"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lustria: (Clan Pestilien erityisesti) pelaajat huomio!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
togottaja

Lustria: (Clan Pestilien erityisesti) pelaajat huomio!

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Haluaisin aloittaa plaguerotta-armeijan, ja katselin skavenin kirjaa eikä se nyt kovin ihmeelliseltä näyttänyt. Lisäksi se oli äärimmäisen epäselvä! En haluaisi ostaa lustria kirjaa(kallista). Kertoisiko joku, että onko se ostamisen arvoinen. Ilahtuisin myös jos viittisitte laittaa armylistii tai special rulei etc.
Hirôka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirôka »

Ei se Lustria-kirja nyt sen kalliimpi ole kuin tavalliset army bookitkaan. Ainakin muistelisin sen maksavan 20€, joka on johonki GW:n hintaan nähden polkuhintanen.

Lustriassa ainakin on tullut uusia figuja liskoille, rotille ja helffeille. Itse pidän kovasti niistä uusista cold one ridereista. Rotista en oikein tiedä, mutta niille on ainakin se tavattoman ruma lihava rotalla ratsastava rotta. Kannattaa käydä GW:n omilla sivuilla kurkistelemassa.
Suicide is the proof of life.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Plaguerotta-armeijalle tuo ei käsittääkseni tarjoa paljon, lista kun on tuomittu huonoksi. Huono ja ylikallis special character on nimittäin pakollinen. Itse tekisin ennemmin vanilla-skaven listasta Pestilenceni.

Ja käsittääkseni Lustria-kirjan armeijat eivät ole sallittuja turnauksissa.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Karu kirjoitti:Ja käsittääkseni Lustria-kirjan armeijat eivät ole sallittuja turnauksissa.
Riippuu turnauksesta. Ainakin Hesan Fanaticissä ovat sallittuja ja Fanatic III:ssa olivat sallittuja.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

jullevi kirjoitti:
Karu kirjoitti:Ja käsittääkseni Lustria-kirjan armeijat eivät ole sallittuja turnauksissa.
Riippuu turnauksesta. Ainakin Hesan Fanaticissä ovat sallittuja ja Fanatic III:ssa olivat sallittuja.
Sekä GW:n omassa Lustria-kampanjassa nuo listat olivat sallittuja.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Druzhina Captain kirjoitti:
jullevi kirjoitti:
Sekä GW:n omassa Lustria-kampanjassa nuo listat olivat sallittuja.
Ylläri sinänsä ;)

Itse olen ainakin saanut sellaisen kuvan, etteivät nuo ainakaan gw:n turnauksissa ole sallittuja. Tosin kuka nyt niillä pelaisikaan.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Itse ainakin tulisin Red Crest skinkeillä vetämään sotekin nimessä turpaan kaikkia. :) Siinä erittäin munakas armeija.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

no kirja sinäänsä ei oikein hintansa väärti ole, itse sellaisen kun omistan, ja siinä tulee tosiaan kaksi uutta listaa. Pellejä ovat kumpikin. Enintään liskolistalla voisin jopa pelata. Uudet skenut, encounterit ja muut sörsselit ovat kirjan ainut hyvä puoli. Älä suotta osta
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”