CSM termiksiä (tuliteema jatkuu)
CSM termiksiä (tuliteema jatkuu)
Hmm... pienen tauon jälkeen alkoi maalaust taas inspata. Siitä dredistäni onkin jo aikaa...
Termikset ovat Slaanesh armeijaani, ja minua ei kiinnosta kuulla kuinka Khornemaisia ne ovat. Tuli nyt saattuu olemaan osittain punaista, ja sen kanssa sopii kulta. Minulla on hieman fluffia mietitty tämän armeijan taakse, mutta en varmaankaan jaksa sitä koskaan kirjoittaa loppuun asti. Sanottakoon, että joskus tässä aion konffata sistereistä aspat ja muutaman rivinaikkosen, eli armeija on suht matriarkkaalinen. Kuvista vielä, että aseina ovat sonic blaster ja blast master.
Termis 1
koko figu
edestä vasemalta
edestä oikealta
sivulta
Olen yrittänyt luoda tähän Termiksen baseen kuumuuden hehkua, mutta hieman laihoin tuloksin. Toisaalta se näyttää myös verelta, joten en minä sitä siitä ala poistamaankaan.
base
Ja Termis 2
edestä vasemmalta
vähän lähempää"
oikealta
ja takaa
Edit: Ai niin... kuvista on lähtenyt hieman keltaisuutta kuvankäsittelyn aikana, joten kontrasti ei ole ainakaan näin paljoa pielessä, jos ollenkaan.
Termikset ovat Slaanesh armeijaani, ja minua ei kiinnosta kuulla kuinka Khornemaisia ne ovat. Tuli nyt saattuu olemaan osittain punaista, ja sen kanssa sopii kulta. Minulla on hieman fluffia mietitty tämän armeijan taakse, mutta en varmaankaan jaksa sitä koskaan kirjoittaa loppuun asti. Sanottakoon, että joskus tässä aion konffata sistereistä aspat ja muutaman rivinaikkosen, eli armeija on suht matriarkkaalinen. Kuvista vielä, että aseina ovat sonic blaster ja blast master.
Termis 1
koko figu
edestä vasemalta
edestä oikealta
sivulta
Olen yrittänyt luoda tähän Termiksen baseen kuumuuden hehkua, mutta hieman laihoin tuloksin. Toisaalta se näyttää myös verelta, joten en minä sitä siitä ala poistamaankaan.
base
Ja Termis 2
edestä vasemmalta
vähän lähempää"
oikealta
ja takaa
Edit: Ai niin... kuvista on lähtenyt hieman keltaisuutta kuvankäsittelyn aikana, joten kontrasti ei ole ainakaan näin paljoa pielessä, jos ollenkaan.
Viimeksi muokannut Antrax, Ke 07.06.2006 16:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Yhdyn ylempään. JA lisäksi mun mielestä sillä oli kauniit silmät.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
- Terminator Sergeant
Totta Markus... olen vain niin tottunut tuohon basetus tekniikkaani, etten nytkään jaksanut maalata tuota ruohoa... hmm... jos sitä brushaisi esim. mustalla ja/tai ruskealla, että se olisi vasta kärsitymässä, ja takapuolelle enemmän mustaa, kun sieltä suunnasta ne ovat tulossa.
Ja vaikka Termis kessun idea ei huono olekaan, niin se sekoittaisi liikaa tuttua tekniikkaani, ja toiseksi, en oikein keksi miten sen toteuttaisin helpolla. Minulla kun on muutakin tekemistä kuin miettiä yhtä basea. Ja ehkä sellainen halkeilu olisi liian intensiivistä kuumutta. (Tai sitten ne ovat jumittuneet asemasotaan, ja kyykkivät samassa paikassa kauemmin, mutta toistaiseksi jätän tämän idean väliin.)
Ja vaikka Termis kessun idea ei huono olekaan, niin se sekoittaisi liikaa tuttua tekniikkaani, ja toiseksi, en oikein keksi miten sen toteuttaisin helpolla. Minulla kun on muutakin tekemistä kuin miettiä yhtä basea. Ja ehkä sellainen halkeilu olisi liian intensiivistä kuumutta. (Tai sitten ne ovat jumittuneet asemasotaan, ja kyykkivät samassa paikassa kauemmin, mutta toistaiseksi jätän tämän idean väliin.)
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- Terminator Sergeant
Pintasilotteeseen sekoittaa paljon vettä, ja lättää baseen. Kun vesi haihtuu, silote halkeilee. Sillä saa helposti. Ja kato, termi haarniskahan painaa aivan *elevetin paljon. Eiköhän maa nyt sellasen alla halkeile muutenkin.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Dark Apostle
Ah.
Tällaista herkkua näkee nykyään todella harvoin.
En tiedä oletko tehnyt teeman tarkoituksella retroksi, vai
onko puhdasta sattumaa, että näiden termiksien väritys on
kuin suoraan 90-luvun alkupuolen 'Eavy metal teamin tai Golden Demon
voittajien käsistä
Aika multaa muistot.
Joka tapauksessa annan IIIIIISON plussan näistä... koko armeija vain samalla tavalla väreihin!
Todella upeaa!
Tällaista herkkua näkee nykyään todella harvoin.
En tiedä oletko tehnyt teeman tarkoituksella retroksi, vai
onko puhdasta sattumaa, että näiden termiksien väritys on
kuin suoraan 90-luvun alkupuolen 'Eavy metal teamin tai Golden Demon
voittajien käsistä
Aika multaa muistot.
Joka tapauksessa annan IIIIIISON plussan näistä... koko armeija vain samalla tavalla väreihin!
Todella upeaa!
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."