Kääpiö armeija 500 pistettä
Kääpiö armeija 500 pistettä
Tein tämmöisen armeija listan ensimmäisiä pelejä varten.
thane 74pts.
-great weapon +4pts.
-handgun +5pts
16 warriors 169pts.
-full command +25pts
-shields +16
10 thunderers 165pts.
cannon 90pts.
total 498 pistettä
Tämä on sitten tehty uusilla säännöillä !
Saa haukkua tai/ja kehua. Kaikki kommentit otetaan vastaan .
thane 74pts.
-great weapon +4pts.
-handgun +5pts
16 warriors 169pts.
-full command +25pts
-shields +16
10 thunderers 165pts.
cannon 90pts.
total 498 pistettä
Tämä on sitten tehty uusilla säännöillä !
Saa haukkua tai/ja kehua. Kaikki kommentit otetaan vastaan .
Noin pienessä pelissä tuon cannonin voisi korvata kahdella bolttiksella (ei misfireä) ja jos niille vielä ottaa molemmille mini-inssit niin bs:kin on kohtuullinen. Ne kustantaisivat 120 pistettä. Kanuuna pois ja käytössä on 92.
Thanelta handgun pois ja käytössä on jo 97 pistettä. Loput pisteet voit raapia thunderereista, kun vaihdat ne quarrelereihin. (pidemmästä kantomatkasta saattaa olla enemmän iloa) Lopuilla pisteillä mitä jää yli niin voit varustaa niitä insinöörejä tai vaihtoehtoisesti lihottaa muita yksiköitä. Toinen mahdollinen vaihtoehto olisi varmaan MROchallenge thanelle, tiedän se on kallis, mutta käyttöä sille luulisi löytyvän noin pienessä pelissä.
Tuossa nyt jotain, poimi siitä jos kolahti.
Thanelta handgun pois ja käytössä on jo 97 pistettä. Loput pisteet voit raapia thunderereista, kun vaihdat ne quarrelereihin. (pidemmästä kantomatkasta saattaa olla enemmän iloa) Lopuilla pisteillä mitä jää yli niin voit varustaa niitä insinöörejä tai vaihtoehtoisesti lihottaa muita yksiköitä. Toinen mahdollinen vaihtoehto olisi varmaan MROchallenge thanelle, tiedän se on kallis, mutta käyttöä sille luulisi löytyvän noin pienessä pelissä.
Tuossa nyt jotain, poimi siitä jos kolahti.
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
Jos aikoo ottaa parempaa panssaria pitää ottaa rune armouri.Uudessa armeijakirjassa thanella on nimittäin gromril armour .Ja viidellä pisteellä saa +1 intiativeen tai palavat hyökkäykset. Se handgun on ainoastaan, jotta saisin kokonispisteet lähemmäs viittäsataa (voihan sillä tappaa yhden tyypin jostain...).Eli cannon vaihdetaan kahteen bolt throweriin. Mutta tuo vastapuolen pelaaja on vähän vijhjannut, että thunderereilta pitäisi ottaa command pois. Onko siinä järkeä.
Keskustelua seuratessani huomasin pienen ongelan kun joku laski 120 kahden bolttiksen hinnaksi ja cannon +handgun säästää 95 pt. eikä listassa ole paljon muuta karsittavaa niin insinöörit pitäs varmaan tiputtaa. Vai?
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
No jos luit koko viestini niin olisin korvannut Thundererit Quarrelereilla joten pisteitä olisi säästynyt. Oma mielipiteeni on, että näin pieneen peliin pitäisi saada mahdollisimman paljon nappeja mukaan. Yksi sotakone voisi periaatteessa riittää ja yli jäävillä pisteillä kasvattaa ampujayksikön kokoa.Nipsu kirjoitti:Keskustelua seuratessani huomasin pienen ongelan kun joku laski 120 kahden bolttiksen hinnaksi ja cannon +handgun säästää 95 pt. eikä listassa ole paljon muuta karsittavaa niin insinöörit pitäs varmaan tiputtaa. Vai?
vastassa on yleensä mun horde choseneilla johon ei nuoli kovin herkästi pure joten IMO thundererit olisi hyvä säilyttää...
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Sitä varten onkin ne bolttikset insseillä...Osuu 4+:lla pitkältä matkalta, woundaa 2+:lla ja ei armour savea. Quarrelerit taas pitkän kantomatkan takia, jos vaikka olisit niin etevä, että käyttäisit screeniä? Ja, koska ne Quarrelerit ovat halvempia kuin Thundererit, niitä saa enemmän, jolloin screeni ja mahdolliset uhat sotakoneille putoaa helpommin, kun niitä nuolia tulee vähän enemmän.