"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Banner of Balance ja immune to psychology

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Banner of Balance ja immune to psychology

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Jos yksikön säännöissä lukee "stubborn even if immune to psychology" ja yksikkö menee btb yksikön kanssa jolla on Standard of Balance (units in btb are immune to all psychology), niin menettääkö yksikkö stubbornin vai ei?

Tässä pähkinä purtavaksi.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ei menetä..

Jos kerran ollaan stubborn immunesta huolimatta niin sitten ollaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Vara-wöpsillä ollaan toista mieltä.

Esimerkiksi Ogre maneaterit ovat "Stubborn, even if Immune to Psychology" (korjatkaa jos olen väärässä). Eikös Banner of balance tee silloin niistä immuuneja säännölle "Stubborn, even if Immune to psychology"?

Koska Banner of balance tekee immuuniksi kaikelle psykologialle, sillä ei pitäisi olla merkitystä onko yksikkö alunperin stubborn vai stubborn even if immune to psychology.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

jullevi kirjoitti:[Koska Banner of balance tekee immuuniksi kaikelle psykologialle, sillä ei pitäisi olla merkitystä onko yksikkö alunperin stubborn vai stubborn even if immune to psychology.
Loppujenlopuksi onhan se aika loogista toki.
Toisaalta katselinpa tässä weedikirjaa ja suoraan sääntöjen mukaan puumies yliajaa itsekseen jo oman stubborninsa yli (siinä ei ole psykoimmune-mainintaa)... Eli ei logiikasta immune/stubborn asiassa voi olla ihan varma taas.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Deetwo kirjoitti:
Toisaalta katselinpa tässä weedikirjaa ja suoraan sääntöjen mukaan puumies yliajaa itsekseen jo oman stubborninsa yli (siinä ei ole psykoimmune-mainintaa)...
Otaksun tämän olevan viittaus siihen, miten stubborn toimii ensi laitoksessa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”