Starter set
Starter set
Olemme kaverin kanssa aloittelemassa confortationia ja olemme päättäneet ostaa initation setin, mutta kannattaako sen lisäksi ostaa starter set?
Katselin ainakin, että wolfeneille tulisi eri figuja, mutta alchemisteille taisi tulla vaan yksi sellainen mitä initaiton setissä ei tule.
Katselin ainakin, että wolfeneille tulisi eri figuja, mutta alchemisteille taisi tulla vaan yksi sellainen mitä initaiton setissä ei tule.
Sekoitetaan pakkaa vielä.. ainakin joissain starter seteissä on dawn warriorien kortin sijaan tullut sentinelien kortti, joskin dawn warriorien kuvalla. Tämän tosin olen kuullut vain yhdestä lähteesä, joten joku starter setin omistaja voisi varmistaa asian?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
No WYSIWYG on kohtuullisen tiukkaa kuitenkin GDR:n (Guilde du Dragon Rouge) turnaussääntöjen mukaiseksi, esim. Bard of Alahan 02:sen proxytys Bard of Alahan 01:sellä on kielletty, samoin tiettyyn pisteeseen asti korttikopiot.
Ropeconin turnauksessa käytetään GDR:n sääntöjärjestelmää, joten samat proxytys ja kopiointikiellot pätevät sielläkin, joskin seuraavista asioista emme lähde rankaisemaan:
Ropeconin turnauksessa käytetään GDR:n sääntöjärjestelmää, joten samat proxytys ja kopiointikiellot pätevät sielläkin, joskin seuraavista asioista emme lähde rankaisemaan:
- Figujen sukupolvenvaihdokseen liittyvät proxytykset (esim. dawn warriorit & sentinelit)
- Bard of Alahan 1:sen korvaaminen 2:sella (tai biopsist 1 biopsist 2:sella jne)
- Korttikopiot/printit, mikäli niitä ei välittömästi huomaa tulostetuksi
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Totta on. Saimme juuri killen kanssa tilaamamme startterin. Dawnejen figut, mutta sentinelien kortti dawnin kuvalla. Ilmeisesti tuo on tarkoituksellakin, sillä startterin skenariovihkosessakin ei mainittukkaan dawneista vaan ainoastaan sentineleistä.Sekoitetaan pakkaa vielä.. ainakin joissain starter seteissä on dawn warriorien kortin sijaan tullut sentinelien kortti, joskin dawn warriorien kuvalla. Tämän tosin olen kuullut vain yhdestä lähteesä, joten joku starter setin omistaja voisi varmistaa asian?