Jos yksikön säännöissä lukee "stubborn even if immune to psychology" ja yksikkö menee btb yksikön kanssa jolla on Standard of Balance (units in btb are immune to all psychology), niin menettääkö yksikkö stubbornin vai ei?
Tässä pähkinä purtavaksi.
Banner of Balance ja immune to psychology
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Banner of Balance ja immune to psychology
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Vara-wöpsillä ollaan toista mieltä.
Esimerkiksi Ogre maneaterit ovat "Stubborn, even if Immune to Psychology" (korjatkaa jos olen väärässä). Eikös Banner of balance tee silloin niistä immuuneja säännölle "Stubborn, even if Immune to psychology"?
Koska Banner of balance tekee immuuniksi kaikelle psykologialle, sillä ei pitäisi olla merkitystä onko yksikkö alunperin stubborn vai stubborn even if immune to psychology.
Esimerkiksi Ogre maneaterit ovat "Stubborn, even if Immune to Psychology" (korjatkaa jos olen väärässä). Eikös Banner of balance tee silloin niistä immuuneja säännölle "Stubborn, even if Immune to psychology"?
Koska Banner of balance tekee immuuniksi kaikelle psykologialle, sillä ei pitäisi olla merkitystä onko yksikkö alunperin stubborn vai stubborn even if immune to psychology.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Loppujenlopuksi onhan se aika loogista toki.jullevi kirjoitti:[Koska Banner of balance tekee immuuniksi kaikelle psykologialle, sillä ei pitäisi olla merkitystä onko yksikkö alunperin stubborn vai stubborn even if immune to psychology.
Toisaalta katselinpa tässä weedikirjaa ja suoraan sääntöjen mukaan puumies yliajaa itsekseen jo oman stubborninsa yli (siinä ei ole psykoimmune-mainintaa)... Eli ei logiikasta immune/stubborn asiassa voi olla ihan varma taas.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Otaksun tämän olevan viittaus siihen, miten stubborn toimii ensi laitoksessa.Deetwo kirjoitti:
Toisaalta katselinpa tässä weedikirjaa ja suoraan sääntöjen mukaan puumies yliajaa itsekseen jo oman stubborninsa yli (siinä ei ole psykoimmune-mainintaa)...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.