"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

bretonniale kaveri

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Ultimate

Viesti Kirjoittaja Ultimate »

Ties noista Joensuulaisista, kun ei osaa kirjottaa nimiä oikein!
samba

Viesti Kirjoittaja samba »

kiitos vastattuihin viesteihin olen tyyty väinen vaikka onkin pieniä (kirjoitusvirheitä)
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
RiviSotilas

Viesti Kirjoittaja RiviSotilas »

kiitos vastattuihin viesteihin olen tyyty väinen vaikka onkin pieniä (kirjoitusvirheitä)
Please. kerro edes mitä tarkoitit tuolla "breteille kavereilla", muuten se jää kummittelemaan kaikkien aiheen lukeneiden mieliin heidän elämänsä loppuun asti.

Mulap. eI tllut kijoitsuvihheitä. :D
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"

Tämän käyttäjän voi poistaa.
Sachse

Viesti Kirjoittaja Sachse »

samba kirjoitti:kiitos vastattuihin viesteihin olen tyyty väinen vaikka onkin pieniä (kirjoitusvirheitä)

Mutta mitähän yritit kysyä? Kaikki heittivät arvauksia ja näköjään tulit tyytyväiseksi :)
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
samba

Viesti Kirjoittaja samba »

no jos välttä mättä haluatte tietää voin sen kertoa.
etsiin itselleni sellaista kansaa jota rupeaisin kerää mään joka sopisi hyvin bretonnian kaveriksi mutta huomasin että sen pätöksen voi tehdä itse mutta hyviä ideoita voin kysyä teiltä KIITOS
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

samba kirjoitti:no jos välttä mättä haluatte tietää voin sen kertoa.
etsiin itselleni sellaista kansaa jota rupeaisin kerää mään joka sopisi hyvin bretonnian kaveriksi mutta huomasin että sen pätöksen voi tehdä itse mutta hyviä ideoita voin kysyä teiltä KIITOS
Hmm, et selventänyt asiaa tällä kyllä yhtään.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Ei tuosta todellakaan saanut mitään selvää. Ei millään pahalla, mutta kannattaa opetella kirjoittamaan ja postata seuraava viesti vasta sitten.
Sanoo se, jonka jokaisesta viestistä löytyy vähintään yksi kirjoitusvirhe. ;)
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Kysynpä vain tästä mielenkiinosta, että onko sinut muilutettu venäjältä puhevian takia meitä suomalaisia kiusaamaan? Viestisi käy kerta kerralta hankalammaksi ymmärtää.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Ei ole kauhean asiallista kommenttia kahdelta viimeiseltä Master Chieffiltä.

Asia on muutenkin jo ratkennut parhain päin, eli asianomainen teki itse valintansa.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Perusteet”