Ongelma
Menikös paljonkin liimaa jalkoihin..?Ja onkos niissä ne ihme tapit jaloissa?no itse teen niin että puuko jalan alle ja naks..kyllä pitäs..Mutta kyllä minunkin Dark eldar jäi baseen kun yritin ottaa sen pois..mut nyt nekin on myyty 
Viimeksi muokannut Lumppu, Ti 21.03.2006 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
öh..nyt tuli moka..puukko..ja tiiätkö ne tapit jaloissa ja siin bases on se reikä ni siihen..jos on niin kiinni sitten alkaa ideat loppua..
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
-
viinikukko
no kerran mulla vähän lörähti liimaa niihin jalkoihin ja huomasin sen vasta sitten ku liima oli kuivunu,ja sit aloin vetää sitä ukkoo irti siitä,ni jäi pienet palat sitä alustaaki niihin jalkoihin kiinni 
To me, sons of sigmar, For the emperor!!
- Ja kaikki empiren soltut laitettiin halki, poikki, pinoon
- Ja kaikki empiren soltut laitettiin halki, poikki, pinoon
No mä kerran käytin vääränlaista mustaa figuihin joka sitten johti siihen että maalia on niin paksu kerros että figut lihoivat muodottomiksi. jos olisin alkanu tolun ja hammasharjan kanssa niitä hinkkaamaan niin olisi kestänyt viikkoja saada ne kaikki entiselleen... heitin roskikseen 80€ arvosta muovi figuja. Joten repikää siitä 
-
Spongebob-Väyrynen
- Osqillator