Gladiaattoriareena ja gladiaattorit
- Apocalypse
Gladiaattoriareena ja gladiaattorit
Eli olen aloittamassa takemään gladiaattori areenan/colosseumin ja sinne taistelijoita (figuja). Eli mitä materiaaleja käyttäisin colosseumiin ja miten konvertoisin gladiaattorit ja mistä?? Vinkkejä?
- Apocalypse
-
Elven-captain
- Viesti:
Faban kaaos maraudereista voisi saada pienellä työllä suht hyviä gladiaattoreita. Hanki sinne myös leijonia, ja lihava keisari katsomoon.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
- Teonanacatl
Ei kai nyt sentään, kait jostain Great Unclean Onesta saisi hyvän keisarin...crossed kirjoitti:Ei kai sentään niin lihavaa?
Ja itse gladiaattoreihin:
Näistä voisi saada ihan hienoja, tai voisivat käydä ihan sellaisinaan.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
itse en ole edes hyvä tekemään maastoa mutta suosittelen tekemään finnfoamista tai jostain styroksista pieniä/isompia kuution tai särmiön muotoisia "kiviä" joista kasaisit ainakin ulkoreunat
ja sitten kakkukoristeita jotakin pylväitä sekaan
pohja varmaan olisi hyvä tehdä puusta jos aiot tehdä siitä ison, kun pahvi/styroksi voi hajota helopsti
uskoisin että jos pääosin styroksiksta ja puusta teet sen niin saattaisi tulla hieno sekä lisäämällä tietty kaikkea pikkusälää sinne koristeeksi
tässäpä minun mielipiteeni kuinka sen voisi tehdä
kaippa keksit paremmankin vielä
ja sitten kakkukoristeita jotakin pylväitä sekaan
pohja varmaan olisi hyvä tehdä puusta jos aiot tehdä siitä ison, kun pahvi/styroksi voi hajota helopsti
uskoisin että jos pääosin styroksiksta ja puusta teet sen niin saattaisi tulla hieno sekä lisäämällä tietty kaikkea pikkusälää sinne koristeeksi
tässäpä minun mielipiteeni kuinka sen voisi tehdä
UK:n liikkeestäkin niitä saa, täältä, ja UK:n liikkeen tuotteita saa tilattua netin kautta ainakin PKP:n kautta, ja fantasiapelitliikkeestä jos löytyy.Kelpo kirjoitti:Mites nämä kaverit? En kyllä tiedä miten noita on saatavana, suattaapi tilauslinjalle mennä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
-
Easterling
Itse varmaan ostaisin West Windiltä ämpärillisen valmiita, sopuhintaisia gladiaattoreja, mutta minä nyt olenkin vähän yksinkertainen ihminen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Nyt taisivat jäädä fantsun ja GW:n toukokuun bonukset saamatta.Dolmot kirjoitti:Itse varmaan ostaisin West Windiltä ämpärillisen valmiita, sopuhintaisia gladiaattoreja, mutta minä nyt olenkin vähän yksinkertainen ihminen.
Paljon parjattu bläkkis tekee munasillaan juoksentelevia teutooneja ja kelttejä. Must jokaiselle joka pitää gladiaattorielokuvista. Swarmp, do you like movies about gladiators?
it is apparent the intent has been revealed
- The Captain
- Valvoja
Saapa noita Foundryltakin, jota välittää Suomeen ainakin Sotataito. Ja yritän pelastaa omat bonukseni selittämällä, että onhan kyseessä nottinghamilainen firma, joka on läheisessä kumppanuussuhteessa GW:n kanssa...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- OneManArmada
Vanhoja heroquestin chaos dwarf, ja warrior helmit sopii hienosti gladiaattoreille, areena on tietenkin vaikeampi, mitta suhteissa sen rakentaminen voi kestää, mutta kannattaa aloittaa ensin parilla kerroksella finformia, jotka on tietenkin (_) muotoisia...
Seuraavaksi oli hyvä ehkä laittaa sisätä päin vähän kaareva (( tolppa rakenne, jonka saa hammastikuilla pysymään kasassa liimauksen kuivuessa...
Seuraavaksi oli hyvä ehkä laittaa sisätä päin vähän kaareva (( tolppa rakenne, jonka saa hammastikuilla pysymään kasassa liimauksen kuivuessa...
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
- The Captain
- Valvoja
Näyttävät vähän liikaa scifi-haltioilta ollakseen gladiaattoreita.Atsku kirjoitti:Deldareiden wycheistä voisi saada pienen converttauksen avulla melko kelpo gladiaattoreita. Ne sentään ovat koulutukseltaan gladiaattoreita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
En tiedä mitä muuta sanoa kuin toistaa: pienen converttauksen avulla, sillä eihän niillä ole mitään ihmisistä poikkeavaa muuta kuin suippokorvat ja evilmäiset armorit. Annoin vaan vinkin topicin tekijälle ja ehkä Apocalypse voi päättää näyttävätkö ne liikaa siltä tai tältä tai aikooko käyttää näitä projektissaan.The Captain kirjoitti:Näyttävät vähän liikaa scifi-haltioilta ollakseen gladiaattoreita.Atsku kirjoitti:Deldareiden wycheistä voisi saada pienen converttauksen avulla melko kelpo gladiaattoreita. Ne sentään ovat koulutukseltaan gladiaattoreita.
Olen koskenut The Captainia.