Feral orks
Feral orks
Juu oli tämmönen kysymys:
Saako feral orks gretchin mobeille slaveria?
Sitten toinen juttu... tää mun kone ei jostain syystä lataa tuota ekaa sivua feral orkeista. Eli en voi lukea ihan kaikkia special ruleja. Ensimmäinen special rule on "wyrdboyz" mutta sitä ennen on jotain tekstiä joka alkaa varmaan puolivälistä. Jotenka voisiko joku kertoa että mitä erikois-sääntöjä tuota ennen on, tai lähettää minulle vaikka e-mailiin sen sivun.
Onko muuten jotain kirjaa myynnissä josa ois nuo feral orkit ja speed freekit... ainakin friikit on armakettonis mutta onko noi feralitkin siinä?
Saako feral orks gretchin mobeille slaveria?
Sitten toinen juttu... tää mun kone ei jostain syystä lataa tuota ekaa sivua feral orkeista. Eli en voi lukea ihan kaikkia special ruleja. Ensimmäinen special rule on "wyrdboyz" mutta sitä ennen on jotain tekstiä joka alkaa varmaan puolivälistä. Jotenka voisiko joku kertoa että mitä erikois-sääntöjä tuota ennen on, tai lähettää minulle vaikka e-mailiin sen sivun.
Onko muuten jotain kirjaa myynnissä josa ois nuo feral orkit ja speed freekit... ainakin friikit on armakettonis mutta onko noi feralitkin siinä?
i'm back !
lähettäkääpäs joku minulle onnettomalle sähköpostiin tuo ensimmäinen sivu feral orkeista että saan tietoon noi special rulet.... käykää vaikka lataamassa tuolta--> http://uk.games-workshop.com/download/d ... k-list.pdf se lista ja siitä se 1 sivu... itse en saa näkymään sitä sivua
eli e-mailini on [email protected]
Kiitän!
Kiitän!
i'm back !
-
hyytelöperuna
Mitäpä jos lataisit Abode Acrobat Readerin uusimman version, tai sitten Foxit readerin. Itse sain kummallakin ohjelmalla tiedoston aukeemaan.zezuz kirjoitti:lähettäkääpäs joku minulle onnettomalle sähköpostiin tuo ensimmäinen sivu feral orkeista että saan tietoon noi special rulet.... käykää vaikka lataamassa tuolta--> http://uk.games-workshop.com/download/d ... k-list.pdf se lista ja siitä se 1 sivu... itse en saa näkymään sitä sivuaeli e-mailini on [email protected]
Kiitän!
Pdf:ia on aika huono myös pilkkoa osiksi.
Jos [email protected] on sinun mailisi, niin lähetin eilen yöllä 1. sivun, ja 2. sivulta special rules kohdan doccina, niin eikö se posti tullut perille?
"Jotta ihminen ymmärtäisi mustaa huumoria, hänellä tulee olla yleisen käsityksen mukaan hyvä huumorintaju." -Wikipedia
tuli perille... kiitokset sinulleBehell kirjoitti:Jos [email protected] on sinun mailisi, niin lähetin eilen yöllä 1. sivun, ja 2. sivulta special rules kohdan doccina, niin eikö se posti tullut perille?
i'm back !