Lissuja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Aco

Lissuja

Viesti Kirjoittaja Aco »

Hei.

Uusi Lizardmen -projekti käynnistyi hyvänaikaa sitten ja pitkän odottelun jälkeen 50 skinkkiä ovat valmiina. Tässä tulee 5, enempää en jaksanut ottaa yhteen kuvaan. Figut eivät sitten ole "ne parhaat" kokoelmasta, otin ne aika sattumanvaraisesti. Myöskin tason ollessa "pelipöydälle soveltuvaa" ei kannata liikoja odottaa, vaikka dipattuja ovatkin.

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3

Lisää tulee, jahka kerkiän.

Huomautuksia:
-kuvat huonoja, yritän parempia.
-kiilto huomattavasti pahempaa kuin luonnossa, älkää välittäkö. Vallejon mattalakka odottaa.
-keskimmäisen skinkin putkessa naarmu, pitää korjata.

Rakentavat kommentit tervetulleita, yritän kestää. Myös väriteemaa saa arvostella.
Viimeksi muokannut Aco, Ma 01.05.2006 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Great! ei mitään pahaa sanottavaa. Värit on kohdallaan, ei silmäänpistäviä virheitä... hyviä!
What's going on here? Back from the grave and crap.
"Dwarf Man"

Viesti Kirjoittaja "Dwarf Man" »

Hyviä kuvia muta ihan reunimmainen vähän sumee, muuten tosi hyvin maalattuja. Päätimpä samalla kysyä kuvaamisesta mä yritin just ottaaa kuvii mun örkeistä ni miten sä saat noin tarkkoja mä yritin ottaa tarkkoja kuvia mutta niistä tuli ihan sumeita, tiättekö miten sais kunnollisii kuvia?
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Oranssi natsaa aika komiasti, mutta tuo harmaa ei oikein iske, kun ei ainakaan kuvissa hirvittävän hyvin nuo sheidit näy, mutta ovatpahan erilaisia kun ne perus siniset tai vihreät.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Weedy_rat kirjoitti:Oranssi natsaa aika komiasti, mutta tuo harmaa ei oikein iske, kun ei ainakaan kuvissa hirvittävän hyvin nuo sheidit näy, mutta ovatpahan erilaisia kun ne perus siniset tai vihreät.
Kiitos. Ruskeanharmaa epäilytti aluksi itseäkin kun flatteja maalailin, mutta enpä keksinyt muitakaan tuomaan oranssia esille. Kyllä se minusta ihan värinä kohtalaisesti hommansa tuossa tekee.

Kuva toiselta sivulta lisätty.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
FiGuTtAjA

Viesti Kirjoittaja FiGuTtAjA »

[quote=""Dwarf Man""]Hyviä kuvia muta ihan reunimmainen vähän sumee, muuten tosi hyvin maalattuja. Päätimpä samalla kysyä kuvaamisesta mä yritin just ottaaa kuvii mun örkeistä ni miten sä saat noin tarkkoja mä yritin ottaa tarkkoja kuvia mutta niistä tuli ihan sumeita, tiättekö miten sais kunnollisii kuvia?[/quote]

Otat kuvan kauempaa zuumaamalla niin kamera tarkentaa siihen figuun paremmin.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Varsin tyylejä. Itse tykkäisin aina nähdä dippifiguista before kuvan, jotta näkee minkälaista efektiä lakka on figuihin saanut.
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

FiGuTtAjA kirjoitti:[quote=""Dwarf Man""]Hyviä kuvia muta ihan reunimmainen vähän sumee, muuten tosi hyvin maalattuja. Päätimpä samalla kysyä kuvaamisesta mä yritin just ottaaa kuvii mun örkeistä ni miten sä saat noin tarkkoja mä yritin ottaa tarkkoja kuvia mutta niistä tuli ihan sumeita, tiättekö miten sais kunnollisii kuvia?
Otat kuvan kauempaa zuumaamalla niin kamera tarkentaa siihen figuun paremmin.[/quote]

Zoomaamalla? Kaikkea sitä kuuleekin. Kamera tärähtelee ihan tarpeeksi helposti ilmankin zoomia.

Auttaisikohan kameran makrokuvaus- asetus?
Köyhillä ei ole varaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”