CSM termiksiä (tuliteema jatkuu)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Antrax

CSM termiksiä (tuliteema jatkuu)

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Hmm... pienen tauon jälkeen alkoi maalaust taas inspata. Siitä dredistäni onkin jo aikaa...

Termikset ovat Slaanesh armeijaani, ja minua ei kiinnosta kuulla kuinka Khornemaisia ne ovat. Tuli nyt saattuu olemaan osittain punaista, ja sen kanssa sopii kulta. Minulla on hieman fluffia mietitty tämän armeijan taakse, mutta en varmaankaan jaksa sitä koskaan kirjoittaa loppuun asti. Sanottakoon, että joskus tässä aion konffata sistereistä aspat ja muutaman rivinaikkosen, eli armeija on suht matriarkkaalinen. Kuvista vielä, että aseina ovat sonic blaster ja blast master.

Termis 1

koko figu

edestä vasemalta

edestä oikealta

sivulta

Olen yrittänyt luoda tähän Termiksen baseen kuumuuden hehkua, mutta hieman laihoin tuloksin. Toisaalta se näyttää myös verelta, joten en minä sitä siitä ala poistamaankaan.
base

Ja Termis 2

edestä vasemmalta

vähän lähempää"

oikealta

ja takaa

Edit: Ai niin... kuvista on lähtenyt hieman keltaisuutta kuvankäsittelyn aikana, joten kontrasti ei ole ainakaan näin paljoa pielessä, jos ollenkaan.
Viimeksi muokannut Antrax, Ke 07.06.2006 16:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Frostyb

Viesti Kirjoittaja Frostyb »

Hieman sottaisia ovat, etenkin nuo pääkallot pistivät silmään. Oranssit osat kaipaisivat hiukan suurempaa kontrastia korostuksiinsa. Muuten ihan hyvää tasoa.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Yhdyn ylempään. JA lisäksi mun mielestä sillä oli kauniit silmät.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Markus

Viesti Kirjoittaja Markus »

Tota.. tota, jos siihen beissiin haluut kuumuuden hehkua poista se ruoho hyvä mies tai edes maalaa se palaneeksi :)
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Ja miksei maa halkeilisi kuivuneena heidän allaan? Tyyliin Afrikan ei-sadekausi.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Antrax

Totta Markus... olen vain niin tottunut tuohon basetus tekniikkaani, etten nytkään jaksanut maalata tuota ruohoa... hmm... jos sitä brushaisi esim. mustalla ja/tai ruskealla, että se olisi vasta kärsitymässä, ja takapuolelle enemmän mustaa, kun sieltä suunnasta ne ovat tulossa.

Ja vaikka Termis kessun idea ei huono olekaan, niin se sekoittaisi liikaa tuttua tekniikkaani, ja toiseksi, en oikein keksi miten sen toteuttaisin helpolla. Minulla kun on muutakin tekemistä kuin miettiä yhtä basea. Ja ehkä sellainen halkeilu olisi liian intensiivistä kuumutta. (Tai sitten ne ovat jumittuneet asemasotaan, ja kyykkivät samassa paikassa kauemmin, mutta toistaiseksi jätän tämän idean väliin.)
Spoonyone
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Pintasilotteeseen sekoittaa paljon vettä, ja lättää baseen. Kun vesi haihtuu, silote halkeilee. Sillä saa helposti. Ja kato, termi haarniskahan painaa aivan *elevetin paljon. Eiköhän maa nyt sellasen alla halkeile muutenkin.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Antrax

Daemon princeen sitä voisi harkita, perus jampat taitavat jäädä ilman tuota.
Spoonyone
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

noi on hienoimpia termiksiä mitä olen nähnyt. odotan innolla lisää maalattuja figuja
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
Dark Apostle

Viesti Kirjoittaja Dark Apostle »

Ah.

Tällaista herkkua näkee nykyään todella harvoin.
En tiedä oletko tehnyt teeman tarkoituksella retroksi, vai
onko puhdasta sattumaa, että näiden termiksien väritys on
kuin suoraan 90-luvun alkupuolen 'Eavy metal teamin tai Golden Demon
voittajien käsistä :)

Aika multaa muistot.

Joka tapauksessa annan IIIIIISON plussan näistä... koko armeija vain samalla tavalla väreihin!
Todella upeaa! :)
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Yhdyn tuonne ylös että hieman sottaista, mutta laavateema jota kyllä nykyäänkin näkee vaikka missä toimii.
Ja tosiaan sehän on vanha juttu, täälläkin suunassa tulee good ole' days mieleen, joten laavoista plussaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”