"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dispell scroll

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Fledrek

Dispell scroll

Viesti Kirjoittaja Fledrek »

Eli kuinka monta otatte näitä yleensä 2k peleihin? Itse olen olen käyttänyt 3 mutta ehkä se 2 olisi parempi. Vai?
chaos pete

Viesti Kirjoittaja chaos pete »

Riippuu vastustajasta, itse pidän kahdest maagist, millä toisel on 2X ja toisel 1X Scroll
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
T-Moe

Viesti Kirjoittaja T-Moe »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=11515

Siinä hyvä topic asiaa koskien. Hyviä pointteja tulee jopa useammalta hepulta.
Loose Change 2nd Edition - "It's not a theory if you can prove it"
Pannukakku

Viesti Kirjoittaja Pannukakku »

Jos en pelaa magiapainotteista armeijaa, mukana on vain se yksi rullakuski, eli 2 scrollia. Jos taas armeijaan kuuluu useampi velho otan yleensä 3, jos siis en tiedä mitä on vastassa. Jos vastustajan armeija on tiedossa, niin kustomoidaan tarpeen mukaan. Magiapainotteisia armeijoita vastaan on hyvä olla se 3-5 rullaa, kun taas jotain khornen mättöarmeijaa vastaan pärjää ilman rulliakin.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Jaa no kertaillaanpas:

-Vampire Countit; lv.1 Vampire count
-Dark elffit; lv.3 high sorceress/lv.4 high sorceress + lv.2 velho/Lv.1 caddy
-Bretonnia; 1 caddy, vaikka sekin on turha kaikkia paitsi örkkejä vastaan
-Skavenit; Seer + 3 Insinööriä/3 Eshin sorcereria
-High elffit; 1 Caddy
-Tzeentch; lv.4 Lord + 2 Exalted/ Lord+Exalted+Bray shaman
-Slaanesh; Lv.4 Bray shaman + 2x lv.2 bray shaman
-Lizardmen; 2nd generation slann+lv.2 Priest/ 3x Lv.2 Priest
-Tomb kings; High Liche, 2x Liche, Prince

Edit, jaa hyvä minä kyseltiin scrollien määrää. No minäpä kertoilen täällä tarinoita velhojen määrästä. :D 0-7 Counteilla ei yhtään, CoSilla 7.
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ti 04.04.2006 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

2k khemriporukassani on useimmiten kaksi rullaa ja viisi noppaa. Hyvin on riittänyt, tosin kovempia taikarylläysarmeijoita vastaan kolmatta rullaa on tullut joskus ikävä. Mitään täysin virtaviivaistettua turnausmagia-armeijaa en ole kyllä koskaan tavannut, paitsi kerran.

Rullien määrää voi kompensoida myös sisällyttämällä armeijaan hyviä konsteja napsia maageja pois: parhaimpina sellaisina sellaiset, joita ei voi estää magialla, kuten tunneliyksiköt.

Valtavan suuri, nopea ja/tai kestävä armeija selviää vähemmällä taikapuolustuksella kuin muut.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Omat kinkut lähtee turnauksiin yleensä 4 nopalla ja 3 rullalla. Kuulostaa toki vähältä, mutta skorpparit ja swarmit yleensä yrittävät ottaa vähän tehoa magivakivasta. 4 noppaa siis Isopapista + 2-3 prinssistä, joista yksi kantelee rullaa.

Muutenkin olen tottunut pelaamaan 3 rullalla. Se riittää ihan mainiosti tuhlaamatta kuitenkaan ihan liikaa pisteitä. Jotkut käyttävät toki rullameriä, mutten usko enää hinta/laatu -suhteen osuvan pitemmän päälle kannattavaksi.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Acoparaptor kirjoitti:Muutenkin olen tottunut pelaamaan 3 rullalla. Se riittää ihan mainiosti tuhlaamatta kuitenkaan ihan liikaa pisteitä. Jotkut käyttävät toki rullameriä, mutten usko enää hinta/laatu -suhteen osuvan pitemmän päälle kannattavaksi.
...Paitsi helffien karkkimaagin tapauksessa, joka saa 5 rullaa khihihihihii ^^.

Minä käytän 2 tai 3 rullaa, riippuen vastustajasta, tai no ei vastustajasta riippuen joten käytän 2 rullaa :D. Panostan enemmän poweriin, sillä rullien sijaan on eräitä taikoja jotka vähentävät vastapuolten taikojien tehoa (esim. irkku fortune is fickle jalkageneraattoriin.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”