"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

edited: liiman kanssa ongelmia

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
CinderShade

edited: liiman kanssa ongelmia

Viesti Kirjoittaja CinderShade »

Mulla oli liima vähän sitkeä, nii mä sekotin siihen pikkasen vettä, niin mitähän tapahtuu, JOO se kovettuu (?!).
Miten sen sais taas litkuksi??!!
The shadow falls every night,
So does the sun rise every morning...
Tsarizard

Viesti Kirjoittaja Tsarizard »

my friend, you are in big trouble :wink:
Pelimies saa mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Hyvä ihme tyyppi koita ny opetella heti alkuun kirjottaan kunnon otsikot! :x

Mieti ku koko foorumi on täynnä "Voih!" ja "Oih!" ja "Mitä mä nyt teen?!" nimisiä topikkeja... ei tasan ilmene mistä niissä on kyse!
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Ostat uuden liiman :D
Behold the glory of my vermin horde
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mä en ymmärrä kysymystä. Jos vaikka koittaisit hiukan selittää mistä on kysymys.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Atsu

Viesti Kirjoittaja Atsu »

VJ kirjoitti:Mä en ymmärrä kysymystä. Jos vaikka koittaisit hiukan selittää mistä on kysymys.
Minä ymmärsin, että hänen liimansa oli "sitkeää", joten hän sekoitti siihen vettä ja se kovettui.. :wink:
CinderShade

Viesti Kirjoittaja CinderShade »

no sori sori weekender, mutta asia on nyt niin että toi purkki (vallejo värin kokoinen) maksaa 10e!
oli varmaan yli puolet jälellä, siitä "voih" hehe.
ei kukaan tiedä mitä tehä, no ei kait sitten muuta kuin faian lompsaa lainataan ;D
The shadow falls every night,
So does the sun rise every morning...
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Thunderi kirjoitti:Minä ymmärsin, että hänen liimansa oli "sitkeää", joten hän sekoitti siihen vettä ja se kovettui.. :wink:
Eikös joku täällä aikaisemmin maininnut että superglue kovettuu juuri 'kosteuden' takia, ja sen takia palat tarttuvat nopeammin sormiin (imee kosteutta?) kuin esimerkiksi toisiinsa. Samaa ajatusta käyttäen superglue jähmettyisi nopeammin kun hönkisi sitä päin tjsp.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

jullevi kirjoitti:
Thunderi kirjoitti:Minä ymmärsin, että hänen liimansa oli "sitkeää", joten hän sekoitti siihen vettä ja se kovettui.. :wink:
Eikös joku täällä aikaisemmin maininnut että superglue kovettuu juuri 'kosteuden' takia, ja sen takia palat tarttuvat nopeammin sormiin (imee kosteutta?) kuin esimerkiksi toisiinsa. Samaa ajatusta käyttäen superglue jähmettyisi nopeammin kun hönkisi sitä päin tjsp.
Kokeiltu on ja toimii.
zqmfgb
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Jup, aika kakka säkä...
Tarvis kyllä aina kysyä ammattimieheltä ennenkuin
rupee omin päin duunaileen :lol: .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”