Siksi, että sotu ei ole sääntökirjan korvike. Ja jos sinulla kerran on itsellä sääntökirja ja englannin taito niin nopeammin se selviää itse lukemalla.
Lisäksi, kuten osasta vastauksia varmasti huomasit, ei se välttämättä ole totuus mikä sieltä tulee ja nyttenkin on jäänyt muutama asia huomaamatta noista runesäännöistä.
Dwarffit?
Ehkä siksi että oma-aloitteisuus on pop. Itsekin pitäisi asioita ymmärtää, aina ei ole paikalla ihmisiä jotka vääntävät mielellään asian rautalangasta sinulle. Sotu on hyvä paikka kysyä asioita, mutta itse ainakin mielummin pohdiskelen kiperää sääntömuotoa ja miten se toimii tilanteessa X, enkä väännä rautalangasta mitä tavallinen englanninkielinen lause Y tarkoittaa.Nezegg the Headbuster kirjoitti: miksi minun pitäisi itse lukea kun voin yhtä hyvin kysäistä asiaa täällä johon asiantuntevat osaavat nopeasti ja selvästi vastata, ei tarvitse itse sitä miettiä "että meneekö se varmasti noin, jne."
Ei, en yrittäkään enkä haluakkaan tappaa kenenkään oikeutta kysyä asiaa mitä ei ymmärrä, mutta muitakin voi ajatella. Jos yrittämisen jälkeen vielä on ongelmia, ilmoittele.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
- Pannukakku
Ääh, minusta rautalangasta vääntäminen ainakin on mukavaa, siitä saa mukavasti tyydytystä. 
Muutenkin, IMO ainakin Perusteet-palstalla olisi hyvä että saisi kysyä yksinkertaisempiakin asioita. Outo forumihan se sellainen olisi, jossa kysymyksiin vastattaisiin vain, ''mee pois ja lue armybookista''. Tietysti jos englantia osaa hyvin ja omistaa armeijakirjan, niin aika turhahan sitä enää on sotusta kysyä, mutta ei se ainakaan minua pahemmin häiritse.
Muutenkin, IMO ainakin Perusteet-palstalla olisi hyvä että saisi kysyä yksinkertaisempiakin asioita. Outo forumihan se sellainen olisi, jossa kysymyksiin vastattaisiin vain, ''mee pois ja lue armybookista''. Tietysti jos englantia osaa hyvin ja omistaa armeijakirjan, niin aika turhahan sitä enää on sotusta kysyä, mutta ei se ainakaan minua pahemmin häiritse.
- Teonanacatl
Saahan täällä, mutta jos kysymykset ovat luokkaa "Miten pelataan? Omistan sääntökirjan, mutta en jaksanu lukea." Niin silloin tuo mee pois-vastaus on paikallaan.Pannukakku kirjoitti:Ääh, minusta rautalangasta vääntäminen ainakin on mukavaa, siitä saa mukavasti tyydytystä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
RE:
Mitenkäs muuten kun kaveri sanoi että kääpiöt sais ottaa kenulle shieldbearerit, niin tarkoittaako tämä sitä että Thane saa ne myös jos on armeijan kenu ??
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Re: RE:
Dwarf lordin kuvauksessa sivulla 50 vaihtoehdoksi Shieldbearers, mikäli tämä vaihtoehto löytyy muilta armeijan hahmoilta voivat hekin ottaa ilmoitettuun hintaan Shieldbearerit. Armeijakirjasta selviää kenellä kaikilla tämä vaihtoehto on.Nezegg the Headbuster kirjoitti:Mitenkäs muuten kun kaveri sanoi että kääpiöt sais ottaa kenulle shieldbearerit, niin tarkoittaako tämä sitä että Thane saa ne myös jos on armeijan kenu ??
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage