Ensimmäiset liskot väreissä - Tästä se alkaa
Ensimmäiset liskot väreissä - Tästä se alkaa
Tulipa saatua nuo kaksi liskoa väreihin, enään 40 takana. Arg.
Skinkin kuvat:#1 #2 #3
Saruksen kuvat: #1 #2 #3
Haluaisin hieman neuvoja vielä terästääkseni hieman highlightaustani, se on vielä vähän hakusessa. Ja kamerataidot, onko ne kehittynyt? Onko kuvat kelvollisia?
Skinkin kuvat:#1 #2 #3
Saruksen kuvat: #1 #2 #3
Haluaisin hieman neuvoja vielä terästääkseni hieman highlightaustani, se on vielä vähän hakusessa. Ja kamerataidot, onko ne kehittynyt? Onko kuvat kelvollisia?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
- pikkupoika
- Mr_Fineday
No Auts, mitä 'ritiikkiä. Silmät aijon kyllä toisella värillä maalata, kokeilin tuota punaista. Tuo iho on hieman hankala korostaa; vinkkiä?Nazreg Moonsinger kirjoitti:No ota nyt herranisä kauempaa kuvat, pelifiguksikin aika kamalia ovat. Kannattaa myös vähän katsoa noita punaisia silmiä, jotka eivät todellakaan erotu muusta figusta.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Henkilökohtaisesti käytän, ja suosittelen sinuakin käyttämään seuraavaa tapaa oranssin tai ruskean oranssin aikaansaamiseksi:Hän itse kirjoitti:Tuo iho on hieman hankala korostaa; vinkkiä?
1) Red Gore undercoat.
2) Blood Redia päälle, niin että vain hieman erottuu raoista ja reunoista.
3-7) Kaikki kerrokset tehdään lisäämällä aina Bad Moon Yellowia (tai muuta keltaista) punaiseen ja maalaamalla aina yhä pienemmälle alueelle.
8) Lisää valkoista seoksen viimeiseen kerrokseen ja lisää korostettuihin alueisiin pieni "tökkäys" tällä mixillä.
En sitten tiedä mitä muut tykkäävät mutta itselläni toimii. Mikäli haluaa tummempaa niin kannattaa käyttää esim. Sunburst Yellowia.
- mieoonmursu
- Viesti:
Hienoja on , hienoja on highlightit nyt vielä vähän hakusessa niinkuin itse mainitsitkin(minähän se olen paraskin puhuja) mut värit ne on yks yhteen liskojen kanssa miks petskules mä en keksiny maalata oranssi mustiks kun mietin tänää väri scenee ötököilleni.
käy kotisivuillani täällä