edited: liiman kanssa ongelmia
-
CinderShade
edited: liiman kanssa ongelmia
Mulla oli liima vähän sitkeä, nii mä sekotin siihen pikkasen vettä, niin mitähän tapahtuu, JOO se kovettuu (?!).
Miten sen sais taas litkuksi??!!
Miten sen sais taas litkuksi??!!
The shadow falls every night,
So does the sun rise every morning...
-
Skaven Lord
-
CinderShade
no sori sori weekender, mutta asia on nyt niin että toi purkki (vallejo värin kokoinen) maksaa 10e!
oli varmaan yli puolet jälellä, siitä "voih" hehe.
ei kukaan tiedä mitä tehä, no ei kait sitten muuta kuin faian lompsaa lainataan ;D
oli varmaan yli puolet jälellä, siitä "voih" hehe.
ei kukaan tiedä mitä tehä, no ei kait sitten muuta kuin faian lompsaa lainataan ;D
The shadow falls every night,
Eikös joku täällä aikaisemmin maininnut että superglue kovettuu juuri 'kosteuden' takia, ja sen takia palat tarttuvat nopeammin sormiin (imee kosteutta?) kuin esimerkiksi toisiinsa. Samaa ajatusta käyttäen superglue jähmettyisi nopeammin kun hönkisi sitä päin tjsp.Thunderi kirjoitti:Minä ymmärsin, että hänen liimansa oli "sitkeää", joten hän sekoitti siihen vettä ja se kovettui..
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Henri Ketonen
Kokeiltu on ja toimii.jullevi kirjoitti:Eikös joku täällä aikaisemmin maininnut että superglue kovettuu juuri 'kosteuden' takia, ja sen takia palat tarttuvat nopeammin sormiin (imee kosteutta?) kuin esimerkiksi toisiinsa. Samaa ajatusta käyttäen superglue jähmettyisi nopeammin kun hönkisi sitä päin tjsp.Thunderi kirjoitti:Minä ymmärsin, että hänen liimansa oli "sitkeää", joten hän sekoitti siihen vettä ja se kovettui..
zqmfgb
-
ChaosBonzai