Dispell scroll
Dispell scroll
Eli kuinka monta otatte näitä yleensä 2k peleihin? Itse olen olen käyttänyt 3 mutta ehkä se 2 olisi parempi. Vai?
-
chaos pete
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=11515
Siinä hyvä topic asiaa koskien. Hyviä pointteja tulee jopa useammalta hepulta.
Siinä hyvä topic asiaa koskien. Hyviä pointteja tulee jopa useammalta hepulta.
Loose Change 2nd Edition - "It's not a theory if you can prove it"
- Pannukakku
Jos en pelaa magiapainotteista armeijaa, mukana on vain se yksi rullakuski, eli 2 scrollia. Jos taas armeijaan kuuluu useampi velho otan yleensä 3, jos siis en tiedä mitä on vastassa. Jos vastustajan armeija on tiedossa, niin kustomoidaan tarpeen mukaan. Magiapainotteisia armeijoita vastaan on hyvä olla se 3-5 rullaa, kun taas jotain khornen mättöarmeijaa vastaan pärjää ilman rulliakin.
Jaa no kertaillaanpas:
-Vampire Countit; lv.1 Vampire count
-Dark elffit; lv.3 high sorceress/lv.4 high sorceress + lv.2 velho/Lv.1 caddy
-Bretonnia; 1 caddy, vaikka sekin on turha kaikkia paitsi örkkejä vastaan
-Skavenit; Seer + 3 Insinööriä/3 Eshin sorcereria
-High elffit; 1 Caddy
-Tzeentch; lv.4 Lord + 2 Exalted/ Lord+Exalted+Bray shaman
-Slaanesh; Lv.4 Bray shaman + 2x lv.2 bray shaman
-Lizardmen; 2nd generation slann+lv.2 Priest/ 3x Lv.2 Priest
-Tomb kings; High Liche, 2x Liche, Prince
Edit, jaa hyvä minä kyseltiin scrollien määrää. No minäpä kertoilen täällä tarinoita velhojen määrästä.
0-7 Counteilla ei yhtään, CoSilla 7.
-Vampire Countit; lv.1 Vampire count
-Dark elffit; lv.3 high sorceress/lv.4 high sorceress + lv.2 velho/Lv.1 caddy
-Bretonnia; 1 caddy, vaikka sekin on turha kaikkia paitsi örkkejä vastaan
-Skavenit; Seer + 3 Insinööriä/3 Eshin sorcereria
-High elffit; 1 Caddy
-Tzeentch; lv.4 Lord + 2 Exalted/ Lord+Exalted+Bray shaman
-Slaanesh; Lv.4 Bray shaman + 2x lv.2 bray shaman
-Lizardmen; 2nd generation slann+lv.2 Priest/ 3x Lv.2 Priest
-Tomb kings; High Liche, 2x Liche, Prince
Edit, jaa hyvä minä kyseltiin scrollien määrää. No minäpä kertoilen täällä tarinoita velhojen määrästä.
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ti 04.04.2006 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2k khemriporukassani on useimmiten kaksi rullaa ja viisi noppaa. Hyvin on riittänyt, tosin kovempia taikarylläysarmeijoita vastaan kolmatta rullaa on tullut joskus ikävä. Mitään täysin virtaviivaistettua turnausmagia-armeijaa en ole kyllä koskaan tavannut, paitsi kerran.
Rullien määrää voi kompensoida myös sisällyttämällä armeijaan hyviä konsteja napsia maageja pois: parhaimpina sellaisina sellaiset, joita ei voi estää magialla, kuten tunneliyksiköt.
Valtavan suuri, nopea ja/tai kestävä armeija selviää vähemmällä taikapuolustuksella kuin muut.
Rullien määrää voi kompensoida myös sisällyttämällä armeijaan hyviä konsteja napsia maageja pois: parhaimpina sellaisina sellaiset, joita ei voi estää magialla, kuten tunneliyksiköt.
Valtavan suuri, nopea ja/tai kestävä armeija selviää vähemmällä taikapuolustuksella kuin muut.
Omat kinkut lähtee turnauksiin yleensä 4 nopalla ja 3 rullalla. Kuulostaa toki vähältä, mutta skorpparit ja swarmit yleensä yrittävät ottaa vähän tehoa magivakivasta. 4 noppaa siis Isopapista + 2-3 prinssistä, joista yksi kantelee rullaa.
Muutenkin olen tottunut pelaamaan 3 rullalla. Se riittää ihan mainiosti tuhlaamatta kuitenkaan ihan liikaa pisteitä. Jotkut käyttävät toki rullameriä, mutten usko enää hinta/laatu -suhteen osuvan pitemmän päälle kannattavaksi.
Muutenkin olen tottunut pelaamaan 3 rullalla. Se riittää ihan mainiosti tuhlaamatta kuitenkaan ihan liikaa pisteitä. Jotkut käyttävät toki rullameriä, mutten usko enää hinta/laatu -suhteen osuvan pitemmän päälle kannattavaksi.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
...Paitsi helffien karkkimaagin tapauksessa, joka saa 5 rullaa khihihihihii ^^.Acoparaptor kirjoitti:Muutenkin olen tottunut pelaamaan 3 rullalla. Se riittää ihan mainiosti tuhlaamatta kuitenkaan ihan liikaa pisteitä. Jotkut käyttävät toki rullameriä, mutten usko enää hinta/laatu -suhteen osuvan pitemmän päälle kannattavaksi.
Minä käytän 2 tai 3 rullaa, riippuen vastustajasta, tai no ei vastustajasta riippuen joten käytän 2 rullaa