"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kääpiö armeija 500 pistettä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Lefa

Kääpiö armeija 500 pistettä

Viesti Kirjoittaja Lefa »

Tein tämmöisen armeija listan ensimmäisiä pelejä varten.

thane 74pts.
-great weapon +4pts.
-handgun +5pts

16 warriors 169pts.
-full command +25pts
-shields +16

10 thunderers 165pts.

cannon 90pts.

total 498 pistettä

Tämä on sitten tehty uusilla säännöillä !

Saa haukkua tai/ja kehua. Kaikki kommentit otetaan vastaan .
dwarf88

Viesti Kirjoittaja dwarf88 »

Noin pienessä pelissä tuon cannonin voisi korvata kahdella bolttiksella (ei misfireä) ja jos niille vielä ottaa molemmille mini-inssit niin bs:kin on kohtuullinen. Ne kustantaisivat 120 pistettä. Kanuuna pois ja käytössä on 92.
Thanelta handgun pois ja käytössä on jo 97 pistettä. Loput pisteet voit raapia thunderereista, kun vaihdat ne quarrelereihin. (pidemmästä kantomatkasta saattaa olla enemmän iloa) Lopuilla pisteillä mitä jää yli niin voit varustaa niitä insinöörejä tai vaihtoehtoisesti lihottaa muita yksiköitä. Toinen mahdollinen vaihtoehto olisi varmaan MROchallenge thanelle, tiedän se on kallis, mutta käyttöä sille luulisi löytyvän noin pienessä pelissä.

Tuossa nyt jotain, poimi siitä jos kolahti.
-Ego sum rex Romanus et supra grammaticam-
*Minä olen rooman kuningas ja kieliopin yläpuolella*
Lefa

Entä jos vastassa on chaoksen horde.
dwarf88

Mitä vastustajasi käyttää yleensä? (olettaen, että on kaveripeli?)
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Jos tulee kaaosta, niin jätä Thundererit ehdottomasti. ´Tykin voisi vaihtaa pultteihin (2 ilman mitään) mutta sekin voi toimia. Thanen käsiase "voi" toimia, joten eipä listassa mitään sen erikoisempaa..

-a
Lefa

Vastustajani käyttää yleensä 12 soturia, 5 nihtiä ja joskus marauder horsemeneja(5).
Lefa

Unohtui äskeisestä listasta se exalted champion.
Natukka

Viesti Kirjoittaja Natukka »

Lefa kirjoitti:Unohtui äskeisestä listasta se exalted champion.
Omia viestejä voi myös muokata. Kannatan! (anteeksi, että leikin moderaattoria)
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Ja miksi kanuunaa pitäisi vaihtaa, jos se on border patrollissa kiellettyä? Vai pelaatteko bordellia?

Ja tanelilta ottaisin pois tuon handgunin ja yrittäisin tunkea sille vähän parempaa panssaria.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Nipsu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Ei ole border patroli, sanoi vastapuolen hordettaja.
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
Lefa

Jos aikoo ottaa parempaa panssaria pitää ottaa rune armouri.Uudessa armeijakirjassa thanella on nimittäin gromril armour .Ja viidellä pisteellä saa +1 intiativeen tai palavat hyökkäykset. Se handgun on ainoastaan, jotta saisin kokonispisteet lähemmäs viittäsataa (voihan sillä tappaa yhden tyypin jostain...).Eli cannon vaihdetaan kahteen bolt throweriin. Mutta tuo vastapuolen pelaaja on vähän vijhjannut, että thunderereilta pitäisi ottaa command pois. Onko siinä järkeä.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

vastapuolen pelaaja on vähän vijhjannut, että thunderereilta pitäisi ottaa command pois. Onko siinä järkeä.
on....mitäpä ne niillä tekis muutenkaan
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Nipsu

Keskustelua seuratessani huomasin pienen ongelan kun joku laski 120 kahden bolttiksen hinnaksi ja cannon +handgun säästää 95 pt. eikä listassa ole paljon muuta karsittavaa niin insinöörit pitäs varmaan tiputtaa. Vai?
Skeneen paluu prokkiksena modata 3ed DE figuista about WYSIWYG armeija. Saa nähä kuin käy.
Pro-tip: Jos palaatte foorumeille puolen vuosikymmenne tauon jälkeen ei kannata lukea omia vanhoja viestejä.
dwarf88

Nipsu kirjoitti:Keskustelua seuratessani huomasin pienen ongelan kun joku laski 120 kahden bolttiksen hinnaksi ja cannon +handgun säästää 95 pt. eikä listassa ole paljon muuta karsittavaa niin insinöörit pitäs varmaan tiputtaa. Vai?
No jos luit koko viestini niin olisin korvannut Thundererit Quarrelereilla joten pisteitä olisi säästynyt. Oma mielipiteeni on, että näin pieneen peliin pitäisi saada mahdollisimman paljon nappeja mukaan. Yksi sotakone voisi periaatteessa riittää ja yli jäävillä pisteillä kasvattaa ampujayksikön kokoa.
Nipsu

vastassa on yleensä mun horde choseneilla johon ei nuoli kovin herkästi pure joten IMO thundererit olisi hyvä säilyttää...
dwarf88

Sitä varten onkin ne bolttikset insseillä...Osuu 4+:lla pitkältä matkalta, woundaa 2+:lla ja ei armour savea. Quarrelerit taas pitkän kantomatkan takia, jos vaikka olisit niin etevä, että käyttäisit screeniä? Ja, koska ne Quarrelerit ovat halvempia kuin Thundererit, niitä saa enemmän, jolloin screeni ja mahdolliset uhat sotakoneille putoaa helpommin, kun niitä nuolia tulee vähän enemmän.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”