Tämähän se paras anti hommasta minustakin olisi, RopeCon on kuitenkin se tehokkaimmin figupelaajia suomessa saman katon alle kokoava tapahtuma, ja mikäpäs sen parempaa, kuin tutustua muihin saman harrastuksen ystäviin, varsinkin kun me sotakoneilijat olemme kuitenkin vielä melko harvinainen ilmestys toistaiseksi. Että ei oikein kannata vielä edes kaupanjonossa takana seisovilta kysellä, kiinnostaisiko heitä kenties peli WARMACHINEA...MagnuM kirjoitti:Eli minä olisin lähinnä tuon vapaan pelailun ja siinä sivussa ihmisten demottamisen puolella, ka kun olisi mukava tutustua mahdollisimman moniin pelaajiin, armeijoihin etc.
Kyllä turnaus näyttäisi vetävän pidemmän korren kuitenkin, joskin ajatuksena oli, että turnauksen ilmapiiri pysyisi mahdollisimman rentona, vaikka nyt vitossivun hengen mukaan väännetäänkin pelipöydällä.Vaan jos turnaukseen päädytään, niin olen minä siinäkin mukana, pitäähän teille näyttää kuka käskee ja kenellä pyyhitään pöytää.
Apua otetaan kyllä mieluusti järjestelyissä vastaan, ja erityisesti kelvollista maastoa omaavat ihmiset olisivat suureksi avuksi. 40k turnauksen jälkeisiin peleihin yöllä varmasti saadaan maastoa lainattua, mutta tuo 18-24 väli joudutaan pärjäämään omillamme, eli jos nyt sattuu autolla tulemaan, ja maastoa konttiin mahtuu, niin ottakaa toki mukaan. Pöydälle tai kahdelle saan omat maastoni suunnilleen riittämään, joten lainaamaan joudutaan varmasti.Ja vielä semmoinen pointti, että jos mitään apua järjestelyissä tarvitaan niin olen oikein mielelläni käytettävissä.
-M
---
Semmonen vielä turnauksesta ihan yleensä ottaen, että jos en sponsoria löydä, niin tahtoisitteko maksaa pienen osallistumis maksun joka käytettäisiin kokonaisuudessaan turnauksen voittajalle esim. uuden aloitusboxin rahoittamiseen, eli esim. 40e jaettuna turnauspelaajien kesken? Tämä ei välttämätöntä tietenkään ole, mutta jos kaikki tahtovat että turnauksessa on palkinto, niin turnausmaksu on se kivuttomin tapa moinen järjestää. Yritän toki hienovaraisesti saada jonkun sopivan tahon sponsoroimaan palkinnon, mutta siihen ei toki parane vielä luottaa.