"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pari marsua ja rhinon alku

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
FiGuTtAjA

Pari marsua ja rhinon alku

Viesti Kirjoittaja FiGuTtAjA »

No tässä olisivat sitten pari mariinia minun DG armeijastani joka on vielä työn alla, sekä kuva rhinon rungosta joka on aloitteilla viellä.

http://s4.photobucket.com/albums/y122/BaneBeastWarGor/

postaan tänne joskus hieman parempi laatuisia kuvia kunhan saan sellaisia otettua.
Nicodemus von Traube

Re: Pari marsua ja rhinon alku

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

FiGuTtAjA kirjoitti: postaan tänne joskus hieman parempi laatuisia kuvia kunhan saan sellaisia otettua.
Eikö olisi kannattanut jo suoraan odottaa siihen asti ja jättää tuommoiset nollainformaatiokuvat suosiolla pois.

Niin huono kuva ettei voi sanoa mitään. Rhino niin alussa ettei voi sanoa mitään.
15mm for teh win
Hemuli

Viesti Kirjoittaja Hemuli »

Itse asiassa ei kuvan laadussa mitään vikaa ole, mutta tarkeenut on jossain siellä taustalla. Käytä zoomia ja ota kuva vähän kauempaa niin se kamera pystyy tarkentamaan itse kohteen...
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

en saanut mitään selvää, niin muuten se rhinon alku näytti lupaavalta. Haluan nähdä sen valmiina
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Kampela

Viesti Kirjoittaja Kampela »

Näyttäähän se Sarvikuonon alku ihan komealta, onnea rakentamiseen.
Yhdyn muiden kommentteihin, eli kuvat ovat laadultaan surkeita.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Kuvasta ei saanut mitään selvää. Vinkki muillekkin joille näin käy, älkää kuvatko läheltä. Ottakaa kauempaa zoomilla, tarkentakaa, ja ottakaa kuva.
FiGuTtAjA

Joo, no kuvien laatu on nyt mitä on koska ekaa kertaa ite käyttelin semmosta huipputeknologia härpäkettä jonka nimi on digikamera. Yritän parantaa kuvien laatua jatkossa.

Ja sen jälkeen seuraavaan aiheeseen eli,Rhinoon olen tehnyt jo katon ja vähän etupeltejä.
Makximus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Makximus »

Näytti noi mariinit ihan kivoilta, mitä nyt selvää sai. Rinon alku näytti enimmäkseenm talon tai bunkkerin alkua mutta kyllä siitä jotain varmaan tulee. Takana näkyi hieno bitzbox aarre arkku(kai?) mulla oli 7 vuotiaana samanlainen. älkää ottako herjana.
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz

Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8 :(
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3 :)
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Slavegiant!! kirjoitti: Takana näkyi hieno bitzbox aarre arkku(kai?) mulla oli 7 vuotiaana samanlainen. älkää ottako herjana.
Tottakai se on hieno, minullakin on kaksi tuollaista jotka toimivat bitzboxina yhdessä kirjoituspöydän laatikoiden kanssa.
FiGuTtAjA

Slavegiant!! kirjoitti:. Takana näkyi hieno bitzbox aarre arkku(kai?) mulla oli 7 vuotiaana samanlainen. älkää ottako herjana.

Minäkin taisin sen 7 vuotiaana saada ja koska, se oli niin hiano niin ei sitä roskiinkaan voinut heittää.

EDIT:parempi laatuisia kuvia lisätty. Kiitokset Onslaughtille zoomi vinkistä.
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

Noista parempilaatuisista kuvista näkyy kokonaistilanne,eli maalit ovat suttuisia,maaleja löytyy paikoista jonne ne eivät ilmeisesti kuulu. Vaikka nuo ovatkin nurglea. Väkisinkin tulee mieleen "Meikän örkkejä!" Mutta taidat olla aika aloittelija joten ei hätää, parikymmentä figua myöhemmin olet oikea virtuoosi noihin marineihin verrattuna. Siitä taas muutamisen kuukautta ja figua myöhemmin olet kehittynyt taas. Keep going!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”