bretonniale kaveri
-
RiviSotilas
Please. kerro edes mitä tarkoitit tuolla "breteille kavereilla", muuten se jää kummittelemaan kaikkien aiheen lukeneiden mieliin heidän elämänsä loppuun asti.kiitos vastattuihin viesteihin olen tyyty väinen vaikka onkin pieniä (kirjoitusvirheitä)
Mulap. eI tllut kijoitsuvihheitä.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"
Tämän käyttäjän voi poistaa.
Tämän käyttäjän voi poistaa.
no jos välttä mättä haluatte tietää voin sen kertoa.
etsiin itselleni sellaista kansaa jota rupeaisin kerää mään joka sopisi hyvin bretonnian kaveriksi mutta huomasin että sen pätöksen voi tehdä itse mutta hyviä ideoita voin kysyä teiltä KIITOS
etsiin itselleni sellaista kansaa jota rupeaisin kerää mään joka sopisi hyvin bretonnian kaveriksi mutta huomasin että sen pätöksen voi tehdä itse mutta hyviä ideoita voin kysyä teiltä KIITOS
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
-Homer Simpson
- Half-breed
Hmm, et selventänyt asiaa tällä kyllä yhtään.samba kirjoitti:no jos välttä mättä haluatte tietää voin sen kertoa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ei tuosta todellakaan saanut mitään selvää. Ei millään pahalla, mutta kannattaa opetella kirjoittamaan ja postata seuraava viesti vasta sitten.samba kirjoitti:no jos välttä mättä haluatte tietää voin sen kertoa.
Sanoo se, jonka jokaisesta viestistä löytyy vähintään yksi kirjoitusvirhe.kiitos vastattuihin viesteihin olen tyyty väinen vaikka onkin pieniä (kirjoitusvirheitä)
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kysynpä vain tästä mielenkiinosta, että onko sinut muilutettu venäjältä puhevian takia meitä suomalaisia kiusaamaan? Viestisi käy kerta kerralta hankalammaksi ymmärtää.samba kirjoitti:no jos välttä mättä haluatte tietää voin sen kertoa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ei ole kauhean asiallista kommenttia kahdelta viimeiseltä Master Chieffiltä.
Asia on muutenkin jo ratkennut parhain päin, eli asianomainen teki itse valintansa.
Asia on muutenkin jo ratkennut parhain päin, eli asianomainen teki itse valintansa.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.