Laiskan miehen luurangot
Laiskan miehen luurangot
Miten tehdä mahdollisimman nopeasti mahdollisimman paljon luurankoja. Ensiksi kävi mielessä tälläinen skull white spray -> dippaus -> korostuksia sun muuta viilausta (metallit yms)
Luuletteko että tuollaisella saisi aikaan kohtuullisia pelipöytä luurankoja?
Luuletteko että tuollaisella saisi aikaan kohtuullisia pelipöytä luurankoja?
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Jos dipata haluat, homma on helppoa. Valkoinen spray, aseet metallilla ja dippi. Valmis.
Itse maalaan näin (aloitin VC-urakan ennen dippausmuotia, joten homma vedetään loppuun asti näin
, lisäksi ei ollut valkoista pohjamaalia), musta pohjamaali, bestial brown basecoat, bubonic brown drybrush, bleached bone drybrush. Metallit boltgun metallia brown ink-pesulla. Pelikenttäkelvollista.
Itse maalaan näin (aloitin VC-urakan ennen dippausmuotia, joten homma vedetään loppuun asti näin
Itse uskoisin tuon oikeinkin kelvollinen tyyli; tuon etuna on myös se, että soveltuu hyvin liukuhihnatyöksi. Eli ensin kaikkiin figuihin pohjamaali (käytä sitten tosiaan mustaa eikä valkoista), kaikkiin basecoat jnejne. Sillä tavalla saa hommaan paljon paremman tuntuman kun on suuri määrä figuja.Itse maalaan näin (aloitin VC-urakan ennen dippausmuotia, joten homma vedetään loppuun asti näin Vinkkaus , lisäksi ei ollut valkoista pohjamaalia), musta pohjamaali, bestial brown basecoat, bubonic brown drybrush, bleached bone drybrush. Metallit boltgun metallia brown ink-pesulla. Pelikenttäkelvollista.
Aikaa per figu kuluu tuolla tavalla luultavasti korkeintaan 20min, vähemmänkin jos on rutinoitunut maalari. Perus-haltiasoturin (joita itse olen maalannut paljon) muutamalla highlightilla maalaa pelikenttäkelvolliseks n. 20-25 minuutissa; luuranko ottaa luultavasti vielä hieman jonkin verran vähemmän. Ja laatu on taatusti parempi kuin dipatuissa, ihan kenen vain maalaamana.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
-
TheBerzerker
Sama tekniikka minullaKaru kirjoitti: Itse maalaan näin (aloitin VC-urakan ennen dippausmuotia, joten homma vedetään loppuun asti näin, lisäksi ei ollut valkoista pohjamaalia), musta pohjamaali, bestial brown basecoat, bubonic brown drybrush, bleached bone drybrush. Metallit boltgun metallia brown ink-pesulla. Pelikenttäkelvollista.
Itse käytin Khemreissäni sellaista, että valkoinen pohjamaali, nahka bestialilla ja kulta shining goldilla. koko figu brown inkillä, ja luu sitten drybrushattiin bleachedilla... sitä voi sitten lähteä vielä parantamaan jos haluaa, esim. luuhun vähän skull whitea, kultaan mithril silveriä ja/tai nahkaan snakebitea.
Toki jos skellut on VC:n, jolloin niissä ei ole kaikkia niitä Khemrin lisähärpäkkeitä, niin homma nopeutuu huomattaasti, eikä noista kulta/nahka osien parantamisesta edes tarvitse välittää.
Toki jos skellut on VC:n, jolloin niissä ei ole kaikkia niitä Khemrin lisähärpäkkeitä, niin homma nopeutuu huomattaasti, eikä noista kulta/nahka osien parantamisesta edes tarvitse välittää.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone