Chaos mercenary giant!!
Chaos mercenary giant!!
Aion ostaa mun beastilaumalle sen uuden chaos giantin,
mutta sen pitäisi toimia viellä mercenary-giganttina
mun sigmarite-armeijalle.Mielessä kävi tämmönen
slavegiant head+sorkkajalat+huomaamaton paiserypäs?
vinkit otetaan ilolla vastaan!
mutta sen pitäisi toimia viellä mercenary-giganttina
mun sigmarite-armeijalle.Mielessä kävi tämmönen
slavegiant head+sorkkajalat+huomaamaton paiserypäs?
vinkit otetaan ilolla vastaan!
No joo miksei se voi toimia,mutta ehkä doombullin pää?
(Älä sitte matki sitä mun ideaa
)
(Älä sitte matki sitä mun ideaa
Viimeksi muokannut Lumppu, Pe 12.05.2006 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Ei välttämättä kannata tehdä sille giantille kauheasti kaaosmutaatioita jos meinaa käyttää sitä myös empirellä. En nimittäin oikein usko että empiren pojat taistelisivat kaaoksen sikiön kanssa samalla puolella. Varsinkaan jos listassa on pappeja tai white wolf ritareita jotka varsinkaan ei pidä noista kaaoksen palvojista.
Kannataisi tehdä siitä giantista sellainen että siihen saa vaihdettua pään ja esim. jalat niin niihin voi tehdä niitä mutaatioita. Laittaa nuo osat kiinni vaikka ohuilla magneeteilla niin ne on helppo vaihtaa. Tai sitten pinnaa nuo ilman liimaa niin että ne pysyvät kiinni niiden tappien varassa.
Kannataisi tehdä siitä giantista sellainen että siihen saa vaihdettua pään ja esim. jalat niin niihin voi tehdä niitä mutaatioita. Laittaa nuo osat kiinni vaikka ohuilla magneeteilla niin ne on helppo vaihtaa. Tai sitten pinnaa nuo ilman liimaa niin että ne pysyvät kiinni niiden tappien varassa.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Emmä sitä,mutta sitä bloodthirster hommaa..Tai ehkä joku on jo tehnyt Bloodthirsteristä giantin,mutta itse teen siitä vielä erikoisemman 
Edit: Ja sorkat tulee giant boksissa..
Edit: Ja sorkat tulee giant boksissa..
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Periaatteessa kaikki osat saa magneetilla vaihdettaviksi, pää on oikeastaan ainoa mihin jää pieni sauma näkyville.Karu kirjoitti:En ole kittiä itse hiplaillut, mutta luulisin, että jollakin tasolla osista voi tehdä ihan vaihdettavia, vaikkapa magneettien avulla. Ainakin pään kohdalla pitäisi toimia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- The Captain
- Valvoja
Helpoin ratkaisu on tietty jättää pahimmat kaoottisuudet pois ja käyttää Kaaoksellakin kohtalaisen normaalin näköisenä jättiläisenä. Keksit vielä hyvän tarinan mercenary-jättiläisellesi ja käytät sitä samana jättiläisenä, joka vaihtaa puolta sen mukaan, kuka tarjoaa eniten.jullevi kirjoitti:Periaatteessa kaikki osat saa magneetilla vaihdettaviksi, pää on oikeastaan ainoa mihin jää pieni sauma näkyville.Karu kirjoitti:En ole kittiä itse hiplaillut, mutta luulisin, että jollakin tasolla osista voi tehdä ihan vaihdettavia, vaikkapa magneettien avulla. Ainakin pään kohdalla pitäisi toimia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hassua, tulipa tämän ketjun myötä mieleeni, että yhden lootani pohjallahan makaa bloodthirsterin sorkilla varustettu jättiläisprojekti puolivalmiina. Lienee reilusti toista vuotta aikaa edellisestä koskemisesta. Pitääkin etsiä se taas työpöydälle näin jättiläishuuman kunniaksi.
Mutta sitäpä en kerro, mistä muut osat ovat kotoisin, hähä.
Mutta sitäpä en kerro, mistä muut osat ovat kotoisin, hähä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
löysin tämmöisen tuolta netistä:
http://demonwinner.free.fr/france/2006/ ... caregore=3
ModEdit:
Jos osoite on oikein, linkki toimii ilman [url]-tägejä. Jos taas yrität näyttää kuvaa [img]-tägillä, linkitä kuvatiedostoon, älä sivulle jossa kuva on. /jullevi
http://demonwinner.free.fr/france/2006/ ... caregore=3
ModEdit:
Jos osoite on oikein, linkki toimii ilman [url]-tägejä. Jos taas yrität näyttää kuvaa [img]-tägillä, linkitä kuvatiedostoon, älä sivulle jossa kuva on. /jullevi