"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos mercenary giant!!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Rosgakori
Viesti:

Chaos mercenary giant!!

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Aion ostaa mun beastilaumalle sen uuden chaos giantin,
mutta sen pitäisi toimia viellä mercenary-giganttina
mun sigmarite-armeijalle.Mielessä kävi tämmönen
slavegiant head+sorkkajalat+huomaamaton paiserypäs?
vinkit otetaan ilolla vastaan!
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

No joo miksei se voi toimia,mutta ehkä doombullin pää?

(Älä sitte matki sitä mun ideaa ;))
Viimeksi muokannut Lumppu, Pe 12.05.2006 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

En ole kittiä itse hiplaillut, mutta luulisin, että jollakin tasolla osista voi tehdä ihan vaihdettavia, vaikkapa magneettien avulla. Ainakin pään kohdalla pitäisi toimia.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Ei välttämättä kannata tehdä sille giantille kauheasti kaaosmutaatioita jos meinaa käyttää sitä myös empirellä. En nimittäin oikein usko että empiren pojat taistelisivat kaaoksen sikiön kanssa samalla puolella. Varsinkaan jos listassa on pappeja tai white wolf ritareita jotka varsinkaan ei pidä noista kaaoksen palvojista.
Kannataisi tehdä siitä giantista sellainen että siihen saa vaihdettua pään ja esim. jalat niin niihin voi tehdä niitä mutaatioita. Laittaa nuo osat kiinni vaikka ohuilla magneeteilla niin ne on helppo vaihtaa. Tai sitten pinnaa nuo ilman liimaa niin että ne pysyvät kiinni niiden tappien varassa.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Razzwrakka iteki matkit white dwarf lehes ollutta 40k ork- warlordia.Miksei siis Expert hunterkin saa tehdä best of chaos giantia vähäl samal taval kuin sinä.Laittaa sorkat yms jutskat siihen.
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Emmä sitä,mutta sitä bloodthirster hommaa..Tai ehkä joku on jo tehnyt Bloodthirsteristä giantin,mutta itse teen siitä vielä erikoisemman :)

Edit: Ja sorkat tulee giant boksissa..
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Karu kirjoitti:En ole kittiä itse hiplaillut, mutta luulisin, että jollakin tasolla osista voi tehdä ihan vaihdettavia, vaikkapa magneettien avulla. Ainakin pään kohdalla pitäisi toimia.
Periaatteessa kaikki osat saa magneetilla vaihdettaviksi, pää on oikeastaan ainoa mihin jää pieni sauma näkyville.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

jullevi kirjoitti:
Karu kirjoitti:En ole kittiä itse hiplaillut, mutta luulisin, että jollakin tasolla osista voi tehdä ihan vaihdettavia, vaikkapa magneettien avulla. Ainakin pään kohdalla pitäisi toimia.
Periaatteessa kaikki osat saa magneetilla vaihdettaviksi, pää on oikeastaan ainoa mihin jää pieni sauma näkyville.
Helpoin ratkaisu on tietty jättää pahimmat kaoottisuudet pois ja käyttää Kaaoksellakin kohtalaisen normaalin näköisenä jättiläisenä. Keksit vielä hyvän tarinan mercenary-jättiläisellesi ja käytät sitä samana jättiläisenä, joka vaihtaa puolta sen mukaan, kuka tarjoaa eniten.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Hassua, tulipa tämän ketjun myötä mieleeni, että yhden lootani pohjallahan makaa bloodthirsterin sorkilla varustettu jättiläisprojekti puolivalmiina. Lienee reilusti toista vuotta aikaa edellisestä koskemisesta. Pitääkin etsiä se taas työpöydälle näin jättiläishuuman kunniaksi.

Mutta sitäpä en kerro, mistä muut osat ovat kotoisin, hähä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

löysin tämmöisen tuolta netistä:
http://demonwinner.free.fr/france/2006/ ... caregore=3

ModEdit:
Jos osoite on oikein, linkki toimii ilman [url]-tägejä. Jos taas yrität näyttää kuvaa [img]-tägillä, linkitä kuvatiedostoon, älä sivulle jossa kuva on. /jullevi
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”