Kuka on Champion of Light ? Kuka haastaa Archaonin ?
-
Spyrer. Lord of Slaanesh
FBn maailma on vaan pieni planeetta Eye of Terrorissa (vai oliko se maelstormissa) sellaisten Warpstormien ympäröimänä, ettei sinne pääsee kukaan 40k maailmasta, johtuen Old Onejen gate crashista
Tämä on otettu Realm of Chaos (3rd ed) kirjoista ja WHFRP sääntökirjasta joissa chaos pojilla oli kivaa kun pääsi ampumaan empiren cavalryä meltapyssyillä =)
Tämä on otettu Realm of Chaos (3rd ed) kirjoista ja WHFRP sääntökirjasta joissa chaos pojilla oli kivaa kun pääsi ampumaan empiren cavalryä meltapyssyillä =)
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
Mä kun luulin et 40k on 40 000 vuotta FB:n jälkeen.Spyrer. Lord of Slaanesh kirjoitti:FBn maailma on vaan pieni planeetta Eye of Terrorissa (vai oliko se maelstormissa) sellaisten Warpstormien ympäröimänä, ettei sinne pääsee kukaan 40k maailmasta, johtuen Old Onejen gate crashista
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
Ei tosiaankaan. a) Jos tuo olis niin niin FB olis nykyaikaa. b) Jos tuo pitäisi paikkansa ei fantasiassa olisi slaaneshia koska slaanesh syntyi 30 vuosituhanteen vaihteessa 40k:ta.Loremaster kirjoitti: Mä kun luulin et 40k on 40 000 vuotta FB:n jälkeen.
Paras selitys yhtenäisyyksille on nimenomaan tuo warp storm juttu. Vastaavia tapauksia on 40k fluffissa mainittu joten ei ole mikään ihme jos fantasy on 40k maailma warp stormeissa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Der Dexter
Oli tossa pari sivua sitten juttua Khainesta ja Khornesta. Luin joskus jostakin, että helffit palvovat oikeasti Khornea, koska Khaine on helffien antama nimi Khornelle tai jotakin -> Myös helffit palvovat Khornea.
Etenkin jos jos tuo warpstorm teoria on totta, olisi se loogista. Yleensä noihin vanhoihin aikoihinhan oltiin varovaisia kertomasta oikeaa nimeä, joten Khaine on Khornen "salanimi" :?:
Saattoi fluffi ehkä olla eldar codexista, jos satuinkin muistamaan väärin...
Etenkin jos jos tuo warpstorm teoria on totta, olisi se loogista. Yleensä noihin vanhoihin aikoihinhan oltiin varovaisia kertomasta oikeaa nimeä, joten Khaine on Khornen "salanimi" :?:
Saattoi fluffi ehkä olla eldar codexista, jos satuinkin muistamaan väärin...
Aliquando Insanire Iucundum Est
[quote="Der Dexter"]Oli tossa pari sivua sitten juttua Khainesta ja Khornesta. Luin joskus jostakin, että helffit palvovat oikeasti Khornea, koska Khaine on helffien antama nimi Khornelle tai jotakin -> Myös helffit palvovat Khornea.
quote]
Minäkin olen joskus kuullut tuon. Eräs kaverini joka pelaa kaaoksella sanoi että Khornella olisi kolme nimeä: Khorne, Khaine ja vielä joku kolmas jota en muista.
Adarin
quote]
Minäkin olen joskus kuullut tuon. Eräs kaverini joka pelaa kaaoksella sanoi että Khornella olisi kolme nimeä: Khorne, Khaine ja vielä joku kolmas jota en muista.
Adarin
Bück dich befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
Se on kuulkaas nyt niin, että se apu tulee sieltä mistä sitä vähiten odotetaan. Se tulee meren pohjasta, miljardipäinen(ja miksei myös pyrstöinen) silli armeija hyökyy Kaaos armeijan yli ja Suur Silakka toinen lyö Arkki Onnea varpaaseen jolloin Arkki Onnen varpaan neljännen nikaman kolmas rusto niksahtaa ja veren kierto loppuu ja Arkki Onni hukkuu omaan vereensä...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
-
Spyrer. Lord of Slaanesh
-
TranssiApina
Light my fire
No jos mietitään tätä Archaonin(väärin kirjotettu) haastajaa...
Niin jos pitää paikkansa että se ei ole naisen synnyttämä
Niin sitten se luultavasti on joko Lisko... tai Treeman special character, sellanen kun ennen muinoin oli olemassa.....
Toisaalta onkos se valon kantaja aina ennen ollu ihminen?
Jos on niin tämän perusteilla se voisi olla joku Bretonnialainen, ehkä green Knight, jonka fluffista mulla ei oo hajuakaan tai joku Ritari nainen Jean Arch
tai vastaava....
Wood Elffikin se voisi olla... mutta on aika epätodennäköstä että Archaon kuolis nuoleen....
Muuten kirjassa Eye of Terror Tabaluga(Theenz) ja Khorne tekivät liiton Imperiumia vastaan, joten kai noi jumalat aika myöntyväisiä ovat toisiaan vastaan.. jos Archaonillakin on heidän kaikkien siunaus......
Lisko se varmaan on... Mutta mun mielestä joku Vamipre count, Blood Dragon tain Von Carstein se vois kans olla, muut Countit ovat tosin vähän liian "Ihmisvihaajia" että ne sopisivat rooliin...
Tai jos tulee uusi Bloodline, White dwarffissa, oliskos se ollu 241, ne ilmoittivat että he aikot tehdä vielä yhden uuden Blood Linen... Jospa se on joki Kaaoksen tappaja Bloodline....
Niin sitten se luultavasti on joko Lisko... tai Treeman special character, sellanen kun ennen muinoin oli olemassa.....
Toisaalta onkos se valon kantaja aina ennen ollu ihminen?
Jos on niin tämän perusteilla se voisi olla joku Bretonnialainen, ehkä green Knight, jonka fluffista mulla ei oo hajuakaan tai joku Ritari nainen Jean Arch
Wood Elffikin se voisi olla... mutta on aika epätodennäköstä että Archaon kuolis nuoleen....
Muuten kirjassa Eye of Terror Tabaluga(Theenz) ja Khorne tekivät liiton Imperiumia vastaan, joten kai noi jumalat aika myöntyväisiä ovat toisiaan vastaan.. jos Archaonillakin on heidän kaikkien siunaus......
Lisko se varmaan on... Mutta mun mielestä joku Vamipre count, Blood Dragon tain Von Carstein se vois kans olla, muut Countit ovat tosin vähän liian "Ihmisvihaajia" että ne sopisivat rooliin...
Tai jos tulee uusi Bloodline, White dwarffissa, oliskos se ollu 241, ne ilmoittivat että he aikot tehdä vielä yhden uuden Blood Linen... Jospa se on joki Kaaoksen tappaja Bloodline....
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Tätä minä olen aina sanonut.
-
Panu Nahka
Re: Light my fire
Jaa, missäs noin mainitaan? Kuulostaa kovasti siltä että Archaon tulee kokemaan loppunsa samalla tavalla kuin päähenkilö "Skottilaisessa näytelmässä"...TohtoriHelikopteri kirjoitti:No jos mietitään tätä Archaonin(väärin kirjotettu) haastajaa...
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
-Steve Jackson
-
Spyrer. Lord of Slaanesh