"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gladiaattoriareena ja gladiaattorit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Apocalypse

Gladiaattoriareena ja gladiaattorit

Viesti Kirjoittaja Apocalypse »

Eli olen aloittamassa takemään gladiaattori areenan/colosseumin ja sinne taistelijoita (figuja). Eli mitä materiaaleja käyttäisin colosseumiin ja miten konvertoisin gladiaattorit ja mistä?? Vinkkejä?
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Aloita conversoiminen vaikka näistä.
EM4:n miniatyyrivalikoimassa on muistaakseni myös enemmänkin gladiaattorifiguja...
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Apocalypse

Viesti Kirjoittaja Apocalypse »

en haluaisi mitään valmiiksi maalattuja figuja enkä koottuja.
Elven-captain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elven-captain »

Faban kaaos maraudereista voisi saada pienellä työllä suht hyviä gladiaattoreita. Hanki sinne myös leijonia, ja lihava keisari katsomoon.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Elven-captain kirjoitti: lihava keisari katsomoon.
Greasus Goldtooth, anyone. ;D
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
crossed

Viesti Kirjoittaja crossed »

Ei kai sentään niin lihavaa? :D
"Kaaoskääpiöt ovat kivoja ja mukavia persoonia. Tavan kääpiöt on konservatiivisia paskiaisia, jotka dises ja kiusas kaaoskäpsiä".
Ratovaari

crossed kirjoitti:Ei kai sentään niin lihavaa? :D
Ei kai nyt sentään, kait jostain Great Unclean Onesta saisi hyvän keisarin...

Ja itse gladiaattoreihin:
Näistä voisi saada ihan hienoja, tai voisivat käydä ihan sellaisinaan.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Jossain joskus näin ihan kunnollisiakin gladiaattorifiguja, hittovie en vaan muista missä :D

Jos hienon colosseumin haluat, käytä hirst artsin muotteja ja tee se kipsipalikoista. Työtä ja hikeä se vaatii, mutta lopputulos on takuulla hieno.
Kelpo

Viesti Kirjoittaja Kelpo »

Mites nämä kaverit? En kyllä tiedä miten noita on saatavana, suattaapi tilauslinjalle mennä.
Naapurin viljat vei halla

tralalalalalla
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

gladiator elokuvast voi saada hyviä vinkei..tee sellaisia kärryi jois on miekan terät renkais..(*niit oli gladiator leffas)
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
gekkokeko

Viesti Kirjoittaja gekkokeko »

itse en ole edes hyvä tekemään maastoa mutta suosittelen tekemään finnfoamista tai jostain styroksista pieniä/isompia kuution tai särmiön muotoisia "kiviä" joista kasaisit ainakin ulkoreunat

ja sitten kakkukoristeita jotakin pylväitä sekaan

pohja varmaan olisi hyvä tehdä puusta jos aiot tehdä siitä ison, kun pahvi/styroksi voi hajota helopsti

uskoisin että jos pääosin styroksiksta ja puusta teet sen niin saattaisi tulla hieno sekä lisäämällä tietty kaikkea pikkusälää sinne koristeeksi

tässäpä minun mielipiteeni kuinka sen voisi tehdä :) kaippa keksit paremmankin vielä
Ratovaari

Kelpo kirjoitti:Mites nämä kaverit? En kyllä tiedä miten noita on saatavana, suattaapi tilauslinjalle mennä.
UK:n liikkeestäkin niitä saa, täältä, ja UK:n liikkeen tuotteita saa tilattua netin kautta ainakin PKP:n kautta, ja fantasiapelitliikkeestä jos löytyy.
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Catachaneista ja warhammer osista minä ainakin tekisin ja sitten vaan niitä faban sotakärryjä ja muita härpäkkeitä.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Itse varmaan ostaisin West Windiltä ämpärillisen valmiita, sopuhintaisia gladiaattoreja, mutta minä nyt olenkin vähän yksinkertainen ihminen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Dolmot kirjoitti:Itse varmaan ostaisin West Windiltä ämpärillisen valmiita, sopuhintaisia gladiaattoreja, mutta minä nyt olenkin vähän yksinkertainen ihminen.
Nyt taisivat jäädä fantsun ja GW:n toukokuun bonukset saamatta.

Paljon parjattu bläkkis tekee munasillaan juoksentelevia teutooneja ja kelttejä. Must jokaiselle joka pitää gladiaattorielokuvista. Swarmp, do you like movies about gladiators?
it is apparent the intent has been revealed
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Saapa noita Foundryltakin, jota välittää Suomeen ainakin Sotataito. Ja yritän pelastaa omat bonukseni selittämällä, että onhan kyseessä nottinghamilainen firma, joka on läheisessä kumppanuussuhteessa GW:n kanssa...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Vanhoja heroquestin chaos dwarf, ja warrior helmit sopii hienosti gladiaattoreille, areena on tietenkin vaikeampi, mitta suhteissa sen rakentaminen voi kestää, mutta kannattaa aloittaa ensin parilla kerroksella finformia, jotka on tietenkin (_) muotoisia...

Seuraavaksi oli hyvä ehkä laittaa sisätä päin vähän kaareva (( tolppa rakenne, jonka saa hammastikuilla pysymään kasassa liimauksen kuivuessa...
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Atsku

Viesti Kirjoittaja Atsku »

Deldareiden wycheistä voisi saada pienen converttauksen avulla melko kelpo gladiaattoreita. Ne sentään ovat koulutukseltaan gladiaattoreita.
Olen koskenut The Captainia.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Atsku kirjoitti:Deldareiden wycheistä voisi saada pienen converttauksen avulla melko kelpo gladiaattoreita. Ne sentään ovat koulutukseltaan gladiaattoreita.
Näyttävät vähän liikaa scifi-haltioilta ollakseen gladiaattoreita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Atsku

Viesti Kirjoittaja Atsku »

The Captain kirjoitti:
Atsku kirjoitti:Deldareiden wycheistä voisi saada pienen converttauksen avulla melko kelpo gladiaattoreita. Ne sentään ovat koulutukseltaan gladiaattoreita.
Näyttävät vähän liikaa scifi-haltioilta ollakseen gladiaattoreita.
En tiedä mitä muuta sanoa kuin toistaa: pienen converttauksen avulla, sillä eihän niillä ole mitään ihmisistä poikkeavaa muuta kuin suippokorvat ja evilmäiset armorit. Annoin vaan vinkin topicin tekijälle ja ehkä Apocalypse voi päättää näyttävätkö ne liikaa siltä tai tältä tai aikooko käyttää näitä projektissaan.
Olen koskenut The Captainia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”