"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cities of death battle mat

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
I.H.

Cities of death battle mat

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Elikkä aikoisin ostaa tuon cities of death battle matin. Ja sitten siihen päälle lätkisin noita. Mitä mieltä olette?
Viimeksi muokannut I.H., Ke 21.06.2006 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

ei kai siinä mitään, tekemään tekemään!
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Itse suhtaudun vähän skeptisesti tuohon battlemattiin. Totta se kuvassa näyttää hyvältä, koska kuva on kaksiuloitteinen (suoraan ylhäältä), mutta minua ainakin epäilyttää miltä se näyttää pöydällä, täysin tasainen kun on.

Nuo building templatet on ihan jees, niistä voi saada ihan nättejä taloja ja raunioita.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Minusta toi battlemat on ihan typerä. Kaksiulotteisia kiviröykkiöitä ja muuta kakkaa, nou thänks. Itse olin odottanut jonkinlaista tavallista asfalttikenttää ennemmin kuin tuollaista. Halvemmalla ja paremmalla tuloksella pääsee maalaamalla itse vaikka solimate-levyn päälle.
mauno
Valvoja

Viesti Kirjoittaja mauno »

No minusta tuo battlemat voi olla ihan potentiaalinen juttu jos tekee esim. cityfight pelipöytää, eikä jaksa alkaa joka tietä ja katukuviota maalailemaan. Samaan tyyliin siitä voi leikata palasia kuin siitä ruohomatosta. Kaikki kiviröykkiön kuvat ja muut muodot matossa kyllä pitää sitten peitellä oikeilla kiviröykkiöillä.
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Sitten se on myös paska homma että matto on paperia.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

No ihan hyvä siitä varmaan tulee.
Mutta kiviröykkiöt kyllä kannattaa peittää OIKEILLA röykkiöillä
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Uudessa White Dwarffissa on tosiaan kuva matosta muovitaloineen enkä ole ollenkaan vaikuttunut. Tasainen maasto "kivien kuvilla" ei näytä yhtään hyvältä ja itse rauniot ovat todella ohuita. Hankkikaa ennemmin vaikka harmaata kangasta kuten minä tai tehkää jonkinlainen katukivetys pöydän pintaan. Oikea maasto kunniaan!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kuva

Juu, ei minun teekuppini.

Mutta noita taloja tulee varmasti poimittua enemmän kuin budjetti sallii...
Viimeksi muokannut jullevi, Ke 03.05.2006 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

GW alkaa lipsumaan yhä enemmän niitä Yrjö11v-penskoja suosivaan suuntaa. Pelottavaa
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Rectunator kirjoitti:GW alkaa lipsumaan yhä enemmän niitä Yrjö11v-penskoja suosivaan suuntaa. Pelottavaa
Minulle tulee mieleen ne nelivuotiaille suunnitellut vahakankaiset matot, joihin on kuvioitu kaupunki katuineen ja jonka kanssa voi leikkiä pikkuautoilla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

tässä tapauksessa vähän isommat sedät leikkivät siinä tankki-sinko hippaa ;) mutta suoraan sanoen;dat mat is from my green a**.
Rakennuksia tod.näk.tulee tosiaan hankittua jonkin verran...oikein tyylikkäitä..
TYRANIDUSER(FIN)

Viesti Kirjoittaja TYRANIDUSER(FIN) »

mitä noi ns. rauniot on mitä aiot lätkiä siihin battle mattiin. en muuten suosittele sitä mattoa kun se on 2D
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Tuli ostettua tuo matto meidän peliporukalle että päästiin cityfight makuun. Aika kookas, mutta tosi flat ja vähän kiiltäväpintainen (niin kuin julisteet yleensä). Ei siinä mitään, kyllähän tuolla paremman puutteessa pelaa, kunnes saa aidon cityfight pelilaudan joskus kasaan. Suosittelen kehittämään siihen päälle aika paljon cityfight maastoa että pysyy suorassa (kun tulee rullaan käärittynä niin on aika käppyrä). Samalla tulee osittain peitettyä fakta että alla on juliste. Olihan tuolla ihan nasta pelata. Oli uusia pelielementtejäkin kuten tiet ja niiden käyttö. Hakkas sen iänikuisen vihreän laudan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”