"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Feral orks

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
zezuz

Feral orks

Viesti Kirjoittaja zezuz »

Juu oli tämmönen kysymys:
Saako feral orks gretchin mobeille slaveria?

Sitten toinen juttu... tää mun kone ei jostain syystä lataa tuota ekaa sivua feral orkeista. Eli en voi lukea ihan kaikkia special ruleja. Ensimmäinen special rule on "wyrdboyz" mutta sitä ennen on jotain tekstiä joka alkaa varmaan puolivälistä. Jotenka voisiko joku kertoa että mitä erikois-sääntöjä tuota ennen on, tai lähettää minulle vaikka e-mailiin sen sivun.

Onko muuten jotain kirjaa myynnissä josa ois nuo feral orkit ja speed freekit... ainakin friikit on armakettonis mutta onko noi feralitkin siinä?
i'm back !
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Grot mob on sama perus orkeille ja feraleille.

Feral orkkien lista löytyy Chapter Approved 2004 ja Speed Freakkien Codex: Armageddonista.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
zezuz

lähettäkääpäs joku minulle onnettomalle sähköpostiin tuo ensimmäinen sivu feral orkeista että saan tietoon noi special rulet.... käykää vaikka lataamassa tuolta--> http://uk.games-workshop.com/download/d ... k-list.pdf se lista ja siitä se 1 sivu... itse en saa näkymään sitä sivua :( eli e-mailini on [email protected]

Kiitän!
i'm back !
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

zezuz kirjoitti:lähettäkääpäs joku minulle onnettomalle sähköpostiin tuo ensimmäinen sivu feral orkeista että saan tietoon noi special rulet.... käykää vaikka lataamassa tuolta--> http://uk.games-workshop.com/download/d ... k-list.pdf se lista ja siitä se 1 sivu... itse en saa näkymään sitä sivua :( eli e-mailini on [email protected]

Kiitän!
Mitäpä jos lataisit Abode Acrobat Readerin uusimman version, tai sitten Foxit readerin. Itse sain kummallakin ohjelmalla tiedoston aukeemaan.

Pdf:ia on aika huono myös pilkkoa osiksi.
Behell

Viesti Kirjoittaja Behell »

hyytelöperuna kirjoitti:Pdf:ia on aika huono myös pilkkoa osiksi.
File > Save as text, ja sitten poistaa vain kaiken tarpeettoman. Kuvat ja tausta jää pois, mutta saapahan ainakin teksitin (mikä on yleensä se olennaisin osa) talteen.
zezuz

no mul on se uusin akröpaatti mutta tota ekaa sivua se ei jostain syystä näytä...
i'm back !
Behell

Viesti Kirjoittaja Behell »

Jos [email protected] on sinun mailisi, niin lähetin eilen yöllä 1. sivun, ja 2. sivulta special rules kohdan doccina, niin eikö se posti tullut perille?
"Jotta ihminen ymmärtäisi mustaa huumoria, hänellä tulee olla yleisen käsityksen mukaan hyvä huumorintaju." -Wikipedia
zezuz

Behell kirjoitti:Jos [email protected] on sinun mailisi, niin lähetin eilen yöllä 1. sivun, ja 2. sivulta special rules kohdan doccina, niin eikö se posti tullut perille?
tuli perille... kiitokset sinulle :)
i'm back !
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”