Cities of death battle mat
Cities of death battle mat
Elikkä aikoisin ostaa tuon cities of death battle matin. Ja sitten siihen päälle lätkisin noita. Mitä mieltä olette?
Viimeksi muokannut I.H., Ke 21.06.2006 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse suhtaudun vähän skeptisesti tuohon battlemattiin. Totta se kuvassa näyttää hyvältä, koska kuva on kaksiuloitteinen (suoraan ylhäältä), mutta minua ainakin epäilyttää miltä se näyttää pöydällä, täysin tasainen kun on.
Nuo building templatet on ihan jees, niistä voi saada ihan nättejä taloja ja raunioita.
Nuo building templatet on ihan jees, niistä voi saada ihan nättejä taloja ja raunioita.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
No minusta tuo battlemat voi olla ihan potentiaalinen juttu jos tekee esim. cityfight pelipöytää, eikä jaksa alkaa joka tietä ja katukuviota maalailemaan. Samaan tyyliin siitä voi leikata palasia kuin siitä ruohomatosta. Kaikki kiviröykkiön kuvat ja muut muodot matossa kyllä pitää sitten peitellä oikeilla kiviröykkiöillä.
Uudessa White Dwarffissa on tosiaan kuva matosta muovitaloineen enkä ole ollenkaan vaikuttunut. Tasainen maasto "kivien kuvilla" ei näytä yhtään hyvältä ja itse rauniot ovat todella ohuita. Hankkikaa ennemmin vaikka harmaata kangasta kuten minä tai tehkää jonkinlainen katukivetys pöydän pintaan. Oikea maasto kunniaan!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.

Juu, ei minun teekuppini.
Mutta noita taloja tulee varmasti poimittua enemmän kuin budjetti sallii...
Viimeksi muokannut jullevi, Ke 03.05.2006 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Rectunator
- The Captain
- Valvoja
Minulle tulee mieleen ne nelivuotiaille suunnitellut vahakankaiset matot, joihin on kuvioitu kaupunki katuineen ja jonka kanssa voi leikkiä pikkuautoilla.Rectunator kirjoitti:GW alkaa lipsumaan yhä enemmän niitä Yrjö11v-penskoja suosivaan suuntaa. Pelottavaa
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
TYRANIDUSER(FIN)
Tuli ostettua tuo matto meidän peliporukalle että päästiin cityfight makuun. Aika kookas, mutta tosi flat ja vähän kiiltäväpintainen (niin kuin julisteet yleensä). Ei siinä mitään, kyllähän tuolla paremman puutteessa pelaa, kunnes saa aidon cityfight pelilaudan joskus kasaan. Suosittelen kehittämään siihen päälle aika paljon cityfight maastoa että pysyy suorassa (kun tulee rullaan käärittynä niin on aika käppyrä). Samalla tulee osittain peitettyä fakta että alla on juliste. Olihan tuolla ihan nasta pelata. Oli uusia pelielementtejäkin kuten tiet ja niiden käyttö. Hakkas sen iänikuisen vihreän laudan.