"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Special characterit turnauksissa?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
WaMMaSaNDe

Special characterit turnauksissa?

Viesti Kirjoittaja WaMMaSaNDe »

Onkos special characterit usein sallittuja turnauksissa? Olen kiinnostunut armeijassani käyttämään Eldarcodexissa mainittua phoenixlordia jolle on valmiit statsit, ei ole siis kyse itsetehdyistä statseista.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Special Charactereiden käyttöä koskevat säädökset löytyvät yleensä ko. turnauksen sääntöpaketista. Ja ainahan järjestäjältä voi kysyä asiasta erikseen.
WaMMaSaNDe

Viesti Kirjoittaja WaMMaSaNDe »

pamp-pu kirjoitti:Special Charactereiden käyttöä koskevat säädökset löytyvät yleensä ko. turnauksen sääntöpaketista. Ja ainahan järjestäjältä voi kysyä asiasta erikseen.
Olen lähinnä kiinnostunut kuinka usein nämä ovat sallittuja. Siis vaikkapa omia kokemuksia. Kauan harrastaneet voivat varmaankin vastata. (En tarkoita etteikö Pamppu olisi harrastanut kauan.) Kyse on edelleen GW:n valmiista statseista.
Kidhidalco

Viesti Kirjoittaja Kidhidalco »

Aika harvoin tuntuu spessut olevan sallittuja. Äkkisältään ei tule itsekäymistäni mieleen kuin Royal Rumblen turnaus ja sielläkin vain viimeinen skenu.

Käy katsomassa vaikkapa chaos boyzien sivuilta. Siellä muistaakseni on vanhojenkin turnausten sääntöpaketit nähtävillä.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Vaihtelee, usein on niin että spessut jotka eivät vaadi vastustajan suostumista ovat sallittuja, muut eivät. Sitten on tietty niitäkin turnauksia joissa ei spessuja käytetä ollenkaan.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”