"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuolon Areena 2: -Finaali jäljellä!-

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Väsyneenä Heicci poistui areenalta hoidettavaksi. Haavan hoidettua Heicci istumaan tuopin kanssa ja sai kuulla seuraavan vastustajansa, kääpiön. Hän oli katsellut kääpiötä taisteluissa ja hän oli luultavasti yhtä voimakas kuin hän. Heicci kumminkin oli yhä varma voitostaan, hänen viikatteensa oli ennenkin ollut kääpiöiden veren peitossa ja hän tietää että pääsee tekemään ensimäisen iskun ja yrittää saada viikatteensa syvälle kääpiön lihaan silloin, niin syvälle kuin pystyy.

Aluksi pelotti kamalasti tuo re-rollattava as 1+ (eikös ne ollut kieletty vai tarkoittiko se re-rollattavia 0+ ja kovempia?), mutta kun muistin kb iskut niin ei pelottanut, kunhan saan vain ensimäisellä vuorolla kb iskun läpi niin peli on
siinä.
No pain no gain.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Drago^ kirjoitti: Aluksi pelotti kamalasti tuo re-rollattava as 1+ (eikös ne ollut kieletty vai tarkoittiko se re-rollattavia 0+ ja kovempia?), mutta kun muistin kb iskut niin ei pelottanut, kunhan saan vain ensimäisellä vuorolla kb iskun läpi niin peli on
siinä.
Mutta sitten kun sitä KB iskua ei saa läpi Heiccistä tulee muusia.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

No höh. Tästähän tuli taas toisinto viime kerrasta. Paha vastus hutkii huteja ja Alathrien saa tähän haavoja pikku hiljaa, mutta sitten se piru menee onnistumaan siinä yhdessä savessa ja peli meni siihen. Ja tietysti Slugin tyyppi potkaisi tyhjää ekalla kierroksella. Yhteenvetona: Nopat perkele.

No onneksi naisten Freestylen karsinnat on alkamassa, toivottavasti japanilaiset kawaii tytöt menestyvät edes siellä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Ja 2. kierros pelattu.

n. 3/4 osaa peleistä takana ja taas pitäisi puolet kilpailijoista teurastaa.. Jotenkin jaksaa vielä kirjoittaakin ja mukavaahan tämä omalla tavallaan on tähänkin asti ollut ;) No nopeasti nämä viimeiset kierrokset saan pelattua.

Veikkauksia suosikeista? Omat jatkossa Lachlania lukuunottamatta, kuoli tiukassa matsissa kaaoskäppänää vastaan.

Eli nyt:

1. Erikk
2. Maximus
3. Jesus
4. Veli Puukko
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Wääh, unohdin muuten sillon laittaa siihen yv:nä lähetettyyn hahmoon vambraces of the sun nimisen esineen (-1 hyökkäys vastustajalle esine tomb kingien kirjassa) jonkun aivopierun takia, pisteet riittäisivät ja suunnitellessa olin sen mukaan laskenut, mutta postatessa unohtui. Voisiko sen mitenkään saada hahmolle mukaan, parinkymmenen pisteen tasotus muille on tietty jaloa, mutta en nyt väkisin ole yrittämässä hävitä :D.

Ei niin että se mikään iso asia olisi, huomasin vaan kun katoin hahmoa siinä ekassa viestissä jossa ne on kaikki lueteltu(pitäähän vastustajan esineet nyt etukäteen urkkia selville, ei niin että siitäapua olisi mutta aina se on kiva tietää kenet voittaa/kenelle häviää.)

Btw en löytäny britkheyn toista tappelua mistään, ehkä olen vain puusilmä, mutta muistaakseni ottelin vain sitä rottaa vastaan ja tämän pitäisi olla jo kolmas roundi...nojoo yritän löytää, tuskin olen nimittäin niin etuoikeutettu että pääsisin hyppäämään yhden kierroksen yli ;)

Niin ja FOR THE ETERNAL BEAUTY!!!

//edit puusilmä mikä puusilmä, tuollahan ne tulokset olivat(katsoo kierros 2 ketjua...). Ihmeen hyvin kyllä on sujunut, on tainnut wardi toimia epätodennäköisen hyvin kun ei yhtään woundia ole vielä otettu. Ehkä kuolon areenan voittajana voikin olla kauniiman sukupuolen edustaja, ainakin tähänastiset matsit menivät vähän liiankin hyvin.
Viimeksi muokannut applepie, Ke 01.03.2006 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
To be Ulverized...
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Saamerin juusto kääpiöt.Toivotaan että 1AS ja wardi pelastaa jotakin, mutta onneksi juusto kääpällä on huono AS.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

applepie kirjoitti:Wääh, unohdin muuten sillon laittaa siihen yv:nä lähetettyyn hahmoon vambraces of the sun nimisen esineen (-1 hyökkäys vastustajalle esine tomb kingien kirjassa) jonkun aivopierun takia, pisteet riittäisivät ja suunnitellessa olin sen mukaan laskenut, mutta postatessa unohtui. Voisiko sen mitenkään saada hahmolle mukaan, parinkymmenen pisteen tasotus muille on tietty jaloa, mutta en nyt väkisin ole yrittämässä hävitä :D.
Juu, ei tuo voi ketään muuta haitata. Itsekin itse asiassa iltapäivällä sitä peluuttaessa huomasin, että tuollehan saisi vielä VoSin. Eli pistän sen sille, ei valituksia tuomariston yksimielisestä ratkaisusta (äänin 1-0), kiitos.
Drago^

Suosikkiveikkaukseni ovat seuraavat:

1:Heicci
*tähän väliin jotain*
4:Veli Puukko
No pain no gain.
applepie

Acoparaptor kirjoitti:
applepie kirjoitti:Wääh, unohdin muuten sillon laittaa siihen yv:nä lähetettyyn hahmoon vambraces of the sun nimisen esineen (-1 hyökkäys vastustajalle esine tomb kingien kirjassa) jonkun aivopierun takia, pisteet riittäisivät ja suunnitellessa olin sen mukaan laskenut, mutta postatessa unohtui. Voisiko sen mitenkään saada hahmolle mukaan, parinkymmenen pisteen tasotus muille on tietty jaloa, mutta en nyt väkisin ole yrittämässä hävitä :D.
Juu, ei tuo voi ketään muuta haitata. Itsekin itse asiassa iltapäivällä sitä peluuttaessa huomasin, että tuollehan saisi vielä VoSin. Eli pistän sen sille, ei valituksia tuomariston yksimielisestä ratkaisusta (äänin 1-0), kiitos.
Kiitti, jokainen kb isku vähemmän omaan niskaan on aina bonaria. ;)
To be Ulverized...
Drago^

Eihän tämä turnaus kuollut, jos ei niin milloin tulee jatkoa?
No pain no gain.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Viikonloppuna on tarkoitus yllättää kaikki pelaamalla koko 3. kierros. Nyt on osanottajilla (ja erityisesti järjestäjällä) pieni loma.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Whii! Taistelu areenan herruudesta edistyy pikku hiljaa eikä loppua kuitenkaan näy. Outoa. Kierros oli suhteellinen tasapainoinen noppatuurin osalta ja uskoisin että ei sillä munkillani enää pärjää tulevaisuudessa.

Veikkaukset pitää uusia. Kaksi omista suosikeista jo tipahti, joten ei tuo arvionti oikein pelannut taaskaan:

1. Erikk
2. Gurrlugha
3. Jesus
4. Weithut

Nyt yritystä! Edes kolme teistä jatkoon niin olen tyytyväinen.
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

Aahhahahaa! Vastaani asettuu pahainen, tulta kammoava luu- ja paperikasa! Omat veikkaukseni:

3. Messias Itse
4. Minä, luonnollisesti

Muilla ei olekaan niin merkitystä, kohdatessani huussin eeppisessä finaalissa (oli se sitten välierä tai finaali, se on henkinen loppuottelu) erotellaan jyvät akanoista ja nähdään kuka on kuka. Siitä seuraa tulta, tappuraa, savua ja liekkejä, verta ja teräöljyä, mutta koska ruuanlaittotaidosta on aikojen saatossa ollut reilusti enemmän hyötyä ihmiskunnalle kuin kristinuskosta koskaan, olen vakuuttunut voitostani.

Olen puhunut, nyt voitte kumartaa.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Totta.

Kun seuraava vastustaja on tapettu raa'asti, avautuvat Helvetinportit lailla alastomien paholaisenkelsiipien ja monivarpaisisten haaravälien, kun vastakkain asettuvat Weithut, tuo keittiöiden kruunaamaton kuningas, jokaisen Iron Chefin päihittäjä, kolmen kokkisodan voittaja ja itse Le Chef a¨la quisine, ja itse Jesus, tuo taivaan ja maan hallitsija, kiinteälihaksinen aristokraatti ja koko maailman kauhishipiäisin tuhoaja.

Silloin Jumala synnyttää, saakuli ejakuloi, Kuolema masentuu ja Buddha laihtuu. Kaikki kerääntyvät katsomaan tuota eeppistä ottelua kera vedonlyönnein ja suurten odotuksin. Silloin maailma räjähtää!
Viimeksi muokannut Hollo, Ti 21.03.2006 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
applepie

Ihmiskilpi kirjoitti:Aahhahahaa! Vastaani asettuu pahainen, tulta kammoava luu- ja paperikasa! Omat veikkaukseni:

4. Minä, luonnollisesti

Olen puhunut, nyt voitte kumartaa.
Helppo nauraa kun käy pulla :D Aco, kiellä tollaset mauttomat aseet ;), ei mitään one hit ko:ta kiitos :(
To be Ulverized...
Ihmiskilpi

Viesti Kirjoittaja Ihmiskilpi »

huussi kirjoitti:Totta.

Kun seuraava vastustaja on tapettu raa'asti, avautuvat Helvetinportit lailla alastomien paholaisenkelsiipien ja monivarpaisisten haaravälien, kun vastakkain asettuvat Weithut, tuo keittiöiden kruunaamaton kuningas, jokaisen Iron Chefin päihittäjä, kolmen kokkisodan voittaja ja itse Le Chef a¨la quisine, ja itse Jesus, tuo taivaan ja maan hallitsija, kiinteälihaksinen aristokraatti ja koko maailman kauhishipiäisin tuhoaja.

Silloin Jumala synnyttää, saakuli ejakuloi, Kuolema masentuu ja Buddha laihtuu. Kaikki kerääntyvät katsomaan tuota eeppistä ottelua kera vedonlyönnein ja suurten odotuksin. Silloin maailma räjähtää!
Mutta älähän kuomseni unohda loppua: '..ja Weithut astuu laskeutuvan pölyn keskeltä voittajana toteamaan; mitä sillä maailmalla nyt oikein taas tekikään?'.

Edit:
applepie kirjoitti:
Helppo nauraa kun käy pulla :D Aco, kiellä tollaset mauttomat aseet ;), ei mitään one hit ko:ta kiitos :(
Älähän nyt, voit toki lohduttautua tappion hetkellä sillä, että putosit parhaista parhaalle, kukkulan kuninkaalle, oltermannille, herrojen herralle ja kukolle tunkiolla. Ei ole minun vikani, että muumiota ei kääritä johonkin vähemmän herkästi syttyvään, kuten betoniin. Sitäpaitsi, et olisi kuitenkaan voinut voittaa minua, ja vaikka olisitkin, mikä panee sinut, pahainen kuolevainen luulemaan, että sinusta olisi vastusta itse Messiaalle?
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Dodih, nyt kun molemmat saunojat, varsinkin oma Veli Puukkoni, sattui kuolemaan Acon noppien epäpyhässä käsittelyssä (Brithkey oli täyttä tuubaa, puolueellinen tuomari ratkaisi ottelun), niin ainoa ottelija jolla on munaa on Jesus.

Mutta Veljen henki ei kuole koskaan!

Veljen henki lainaa raamattua, osoittaen sanansa erityisesti hänet dopingin avulla voittaneelle Brithkeylle :
"Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."
applepie

Britkhey haavoittui ensimmäistä kertaa elämässään. Kauhea tuska repi hänen kylkeään, mutta sitä hän ei yleisölle nayttänyt, heille ei hän antaisi iloa nöyryytyksestään. Mutta vielä kavalampi kipu kalvoi Britkheytä, mitä jos hänen kaunis kehonsa ei koskaan palautuisi ennalleen, oliko balsamoijien valtava urakka mennyt hukkaan? Nyt ainoa toivo saada tarpeeksi rikkauksia korjausleikkaukseen tosiaan on voittaa turnaus, mutta ajatuskin siitä että joku likainen irstas kääpiö sytyttäisi isoäidin kaniisti kullalla kirjaillut silkkipellavaliinat palamaan pyörrytti. Hän suuteli kevyesti kultaista rannekoruaan ja rukoili jumaliltaan että se pysäyttäisi kääpiön brutaalit iskut, mutta kerran se oli jo pettänyt miksei toistekin, sisimmässään murheellisena britkhey poistui areenalta, lause "Mitä jos en koskaan enää saa olla kaunis..." päässään kaikuen.
To be Ulverized...
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Onko areena kuollut vai ei?Lord Kurash haluaa voittaa nopeasti turnauksen
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Mikä tauko tässä nyt on?
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”