öö...mitä ukkoi ne on...??? et voi tietää etä miten voi korjata tilannetaa...
tietenkin varovaisesti iroitamalla basesta...oikein muuta keinoa ei oo...
(en ainaskaan tierä muuta tapaa...)
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !
Menikös paljonkin liimaa jalkoihin..?Ja onkos niissä ne ihme tapit jaloissa?no itse teen niin että puuko jalan alle ja naks..kyllä pitäs..Mutta kyllä minunkin Dark eldar jäi baseen kun yritin ottaa sen pois..mut nyt nekin on myyty
Viimeksi muokannut Lumppu, Ti 21.03.2006 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
öh..nyt tuli moka..puukko..ja tiiätkö ne tapit jaloissa ja siin bases on se reikä ni siihen..jos on niin kiinni sitten alkaa ideat loppua..
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
hmm..itelläni on kivahko linkari jolla nostan ukon alustasta irti..jollei mikään auta niin sitten on revittävävoimalla irti... (jos näkee tämän vaihtoehdon mahdolliseksi)
Itse olin liimannut Cyanoakrulaatilla Thanen (Dain Deepaxe) väärään baseen, mutta onneksi siinä basen pohjassa oli maalia, lähti se irti kun hieman voimaa käytti.
Joo mut muovista ei oo kiva irrottaa..mullaki Dark eldarilta polvien kohalta lähti irti..
no kerran mulla vähän lörähti liimaa niihin jalkoihin ja huomasin sen vasta sitten ku liima oli kuivunu,ja sit aloin vetää sitä ukkoo irti siitä,ni jäi pienet palat sitä alustaaki niihin jalkoihin kiinni
To me, sons of sigmar, For the emperor!!
- Ja kaikki empiren soltut laitettiin halki, poikki, pinoon
No mä kerran käytin vääränlaista mustaa figuihin joka sitten johti siihen että maalia on niin paksu kerros että figut lihoivat muodottomiksi. jos olisin alkanu tolun ja hammasharjan kanssa niitä hinkkaamaan niin olisi kestänyt viikkoja saada ne kaikki entiselleen... heitin roskikseen 80€ arvosta muovi figuja. Joten repikää siitä
eikös pilalle menneet figut kantsi laittaa vaikka ruumiiks alustaan...niist saa aika hienanoja ku laitaa "vähän runeltuja" ukkoi baseen makamaan kuoleen näköisesti..