Taun aloittaminen
Taun aloittaminen
Olisin siis aloittamassa Tauta, ja nyt kysynkin Teiltä, jotka 40k:n paremmin tiedätte, että mitä hyvää/huonoa Taussa on, ja mitä kannattaisi ostaa ekaksi Codexin jälkeen. Codex on nimittäin tulossa tässä viikon sisällä nimipäivälahjaksi.
Olin jo melkein ottamassa Space Marineita, mutta ei ne sitten ollutkaan niin hienoja, ja yksi kaverini pelaa jo niillä. Niin, kavereilla on siis Space Marineita ja Necroneita.
Olin jo melkein ottamassa Space Marineita, mutta ei ne sitten ollutkaan niin hienoja, ja yksi kaverini pelaa jo niillä. Niin, kavereilla on siis Space Marineita ja Necroneita.
- Half-breed
Voit myös lukea taus joukkueesta tietoa tästä seuraavasta linkistä http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/40kopas.htm
Kun Taun lähitaisteluvalmiuksista puhutaan, niin mitenkäs nuo uudet Vespidit siinä hommassa toimivat? Hakusanalla "Vespid" ei ainakaan suoraan tullut aiheelle erityisesti varattua postia.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Käsittääkseni ovat samaa tasoa kroottien kanssa, eli tau-mittakaavassa ihan ok..Uzi-99 kirjoitti:Kun Taun lähitaisteluvalmiuksista puhutaan, niin mitenkäs nuo uudet Vespidit siinä hommassa toimivat? Hakusanalla "Vespid" ei ainakaan suoraan tullut aiheelle erityisesti varattua postia.
Taitaa stingwingien idea olla lähinnä se s5 ap3 ase ja lentokyky.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Heikko Strength, huono save, vain yksi hyökkäys, mutta korkea I ja nopeita liikkumaan.Deetwo kirjoitti: Käsittääkseni ovat samaa tasoa kroottien kanssa, eli tau-mittakaavassa ihan ok.. :) Mutta siis loppujenlopuksi ei kovin erikoisia.
Sitovat hetkeksi jonkin huono lähisyksikön, kuten IG:n. Perus-tactical marinet kyllä vetävät pörriäisiä nekkuun lähiksessä (ja voittavat kyllä ampumakilpailunkin, jos niikseen tulee).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Half-breed
Kyllähän suititkin ihan kovia lähiksessä ovat. Ne omistavat kuitenkin sen S5 ja 2 hyökkäystä, niin kyllä sillä väkeä alas saa, kunhan nyt ei ihan mitään isoja mariiniryhmiä vastaan mene tappelemaan. Tietysti suitit haluaa pitää mielummin ammuskelemassa, mutta kyllä joskus voi tulla sellainen tilanne, että ne haluaa viedä lähikseen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.