavalampi kipu kalvoi Britkheytä, mitä jos hänen kaunis kehonsa ei koskaan palautuisi ennalleen, oliko balsamoijien valtava urakka mennyt hukkaan? Nyt ainoa toivo saada tarpeeksi rikkauksia korjausleikkaukseen tosiaan on voittaa turnaus, mutta ajatuskin siitä että joku likainen irstas kääpiö sytyttäisi isoäidin kaniisti kullalla kirjaillut silkkipellavaliinat palamaan pyörrytti. Hän suuteli kevyesti kultaista rannekoruaan ja rukoili jumaliltaan että se pysäyttäisi kääpiön brutaalit iskut, mutta kerran se oli jo pettänyt miksei toistekin, sisimmässään murheellisena britkhey poistui areenalta, lause "Mitä jos en koskaan enää saa olla kaunis..." päässään kaikuen.
To be Ulverized...
-
Rotten sound