"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taun aloittaminen

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Sir Lampo

Taun aloittaminen

Viesti Kirjoittaja Sir Lampo »

Olisin siis aloittamassa Tauta, ja nyt kysynkin Teiltä, jotka 40k:n paremmin tiedätte, että mitä hyvää/huonoa Taussa on, ja mitä kannattaisi ostaa ekaksi Codexin jälkeen. Codex on nimittäin tulossa tässä viikon sisällä nimipäivälahjaksi.

Olin jo melkein ottamassa Space Marineita, mutta ei ne sitten ollutkaan niin hienoja, ja yksi kaverini pelaa jo niillä. Niin, kavereilla on siis Space Marineita ja Necroneita.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Käytetään sitä hakua, kun sellainen on.

Sillä löytyi esimerkiksi tälläinen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Nopeasti sanottuna Tau on lähistä surkeasti kestävä, nopea ja kovaa tulittava armeija. Eli vältä lähitaistelua, ja kuten äsken mainittiin, haulla löytyy.
hmmm..

Viesti Kirjoittaja hmmm.. »

Voit myös lukea taus joukkueesta tietoa tästä seuraavasta linkistä http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/40kopas.htm
Sir Lampo

Viesti Kirjoittaja Sir Lampo »

Juu, tattista vaan tiedoista. Mutta nyt kysynkin: Onko taulla YHTÄÄN yksikköä, joka olisi edes VÄHÄNKÄÄN hyvä lähitaistelussa?
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Krootit. Tämäkin olisi löytynyt haulla.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Krootit tietty ovat ihan ok lähistelyssä. Mutta Tau on sinällään hyvä armeija että siinä on puhtaat heikkoudet ja vahvuudet.

Tietty Krooteista saa ihan kivoja yksiköitä varsinkin kun pystyvät ampumaan kauas metsien läpi.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Kun Taun lähitaisteluvalmiuksista puhutaan, niin mitenkäs nuo uudet Vespidit siinä hommassa toimivat? Hakusanalla "Vespid" ei ainakaan suoraan tullut aiheelle erityisesti varattua postia.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Uzi-99 kirjoitti:Kun Taun lähitaisteluvalmiuksista puhutaan, niin mitenkäs nuo uudet Vespidit siinä hommassa toimivat? Hakusanalla "Vespid" ei ainakaan suoraan tullut aiheelle erityisesti varattua postia.
Käsittääkseni ovat samaa tasoa kroottien kanssa, eli tau-mittakaavassa ihan ok.. :) Mutta siis loppujenlopuksi ei kovin erikoisia.

Taitaa stingwingien idea olla lähinnä se s5 ap3 ase ja lentokyky.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Deetwo kirjoitti: Käsittääkseni ovat samaa tasoa kroottien kanssa, eli tau-mittakaavassa ihan ok.. :) Mutta siis loppujenlopuksi ei kovin erikoisia.
Heikko Strength, huono save, vain yksi hyökkäys, mutta korkea I ja nopeita liikkumaan.
Sitovat hetkeksi jonkin huono lähisyksikön, kuten IG:n. Perus-tactical marinet kyllä vetävät pörriäisiä nekkuun lähiksessä (ja voittavat kyllä ampumakilpailunkin, jos niikseen tulee).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kyllähän suititkin ihan kovia lähiksessä ovat. Ne omistavat kuitenkin sen S5 ja 2 hyökkäystä, niin kyllä sillä väkeä alas saa, kunhan nyt ei ihan mitään isoja mariiniryhmiä vastaan mene tappelemaan. Tietysti suitit haluaa pitää mielummin ammuskelemassa, mutta kyllä joskus voi tulla sellainen tilanne, että ne haluaa viedä lähikseen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”