Örkkien 'Ere we go -loitsu
Örkkien 'Ere we go -loitsu
Kysymys koskee myös muita loitsuja, jotka vaikuttavat johonkin yksikköön.
Tämä kyseinen loitsuhan antaa lähitappelussa olevalle yksikölle ylimääräisen lyöntivuoron ilman että vihu saa lyödä takaisin. Kysymys kuuluu, saavatko myös yksikköön liittyneet sankarit lyödä?
Tämä kyseinen loitsuhan antaa lähitappelussa olevalle yksikölle ylimääräisen lyöntivuoron ilman että vihu saa lyödä takaisin. Kysymys kuuluu, saavatko myös yksikköön liittyneet sankarit lyödä?
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Re: Örkkien 'Ere we go -loitsu
Tyypillisesti yksikköön vaikuttavat loitsut vaikuttavat myöskin charactereihin jotka siellä ovat sisällä.. Että silllä kai mennään, ellei erikseen sanota.Tom_Gore kirjoitti:Kysymys koskee myös muita loitsuja, jotka vaikuttavat johonkin yksikköön.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- GobbladasSquig
Minä olen ainakin aina pelannut niin että kaikki örkkien yksikköjä lähiksessä tai muuten boostaavat loitsut vaikuttavat myös charruihin.
Tuli muuten tuossa yksi päivä pelatessa toinen kysymys samaisesta aiheesta. Saako yksikkö joka lyö tuon loitsun ansiosta vaihtaa aseistustaan aiemmasta valinnastaan? Eli esim kilpiä edellisellä vuorolla käyttäneet black orcit hakkaisivat great weaponeilla 'Ere We Go -kierroksen. Tai jos tämän loitsun heittää yksikölle joka on samalla vuorolla chargennut lähikseen, eli ei ole vielä valinnut aseistustaan, joutuvatko ne käyttämään 'Ere We Go -kierrokselle valitsemiaan aseita myös tulevalla lähisvuorolla?
Tuli muuten tuossa yksi päivä pelatessa toinen kysymys samaisesta aiheesta. Saako yksikkö joka lyö tuon loitsun ansiosta vaihtaa aseistustaan aiemmasta valinnastaan? Eli esim kilpiä edellisellä vuorolla käyttäneet black orcit hakkaisivat great weaponeilla 'Ere We Go -kierroksen. Tai jos tämän loitsun heittää yksikölle joka on samalla vuorolla chargennut lähikseen, eli ei ole vielä valinnut aseistustaan, joutuvatko ne käyttämään 'Ere We Go -kierrokselle valitsemiaan aseita myös tulevalla lähisvuorolla?
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Käsittääkseni 'Ere we go on ihan standardi taistelukierros, eli jos ase on jo valittu ennen sitä, on käytettävä samaa asetta ja jos 'Ere we go on ensimmäinen taistelukierros, asetta ei enää sen jälkeen saa vaihtaa.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
- Lihamestari
El Capitan kirjoitti:Miten sitten tehdään, jos taistelussa on useampi kuin yksi yksikkö taistelemassa. Lyökö silloin jompi kumpi vai kummatkin?
Eh........
.....se yksikkö lyö mihin se loitsu heitetään.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Entä saako samalla vuorolla chargannut yksikkö chargesta saadut edut (esim. lance, flail, jnejne...) sekä ´ere we go- että normi-taistelukierroksella?
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
- Lihamestari
- Pannukakku
Et sitten viitsinyt katsoa sitä GW:n sivuilta itse?Wompatti kirjoitti:Kun kerran spellistä on käsitelty kaikki muutkin asiat niin ajattelin kysyä casting valueta joka on minulle hieman epäselvä.
Eli 9+ on.