Ropecon
ainakin aiempina vuosina on myös helsingin keskustasta lähtenyt teinigootteja pursuava konibussi enemmän tai vähemmän epäsäännöllisesti dipolin suuntaan
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
Griefbringer
Otaniemeen pääsee Helsingin keskustasta helpoiten Kampin terminaalista laiturista 41 (joka on keskustan puolelta tullessa ensimmäinen bussiterminaali) lähtevillä busseilla 102 ja 102T, joiden molempien päätepysäkki on Otaniemessä, noin 5-10 minuutin kävelymatkan päässä Dipolista ja parin minuutin päässä Smökistä (jossa on ollut ainakin joinain vuosina narikka isommille tavaroille, ja joka siitä syystä voisi olla ihan kelvollinen ensimmäinen osoite). Toki bussista voi jäädä pois jo ennen päättäriä jolloin Dipoliin tulee kävelymatkaa alle 200m, mutta päättärille meno on idioottivarmaa. Ensimmäistä kertaa itse ropeconissa olleena olin aivan äimän käkenä että missä hitossa mikäkin on, kun paikkoihin viitattiin vain nimillä ja missään ei ollut karttoja. Kannattaa vaan rohkeasti kysyä, otaniemi on sen verran pieni paikka että hyyvin suurella todennäköisyydellä jokainen keneltä kysytään osaa opastaa nämä tärkeimmät paikat (eli dipoli ja ostari ja smökki jos siellä on narikka)
Vikkinä tulevaisuden varalle. Mene reittioppaaseen ja kirjoita mihin kenttään dipoli. Se antaa 2 vaihtoehtoa, josta toinen on paikka ja toinen pysäkki (molemmat siis dipoli espoo). Siitä valitset paikan ja isket sen oman osoitteen siihen mistä kenttään. Sen jälkeen oikea aika paikalleen ja avot jo tulee ohjeet miten mennä sinne.
http://www.reittiopas.fi
Toinen vaihtoehto on tietenkin google. Isket siihen dipoli sanan, niin aukeaa oikea paikka heti.
http://www.google.com/search?client=saf ... 8&oe=UTF-8
http://www.reittiopas.fi
Toinen vaihtoehto on tietenkin google. Isket siihen dipoli sanan, niin aukeaa oikea paikka heti.
http://www.google.com/search?client=saf ... 8&oe=UTF-8
tästä lienee oma keskustelunsa kahvihuoneen puolella - itse olen siellä turnausjärjestäjänä
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Ottamatta kantaa kysymyksen tarpeellisuuteen, vastaus kieltämättä huvitti. Onko RopeCon sellainen aihe, josta keskusteleminen on tarkoitettu vain rajatulle joukolle?Silveri kirjoitti:tästä lienee oma keskustelunsa kahvihuoneen puolella - itse olen siellä turnausjärjestäjänä
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- The Captain
- Valvoja
Eihän Kahvihuonetta ole rajattu vain tietylle joukolle - jäsenyyttä saa hakea kuka tahansa Sotun käyttäjä. Sen sijaan Ropecon ei ole suoranaisesti figuihin liittyvä keskustelunaihe, joten Kahvihuone on sille aivan oikea paikka.Celebdae kirjoitti:Ottamatta kantaa kysymyksen tarpeellisuuteen, vastaus kieltämättä huvitti. Onko RopeCon sellainen aihe, josta keskusteleminen on tarkoitettu vain rajatulle joukolle?Silveri kirjoitti:tästä lienee oma keskustelunsa kahvihuoneen puolella - itse olen siellä turnausjärjestäjänä
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- The Captain
- Valvoja
Siehän se pomo olet, mutta eikö samaa perustelua voi käyttää kaikkien Kahvihuoneen keskusteluaiheiden siirtämiseen Yleisiin?Matti Niemelä kirjoitti:IMO eipä kyllä ole. Ne jotka eivät KH:een pääse, tekee kuitenkin oman topikkinsa Conista yleisille.The Captain kirjoitti: --- joten Kahvihuone on sille aivan oikea paikka.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?