Lissuja
Lissuja
Hei.
Uusi Lizardmen -projekti käynnistyi hyvänaikaa sitten ja pitkän odottelun jälkeen 50 skinkkiä ovat valmiina. Tässä tulee 5, enempää en jaksanut ottaa yhteen kuvaan. Figut eivät sitten ole "ne parhaat" kokoelmasta, otin ne aika sattumanvaraisesti. Myöskin tason ollessa "pelipöydälle soveltuvaa" ei kannata liikoja odottaa, vaikka dipattuja ovatkin.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Lisää tulee, jahka kerkiän.
Huomautuksia:
-kuvat huonoja, yritän parempia.
-kiilto huomattavasti pahempaa kuin luonnossa, älkää välittäkö. Vallejon mattalakka odottaa.
-keskimmäisen skinkin putkessa naarmu, pitää korjata.
Rakentavat kommentit tervetulleita, yritän kestää. Myös väriteemaa saa arvostella.
Uusi Lizardmen -projekti käynnistyi hyvänaikaa sitten ja pitkän odottelun jälkeen 50 skinkkiä ovat valmiina. Tässä tulee 5, enempää en jaksanut ottaa yhteen kuvaan. Figut eivät sitten ole "ne parhaat" kokoelmasta, otin ne aika sattumanvaraisesti. Myöskin tason ollessa "pelipöydälle soveltuvaa" ei kannata liikoja odottaa, vaikka dipattuja ovatkin.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Lisää tulee, jahka kerkiän.
Huomautuksia:
-kuvat huonoja, yritän parempia.
-kiilto huomattavasti pahempaa kuin luonnossa, älkää välittäkö. Vallejon mattalakka odottaa.
-keskimmäisen skinkin putkessa naarmu, pitää korjata.
Rakentavat kommentit tervetulleita, yritän kestää. Myös väriteemaa saa arvostella.
Viimeksi muokannut Aco, Ma 01.05.2006 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
-
"Dwarf Man"
Kiitos. Ruskeanharmaa epäilytti aluksi itseäkin kun flatteja maalailin, mutta enpä keksinyt muitakaan tuomaan oranssia esille. Kyllä se minusta ihan värinä kohtalaisesti hommansa tuossa tekee.Weedy_rat kirjoitti:Oranssi natsaa aika komiasti, mutta tuo harmaa ei oikein iske, kun ei ainakaan kuvissa hirvittävän hyvin nuo sheidit näy, mutta ovatpahan erilaisia kun ne perus siniset tai vihreät.
Kuva toiselta sivulta lisätty.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
[quote=""Dwarf Man""]Hyviä kuvia muta ihan reunimmainen vähän sumee, muuten tosi hyvin maalattuja. Päätimpä samalla kysyä kuvaamisesta mä yritin just ottaaa kuvii mun örkeistä ni miten sä saat noin tarkkoja mä yritin ottaa tarkkoja kuvia mutta niistä tuli ihan sumeita, tiättekö miten sais kunnollisii kuvia?[/quote]
Otat kuvan kauempaa zuumaamalla niin kamera tarkentaa siihen figuun paremmin.
Otat kuvan kauempaa zuumaamalla niin kamera tarkentaa siihen figuun paremmin.
- TrollChieftain
- Viesti:
Otat kuvan kauempaa zuumaamalla niin kamera tarkentaa siihen figuun paremmin.[/quote]FiGuTtAjA kirjoitti:[quote=""Dwarf Man""]Hyviä kuvia muta ihan reunimmainen vähän sumee, muuten tosi hyvin maalattuja. Päätimpä samalla kysyä kuvaamisesta mä yritin just ottaaa kuvii mun örkeistä ni miten sä saat noin tarkkoja mä yritin ottaa tarkkoja kuvia mutta niistä tuli ihan sumeita, tiättekö miten sais kunnollisii kuvia?
Zoomaamalla? Kaikkea sitä kuuleekin. Kamera tärähtelee ihan tarpeeksi helposti ilmankin zoomia.
Auttaisikohan kameran makrokuvaus- asetus?
Köyhillä ei ole varaa.