"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Starter set

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Fledrek

Starter set

Viesti Kirjoittaja Fledrek »

Olemme kaverin kanssa aloittelemassa confortationia ja olemme päättäneet ostaa initation setin, mutta kannattaako sen lisäksi ostaa starter set?
Katselin ainakin, että wolfeneille tulisi eri figuja, mutta alchemisteille taisi tulla vaan yksi sellainen mitä initaiton setissä ei tule.
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

Kaikki figut ovat käsittääkseni erilaisia Initiation Setin kanssa. Initiation Setissähän tulee dirzeille Sentinels of Danakilit + Thissan Ka, Startterissa taas Ysis the Viper (vai mikä onkaan) ja kolme Dawn Warrioria. Kannattava ostoshan tuo oletettavasti on, ainakin saa kamat edullisesti.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Ostakaa piruuttanne molemmat, kustannukset puoliksi. Toiselle Wolfenit, toiselle Dirtzit. Init-boksin sääntökirja menee yhteiskäyttöön, mutta sopu sijaa tekee.
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Tässä hämää tietysti se, että Dawn Warrior ja Sentinel of Danakil on erehdyttävästi samannäköisiä.

Ne eivät kuitenkaan ole samaa joukkotyyppiä.
//Mx
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Sekoitetaan pakkaa vielä.. ainakin joissain starter seteissä on dawn warriorien kortin sijaan tullut sentinelien kortti, joskin dawn warriorien kuvalla. Tämän tosin olen kuullut vain yhdestä lähteesä, joten joku starter setin omistaja voisi varmistaa asian?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Hah, Rackham itse rohkaisee WYSIWYGIN rikkomista. :) Tästä saisivat muutkin firmat ottaa oppia niin ei tarvitse stressata onko Fexillä käsissä devourerit vai ei.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

No WYSIWYG on kohtuullisen tiukkaa kuitenkin GDR:n (Guilde du Dragon Rouge) turnaussääntöjen mukaiseksi, esim. Bard of Alahan 02:sen proxytys Bard of Alahan 01:sellä on kielletty, samoin tiettyyn pisteeseen asti korttikopiot.

Ropeconin turnauksessa käytetään GDR:n sääntöjärjestelmää, joten samat proxytys ja kopiointikiellot pätevät sielläkin, joskin seuraavista asioista emme lähde rankaisemaan:
  • Figujen sukupolvenvaihdokseen liittyvät proxytykset (esim. dawn warriorit & sentinelit)
  • Bard of Alahan 1:sen korvaaminen 2:sella (tai biopsist 1 biopsist 2:sella jne)
  • Korttikopiot/printit, mikäli niitä ei välittömästi huomaa tulostetuksi
Luonnollisestikaan kaksi ensimmäistä kohtaa eivät päde, mikäli samassa armeijassa käytetään molempia stattityyppejä samanaikaisesti (ts. vastustaja ei saisi hämääntyä missään vaiheessa siitä mitä kentällä sillä hetkellä on käytössä).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Sekoitetaan pakkaa vielä.. ainakin joissain starter seteissä on dawn warriorien kortin sijaan tullut sentinelien kortti, joskin dawn warriorien kuvalla. Tämän tosin olen kuullut vain yhdestä lähteesä, joten joku starter setin omistaja voisi varmistaa asian?
Totta on. Saimme juuri killen kanssa tilaamamme startterin. Dawnejen figut, mutta sentinelien kortti dawnin kuvalla. Ilmeisesti tuo on tarkoituksellakin, sillä startterin skenariovihkosessakin ei mainittukkaan dawneista vaan ainoastaan sentineleistä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”