Kuka on Champion of Light ? Kuka haastaa Archaonin ?

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Lukittu
Spyrer. Lord of Slaanesh

Viesti Kirjoittaja Spyrer. Lord of Slaanesh »

FBn maailma on vaan pieni planeetta Eye of Terrorissa (vai oliko se maelstormissa) sellaisten Warpstormien ympäröimänä, ettei sinne pääsee kukaan 40k maailmasta, johtuen Old Onejen gate crashista

Tämä on otettu Realm of Chaos (3rd ed) kirjoista ja WHFRP sääntökirjasta joissa chaos pojilla oli kivaa kun pääsi ampumaan empiren cavalryä meltapyssyillä =)
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
Darkheart

Viesti Kirjoittaja Darkheart »

Spyrer. Lord of Slaanesh kirjoitti:FBn maailma on vaan pieni planeetta Eye of Terrorissa (vai oliko se maelstormissa) sellaisten Warpstormien ympäröimänä, ettei sinne pääsee kukaan 40k maailmasta, johtuen Old Onejen gate crashista
Mä kun luulin et 40k on 40 000 vuotta FB:n jälkeen.
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Loremaster kirjoitti: Mä kun luulin et 40k on 40 000 vuotta FB:n jälkeen.
Ei tosiaankaan. a) Jos tuo olis niin niin FB olis nykyaikaa. b) Jos tuo pitäisi paikkansa ei fantasiassa olisi slaaneshia koska slaanesh syntyi 30 vuosituhanteen vaihteessa 40k:ta.

Paras selitys yhtenäisyyksille on nimenomaan tuo warp storm juttu. Vastaavia tapauksia on 40k fluffissa mainittu joten ei ole mikään ihme jos fantasy on 40k maailma warp stormeissa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Oli tossa pari sivua sitten juttua Khainesta ja Khornesta. Luin joskus jostakin, että helffit palvovat oikeasti Khornea, koska Khaine on helffien antama nimi Khornelle tai jotakin -> Myös helffit palvovat Khornea.
Etenkin jos jos tuo warpstorm teoria on totta, olisi se loogista. Yleensä noihin vanhoihin aikoihinhan oltiin varovaisia kertomasta oikeaa nimeä, joten Khaine on Khornen "salanimi" :?:

Saattoi fluffi ehkä olla eldar codexista, jos satuinkin muistamaan väärin...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Adarin

Viesti Kirjoittaja Adarin »

[quote="Der Dexter"]Oli tossa pari sivua sitten juttua Khainesta ja Khornesta. Luin joskus jostakin, että helffit palvovat oikeasti Khornea, koska Khaine on helffien antama nimi Khornelle tai jotakin -> Myös helffit palvovat Khornea.
Etenkin jos jos tuo warpstorm teoria on totta, olisi se loogista. Yleensä noihin vanhoihin aikoihinhan oltiin varovaisia kertomasta oikeaa nimeä, joten Khaine on Khornen "salanimi" :?:
quote]

Minäkin olen joskus kuullut tuon. Eräs kaverini joka pelaa kaaoksella sanoi että Khornella olisi kolme nimeä: Khorne, Khaine ja vielä joku kolmas jota en muista.

Adarin
Bück dich befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Se on kuulkaas nyt niin, että se apu tulee sieltä mistä sitä vähiten odotetaan. Se tulee meren pohjasta, miljardipäinen(ja miksei myös pyrstöinen) silli armeija hyökyy Kaaos armeijan yli ja Suur Silakka toinen lyö Arkki Onnea varpaaseen jolloin Arkki Onnen varpaan neljännen nikaman kolmas rusto niksahtaa ja veren kierto loppuu ja Arkki Onni hukkuu omaan vereensä...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Daroc

Viesti Kirjoittaja Daroc »

Champion of Light on tietenkin (tahattomasti tosin) Be'lakor joka kettuuntuu mr. A:lle siitä että ei itse saa koskaan olla Champion of Chaos.
Spyrer. Lord of Slaanesh

Champion of light on tietenkin anonyymi giantti joka poimasee herra A:n ja survasee sen housuihinsa, jonka jälkeen se istahtaa sen päälle... mahtaa olla ikävä tapa kuolla...
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
Ippe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ippe »

Miten ois legendaarinen örkkirasisti Thorgrim?Vois se ainaki hantiin laittaa...
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Champion of light on tietenkin mun hieno Familiar, yksisiipinen lintu joka on naruilla köytetty maahan, se hakkaa archaonin mennen tullen.
"If it bleeds, we can kill it."
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Se tulee olemaan GRIMGOR IRONHIDE koska se on niin hullu että se tappaa kaikki!!! :D
Ippe
Viesti:

Pelailtiin tos äskön kaverin kans testimielessä(mulla Archaon ja sillä liuta kääpiökuninkaita).Jos Ungrim,Kazador,(c)Alric,tai ees Thorgrim pysty nujertaan sitä,niin miten sitte joku kuppanen Örkki?!
Ippe
Viesti:

Pelailtiin tos äskön kaverin kans testimielessä(mulla Archaon ja sillä liuta kääpiökuninkaita).Jos Ungrim,Kazador,(c)Alric,tai ees Thorgrim pysty nujertaan sitä,niin miten sitte joku kuppanen Örkki?!
Ippe
Viesti:

Konkka

Light my fire

Viesti Kirjoittaja Konkka »

No jos mietitään tätä Archaonin(väärin kirjotettu) haastajaa...
Niin jos pitää paikkansa että se ei ole naisen synnyttämä

Niin sitten se luultavasti on joko Lisko... tai Treeman special character, sellanen kun ennen muinoin oli olemassa.....

Toisaalta onkos se valon kantaja aina ennen ollu ihminen?
Jos on niin tämän perusteilla se voisi olla joku Bretonnialainen, ehkä green Knight, jonka fluffista mulla ei oo hajuakaan tai joku Ritari nainen Jean Arch :D tai vastaava....

Wood Elffikin se voisi olla... mutta on aika epätodennäköstä että Archaon kuolis nuoleen....

Muuten kirjassa Eye of Terror Tabaluga(Theenz) ja Khorne tekivät liiton Imperiumia vastaan, joten kai noi jumalat aika myöntyväisiä ovat toisiaan vastaan.. jos Archaonillakin on heidän kaikkien siunaus......

Lisko se varmaan on... Mutta mun mielestä joku Vamipre count, Blood Dragon tain Von Carstein se vois kans olla, muut Countit ovat tosin vähän liian "Ihmisvihaajia" että ne sopisivat rooliin...

Tai jos tulee uusi Bloodline, White dwarffissa, oliskos se ollu 241, ne ilmoittivat että he aikot tehdä vielä yhden uuden Blood Linen... Jospa se on joki Kaaoksen tappaja Bloodline....
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Panu Nahka

Viesti Kirjoittaja Panu Nahka »

Se kahdella vasaralla varustettu figu tullaan nimeämään luultavasti(portentin mukaan) Young Sigmariksi tai Champion of Sigmariksi. Joten jotenkin minusta tuntuu että se menee moukuttamaan Archaonin maihin...
Swrd

Viesti Kirjoittaja Swrd »

Se on Aenarionin uusi tuleminen eli Tyrion
NiTessine

Re: Light my fire

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

TohtoriHelikopteri kirjoitti:No jos mietitään tätä Archaonin(väärin kirjotettu) haastajaa...
Niin jos pitää paikkansa että se ei ole naisen synnyttämä
Jaa, missäs noin mainitaan? Kuulostaa kovasti siltä että Archaon tulee kokemaan loppunsa samalla tavalla kuin päähenkilö "Skottilaisessa näytelmässä"...
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Lord of the Darkness kirjoitti:Pelailtiin tos äskön kaverin kans testimielessä(mulla Archaon ja sillä liuta kääpiökuninkaita).Jos Ungrim,Kazador,(c)Alric,tai ees Thorgrim pysty nujertaan sitä,niin miten sitte joku kuppanen Örkki?!
Koska Grimgor on hakannu peleissä JOKA IKISEN noista käppänöistä.
Spyrer. Lord of Slaanesh

hmm... grimgor se voisi olla KOSKA tunnetusti örkit ovat sieniä ja kasvavat maassa -> ei ole naisen synnyttämä
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Historia”