Lustria: (Clan Pestilien erityisesti) pelaajat huomio!
Lustria: (Clan Pestilien erityisesti) pelaajat huomio!
Haluaisin aloittaa plaguerotta-armeijan, ja katselin skavenin kirjaa eikä se nyt kovin ihmeelliseltä näyttänyt. Lisäksi se oli äärimmäisen epäselvä! En haluaisi ostaa lustria kirjaa(kallista). Kertoisiko joku, että onko se ostamisen arvoinen. Ilahtuisin myös jos viittisitte laittaa armylistii tai special rulei etc.
Ei se Lustria-kirja nyt sen kalliimpi ole kuin tavalliset army bookitkaan. Ainakin muistelisin sen maksavan 20€, joka on johonki GW:n hintaan nähden polkuhintanen.
Lustriassa ainakin on tullut uusia figuja liskoille, rotille ja helffeille. Itse pidän kovasti niistä uusista cold one ridereista. Rotista en oikein tiedä, mutta niille on ainakin se tavattoman ruma lihava rotalla ratsastava rotta. Kannattaa käydä GW:n omilla sivuilla kurkistelemassa.
Lustriassa ainakin on tullut uusia figuja liskoille, rotille ja helffeille. Itse pidän kovasti niistä uusista cold one ridereista. Rotista en oikein tiedä, mutta niille on ainakin se tavattoman ruma lihava rotalla ratsastava rotta. Kannattaa käydä GW:n omilla sivuilla kurkistelemassa.
Suicide is the proof of life.
Riippuu turnauksesta. Ainakin Hesan Fanaticissä ovat sallittuja ja Fanatic III:ssa olivat sallittuja.Karu kirjoitti:Ja käsittääkseni Lustria-kirjan armeijat eivät ole sallittuja turnauksissa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Druzhina Captain
- Valvoja
Ylläri sinänsäDruzhina Captain kirjoitti:Sekä GW:n omassa Lustria-kampanjassa nuo listat olivat sallittuja.jullevi kirjoitti:Riippuu turnauksesta. Ainakin Hesan Fanaticissä ovat sallittuja ja Fanatic III:ssa olivat sallittuja.Karu kirjoitti:Ja käsittääkseni Lustria-kirjan armeijat eivät ole sallittuja turnauksissa.
Itse olen ainakin saanut sellaisen kuvan, etteivät nuo ainakaan gw:n turnauksissa ole sallittuja. Tosin kuka nyt niillä pelaisikaan.
- Terminator Sergeant
no kirja sinäänsä ei oikein hintansa väärti ole, itse sellaisen kun omistan, ja siinä tulee tosiaan kaksi uutta listaa. Pellejä ovat kumpikin. Enintään liskolistalla voisin jopa pelata. Uudet skenut, encounterit ja muut sörsselit ovat kirjan ainut hyvä puoli. Älä suotta osta
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan