The Captain kirjoitti:
Eli varastat, jos et jää kiinni?
Jos olet sitä mieltä, että tuote ei ole hintansa väärti, mikset jättäisi sitä kokonaan hankkimatta? Niin minä ainakin teen mieluummin kuin myyn itsekunnioitukseni sortumalla moraalisesti arveluttaviin tapoihin hankkia tuote.
Vastaus tuohon taitaa olla itsestäänselvä, joten en edes vaivaudu vastaamaan. En myöskään viitannut varastamiseen, käytin termiä "saada se halvemalla." Jokainen spekuloikoon itse. En myöskään omista Codexia, vielä. Hankin lähiaikoina, jollain tavalla.
Omaa itsetuntoani eivät tuollaiset todella vähäpätevät syyt ison kuvan kannalta haittaa, enkä puolustele tekojani. Kerroin vain miten itse tekisin.
Harmi että löytyy noinkin orjautuneita yksilöitä, jotka eivät salli itselleen mitään helppoa tottelevaisuuden nimissä.
-Tietopredator, voin vaihtaa sanavarastoni vähemmän sensuroituun muotoon jos se sinulle tyydytystä tuottaa.
-Tom_Gore, yleistyksesi on hieman tunnelinäköistä.
Ja ennenkuin lähdette laskeskelemaan GW:n budjetteja, muistakaa yhtiön suuruus. Tuotteet ovat aina maksaneet yhtä sikalailla, vaikka yhtiö on vuosien aikana kasvanut kymmenkertaiseksi. Tässä tapauksessa hyvä yhtiö etsisi tavan halventaa kulujaan. GW on kasvanut, hinnat eivät ole pienentyneet. Siinä on sinulle fakta, Tietopredator.
Toiset hakkaavat siskojaan, toiset kopioivat figuuripelin sääntökirjoja. Ihmisten paheet ja hyveet vaihtelevat paljon.
Tom_Gore kirjoitti:Sen sijaan ärsyttää se, että te yritätte kaikin keinoin puolustella tekoanne. Samalla väitätte ettei teidän tarvitse puolustella valintojanne.
Eli sinua ärsyttää puolustelu ja puolustelun puute? Dilemma.
Veikkaan että jos itse olisit työtön, menisi suu soukeammalle. Myöskin viittauksesi vastaajien ikään ilmeisesti itsesi ollessa vanhempi on, noh, d-luokan loukkausyritys.
Itse jos kohtaan henkilön joka heittäisi jonkun pihalle valokopioitujen tms. Kirjojen takia, en voi kun tuntea suurta surua sellaista ahdasmielisyyttä kohtaan.
Tästä on turha kiistellä, koska harva täällä ei puolustaisi mielipidettään katkeraan loppuun asti, päitä ei niin vain käännetä ainakaan netin ah, niin anonyymissa maailmassa.
Teen niin itsekin, minun päähäni on turha yrittää tunkea toista ajatusta, sillä mielipiteeni siitä että GW:n tuotteet maksavat kokoonsa, laajuutensa ja muihin proportioihin verrattuna liikaa, ja tässä tulen pysymään. Ja turha yrittää esittää kysymystä "mikset jätä ostamatta?" uudelleen, kun itse jo tiedät vastauksen, ellei äo:si ole alle 100.