Warhammer online

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Saunis

Warhammer online

Viesti Kirjoittaja Saunis »

http://www.warhammeronline.com/english/home/

Mitä odotuksia/toiveita pelistä? Onko odotuksen arvoinen? Aiotko hommata? Muutakin yleistä pulinaa pelistä saa harrastaa ;)
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Jos siinä on mustia haltioita, mikään ei estä minua ostamasta peliä ;)
supergeek

Viesti Kirjoittaja supergeek »

näköjään örkkejä tiedossa, eli kai tuon ostan (jos on rahaa figuostosten jälkeen...)
http://www.supergeek.se8.org
"Supergeek, the clever way."
Kamreks

Viesti Kirjoittaja Kamreks »

Ihan hyvältä vaikutti kunnes luin IGN previewin...
IGN kirjoitti:Though it's not in keeping with the spirit of the franchise, dwarves will also get some kind of mount just to keep things even. The team isn't releasing any details on just what that mount is, but we're guessing it's some kind of clockwork quad or a steam-powered Segway.
Ei näin pojat, ei näin.

No ostan varmaan joka tapauksessa...
Horde Lover

Viesti Kirjoittaja Horde Lover »

ostaisin, jos ei olisi tota kuukausmaksua
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Trailerissa Stone Throwerissa oli crewinä örkkijä.
OMGWTFBBQ missä gobbot?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Pannukakku

Viesti Kirjoittaja Pannukakku »

Warhammer MMORPG? Totta hitossa ostan, jos WoW ei enää pidä minua tuolloin otteessaan ja jos kone jaksaa pyörittää peliä. Paljonko tuosta pitäisi kuussa maksaa? Entä milloin ko. peli julkaistaan? Onko luottokortti ainoa maksuvaihtoehto? (Toivottavasti ei, muuten taitaa jäädä haaveeksi koko peli...)

Kamreks kirjoitti:Ihan hyvältä vaikutti kunnes luin IGN previewin...
IGN kirjoitti:Though it's not in keeping with the spirit of the franchise, dwarves will also get some kind of mount just to keep things even. The team isn't releasing any details on just what that mount is, but we're guessing it's some kind of clockwork quad or a steam-powered Segway.
Ei näin pojat, ei näin.

No ostan varmaan joka tapauksessa...
Hmm.. minusta taas kääpiöiden juuri kuuluukin ratsastaa vuohilla, mekaanisilla ratsuilla, yms. esineillä. Eipä juuri minua haittaa.
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Mistään kuukausimaksuista ei ole ollut vielä edes huhuja, mutta koska veikkaan että tällä pyritään kahmimaan WoWin pelaajat, tulisi hinta olemaan n.10 euron luokkaa, ehkä hiukan halvempi kuin WoWissa.
Peliin on lupailtu beta testejä jo kesälle, ja julkaisu olisi kait sitten 2007, luulen kummiskin että he _yrittävät_ saada sitä vielä täksi jouluksi (sehän on se paras kohta myydä pelejä, juunou?).

Peliin on tulossa 2 Factionia, niinkuin WoWissa, rotuina tulevat olemaan:
Servants of Chaos: ( tai jokin tälläinen)
-Orcs
-Dark Elfs
-Mortal Chaos
Jokin jokin jokin:
-Dwarfs
-High Elfs
-Empire

Eli 6 rotua yhteensä. Koko pelistä olisi tulossa PVP painotteinen, eli jokainen questi siitä monsujen lahtaamsiesta ja kamojen kuljettamisesta vaikuttaisi itse maailman PVP tilanteeseen.
Maailmassa tulee olemaan 33 aluetta mistä rodut voivat kamppailla, joten PVP tulee olemaan todella yleistä ja massiivista.
Classit menevät seuraavasti, eli alussa tehdään rotu, sitten valitaan tehdääkö: Fighter / Adept
Eli miekanheiluttaja vai mage-wnb, jonka jälkeen sitten tulee jonkinlaisia alaluokkia mihin syventyä.
Kun hahmot saavat leveliä, se tuntuu myös hahmossa ja varustuksessa, jos hahmolla on pukeutunut pienenkokoiseen autoon ja heiluttaa miekkaa joka todennäköisesti leikkaa pääsi irti.. se todennäköisesti leikkaa pääsi irti. Örkit mm: kasvavat isommiksi ja lihaksimmaaksi ja kääpiöitten parta kasvaa pituutta iän/tason myötä.
Ja kaikki tämä on siis HYPEä, eli ei mitään takuita ainakaan minun osalta. Jos on muuta kysyttävää asiantiimoilta niin yritän vastailla :P
Behell

Re: Warhammer online

Viesti Kirjoittaja Behell »

Saunis kirjoitti:http://www.warhammeronline.com/english/home/

Mitä odotuksia/toiveita pelistä? Onko odotuksen arvoinen? Aiotko hommata? Muutakin yleistä pulinaa pelistä saa harrastaa ;)
Paljon riippuu betasta, ja siitä, että tuleeko sitä ollenkaan, jos käy samalla tavalla, kuin viimeksi, eli projekti hyllytetään ;)
"Jotta ihminen ymmärtäisi mustaa huumoria, hänellä tulee olla yleisen käsityksen mukaan hyvä huumorintaju." -Wikipedia
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Hmm kääpiöt ja örkit pääosissa?hmmmm KYLLÄ MÄ sen hankin :) olen seurannu itekin ton pelin artworkia, ynm materiaalia jo pitkään niin kyllä toi multa löytyy kun se ilmestyy!
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Apocalypse

Viesti Kirjoittaja Apocalypse »

must buy that game!
vaikken örkkejä tai dwarffeja kerää niin silti aijon pelin hankkia.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Eli 6 rotua yhteensä. Koko pelistä olisi tulossa PVP painotteinen, eli jokainen questi siitä monsujen lahtaamsiesta ja kamojen kuljettamisesta vaikuttaisi itse maailman PVP tilanteeseen.
Maailmassa tulee olemaan 33 aluetta mistä rodut voivat kamppailla, joten PVP tulee olemaan todella yleistä ja massiivista.
Niin ne sanoivat World of Warcraftistakin.

Jotenkin näyttää aika köyhältä idealta. En ole vakuuttunut. Eikös tuo projekti jäädytettykin jossain välissä? Missä vaiheessa se nostettiin taas pinnalle? Vaikea kuvitella, että betat olisivat alkamassa vielä kesällä, jos infoa kyseisen pelin olemassaolostakaan on niin vähän. Warhammerin maailma aa aika kovan kolauksen, jos sitä aletaan markkinoida hyvät vs. pahat asetelmalla, joka ei ole näin kutosedikan aikana ollut läheskään niin selkeä. Olisiko tämä sitten osviittaa siitä, mitä seiskaedikan fluffille on tapahtumassa? Storm of Chaos alitti laaturiman aika iloisesti loppujen lopuksi. Toivottavasti sama ei jatku tulevaisuudessa.

Pelillisesti nuo pari pientä tiedon palasta eivät tuo mitään uutta nettipelaamisen saralla. World of Warcraft lupaili muuttuvaa ja elävää maailmaa, mutta mitään ei ole loppujen lopuksi saatu aikaiseksi. Arvostukseni näitä lupauksia kohtaan on laskenut aika iloisesti, valitettavasti. Mutta ehkäpä näemme sitten, mitä tuosta tulee, jos on tullakseen. Pitäisi varmaan etsiä jostain, mitä tuosta D&D onlinesta on saatu irti...
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Näyttää HYYVIN kivalta, mutta millainekohan lopputulos sitten onkaan... Toivottavasti kuukausimaksu ei ole turhan iso...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Morglum Mangletooth

Viesti Kirjoittaja Morglum Mangletooth »

Yks MMM(Mikälie) hässäkkä riittää minulle. Katson Mark of Chaoksen tärkeämmäksi.
'Ere we go, 'Ere we go, 'Ere we go!
Sipulih

En muista tarkkaan hyllytyksen syytä, se tapahtui kummiskin 2004.
Muistaakseni GW ei pitänyt peliä tarpeeksi Warhammermaisena ja oli jonkinlaisia lisenssi/rahoitus ongelmia, jolloin Climax (kyseinen firma) rahoitti pelin tekemistä n. puolivuotta.
Jonkinaikaa hyllytyksen jälkeen peli siirtyi Mystic Entertaimentille, firmalle, joka tunnetaan The Dark Age of Camelot MMORPG ista.
http://www.darkageofcamelot.com/

Mystic sitten lakaisi kokonaan kaiken alta, ja pisti moottorin ja muut uusiksi.
Kuulemma he yrittävät olla tekemättä LIIAN Hyvät-vastaan-Pahat asetelmilta, mutta niinkuin mainitsin, kaikki tämä on vasta HYPEä.
Eli ei mitään lupauksia :-P

Lisää ja tarkempaa tietoa englantia osaaville:
http://pc.gamespy.com/pc/warhammer-online/700105p1.html
Shottei
http://media.www.gamestats.com/media/74 ... 01571.html
Viimeksi muokannut Sipulih, Ke 12.04.2006 09:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lord of Carcassonne

Rune kirjoitti:
Niin ne sanoivat World of Warcraftistakin.

Jotenkin näyttää aika köyhältä idealta. En ole vakuuttunut. Eikös tuo projekti jäädytettykin jossain välissä? Missä vaiheessa se nostettiin taas pinnalle? Vaikea kuvitella, että betat olisivat alkamassa vielä kesällä, jos infoa kyseisen pelin olemassaolostakaan on niin vähän. Warhammerin maailma aa aika kovan kolauksen, jos sitä aletaan markkinoida hyvät vs. pahat asetelmalla, joka ei ole näin kutosedikan aikana ollut läheskään niin selkeä. Olisiko tämä sitten osviittaa siitä, mitä seiskaedikan fluffille on tapahtumassa? Storm of Chaos alitti laaturiman aika iloisesti loppujen lopuksi. Toivottavasti sama ei jatku tulevaisuudessa.

Pelillisesti nuo pari pientä tiedon palasta eivät tuo mitään uutta nettipelaamisen saralla. World of Warcraft lupaili muuttuvaa ja elävää maailmaa, mutta mitään ei ole loppujen lopuksi saatu aikaiseksi. Arvostukseni näitä lupauksia kohtaan on laskenut aika iloisesti, valitettavasti. Mutta ehkäpä näemme sitten, mitä tuosta tulee, jos on tullakseen. Pitäisi varmaan etsiä jostain, mitä tuosta D&D onlinesta on saatu irti...

Rune taitaa tietää paljon tietsikka pelien arvosteluista kun World of warcraftikin tuntuu hänestä huonolta peliltä.

Mä ite pidän lahes kaikista fantasy peleistä jossa saa kehittää omaa hahmoa. Ei grafiikalla tai se että pelillä on jokin raja minkä välissä saat pitää hauskaa heikennä musta peliä. Pelaanhan mä Runescape peliä ja mä pidän siitä, todella paljon vielä. Osa teistä ajattelee et se on lapsellinen peli, niin pitäköön pääasia että ite pitää pelistä, eikä se että minkälaiset arvostelut on saanut. Pelaanhan mä Megaman pelejäkin ja mä pidän niist vaik arvostelut on välillä olleet huonot.

pelaahan mun kaverikin adomia (numero / kirjaimet esittää maastoa, olentoja, ynm) ja se tykkää siit pelistä. Mutta ite toivon kuitenkin että toi Warhammer online pelissä sais kuitenkin ihmisen omaksi hahmoksi. Etenkin jos hän on Bretti :D
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Sipulih

Mikähän siinä nyt on kun ihmiset eivät lue tuota minun ylintä postausta. Siinähän lukee ihan selvästi mitkä rodut ja montako niitä on tulossa..?
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Lord of Carcassonne kirjoitti:

Rune taitaa tietää paljon tietsikka pelien arvosteluista kun World of warcraftikin tuntuu hänestä huonolta peliltä.

Mä ite pidän lahes kaikista fantasy peleistä jossa saa kehittää omaa hahmoa. Ei grafiikalla tai se että pelillä on jokin raja minkä välissä saat pitää hauskaa heikennä musta peliä. Pelaanhan mä Runescape peliä ja mä pidän siitä, todella paljon vielä. Osa teistä ajattelee et se on lapsellinen peli, niin pitäköön pääasia että ite pitää pelistä, eikä se että minkälaiset arvostelut on saanut. Pelaanhan mä Megaman pelejäkin ja mä pidän niist vaik arvostelut on välillä olleet huonot.

pelaahan mun kaverikin adomia (numero / kirjaimet esittää maastoa, olentoja, ynm) ja se tykkää siit pelistä. Mutta ite toivon kuitenkin että toi Warhammer online pelissä sais kuitenkin ihmisen omaksi hahmoksi. Etenkin jos hän on Bretti :D
Käsityksesi narratiivisesti/pelisuunnittelullisesti mielenkiintoisesta pelistä lienee aika mielenkiintoinen. Kyllä uudessa pelissä saisi olla jotain uutta IMO, tai ainakin harvinaisen hyvä fiilis/tyyli jos ei edellä mainittua.

Adom? Daa, adomin kestosuosio perustuukin fiiliksen lisäksi sen dynaamiseen rakenteeseen ja haasteeseen. Jos pelistä löytyy näitä elementtejä, niin vaaditaan aika paljon että sen pelaaminen jää. Sama juttu kuin tetris-genren palikkapeleissä.
-Nm. ''Adom jäi kun 35-tason örkkini muuttui chaos spawniksi. Jos se ei olisi mennyt niin perseelleen, en kai nytkään kirjoittaisi tätä.''
Lord of Carcassonne

dead flesh penalty kirjoitti:
Lord of Carcassonne kirjoitti:

Käsityksesi narratiivisesti/pelisuunnittelullisesti mielenkiintoisesta pelistä lienee aika mielenkiintoinen. Kyllä uudessa pelissä saisi olla jotain uutta IMO, tai ainakin harvinaisen hyvä fiilis/tyyli jos ei edellä mainittua.

Adom? Daa, adomin kestosuosio perustuukin fiiliksen lisäksi sen dynaamiseen rakenteeseen ja haasteeseen. Jos pelistä löytyy näitä elementtejä, niin vaaditaan aika paljon että sen pelaaminen jää. Sama juttu kuin tetris-genren palikkapeleissä.
-Nm. ''Adom jäi kun 35-tason örkkini muuttui chaos spawniksi. Jos se ei olisi mennyt niin perseelleen, en kai nytkään kirjoittaisi tätä.''

Oikeassa olet. Mun käsitys on vain erilainen, välillä jää jotain huomiotta. mutta en viitsi sanoa tästä tämän enempää, kun tietsikka peli asioissa jään aina kakkoseksi.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Tsk, en minä WoWia ihan huonoksikaan peliksi sano. Itse hakkasin sitä kuin vierasta sikaa kun se tuli, puolen vuoden ajan. Sitten into laantui ja nyt en ole siitä jaksanut sen suuremmin innostua enää. Muu elämä vie enemmän aikaa ja tuppaa olemaan kiinnostavampaa syystä tai toisesta. Mutta niinhän se monien asioiden kanssa. Hiton hauskaa se oli kun sitä harrastin, ei siinä mitään.

Mutta tosiasia on se, vaikka pelin pelaamisesta pidinkin, että luvatusta muuttuvasta pelimaailmasta ei jäänyt käteen käytännössä mitään. Questien tekeminen oli käytännössä vain ekspan keruuta, kun taustatarinat eivät muuttuneet sen kummemmin. Oli aika masentavaa huomata jossain vaiheessa, että juuri kun olit taistellut tiesi suuren ja mahtavan, valtakuntaa orjuuttavan rikollispäällikön luokse ja voittanut, lahdannut ja tappanut tämän suuressa ja eeppisessä taistelussa sankartoveriesi kanssa ja palaat kylään keräämään palkintosi, on toinen ryhmä kysymässä sinua liittymään joukkoon tappamaan saman elukan. Toistamiseen. Miten tämän voisi muka sitten muuttaa? Ei harmainta aavistusta, mutta joku siinä mätti. Niän kärjistettynä. Esimerkiksi osa instanceista, kuten äärimmäisen hyvänä esimerkkinä Stormwindin Stockade, oli todella tyhjiä ja tylsiä kun vankien kapina jatkuu ikuisuuksista ikuisuuksiin ja sukupolvesta toiseen. Stockade olisi toiminut mahtavasti, jos instance olisi ollut auki viikon tai pari, ja pelaajien toimilla olisi ollut oikeasti jotain merkitystä siihen, mitä kapinan päätyttyä tapahtuu esimerkiksi tulevien questien muodossa.

Homma ei vain toiminut pidemmän päälle. Hyvä peli ja käyttöliittymä toimii, maisemat ovat nättejä ja musiikit varsin kuunneltavia, mutta lupauksiaan se ei täyttänyt. Siitä tuskin tarvitsee kiistelläkään.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”