Special characterit turnauksissa?
-
WaMMaSaNDe
Special characterit turnauksissa?
Onkos special characterit usein sallittuja turnauksissa? Olen kiinnostunut armeijassani käyttämään Eldarcodexissa mainittua phoenixlordia jolle on valmiit statsit, ei ole siis kyse itsetehdyistä statseista.
-
WaMMaSaNDe
Olen lähinnä kiinnostunut kuinka usein nämä ovat sallittuja. Siis vaikkapa omia kokemuksia. Kauan harrastaneet voivat varmaankin vastata. (En tarkoita etteikö Pamppu olisi harrastanut kauan.) Kyse on edelleen GW:n valmiista statseista.pamp-pu kirjoitti:Special Charactereiden käyttöä koskevat säädökset löytyvät yleensä ko. turnauksen sääntöpaketista. Ja ainahan järjestäjältä voi kysyä asiasta erikseen.
-
Kidhidalco
Aika harvoin tuntuu spessut olevan sallittuja. Äkkisältään ei tule itsekäymistäni mieleen kuin Royal Rumblen turnaus ja sielläkin vain viimeinen skenu.
Käy katsomassa vaikkapa chaos boyzien sivuilta. Siellä muistaakseni on vanhojenkin turnausten sääntöpaketit nähtävillä.
Käy katsomassa vaikkapa chaos boyzien sivuilta. Siellä muistaakseni on vanhojenkin turnausten sääntöpaketit nähtävillä.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
Vaihtelee, usein on niin että spessut jotka eivät vaadi vastustajan suostumista ovat sallittuja, muut eivät. Sitten on tietty niitäkin turnauksia joissa ei spessuja käytetä ollenkaan.
-A
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."