"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maalit pois käsistä?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
"Dwarf Man"

Maalit pois käsistä?

Viesti Kirjoittaja "Dwarf Man" »

Juu-u, en saa revelin maaleja käsistäni vedellä ja saippualla. Ehdotuksia?
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

oletkö tärpättiä kokeillut? saippuoitu hohkakivi auttaa myös jonkin verran etenkin akryylien poistossa käsistä - revellin maalit tosin ovat emaleita
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
mieoonmursu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mieoonmursu »

Juu reveliin tarvitaan vähintään, jotain tärpättiä, että lähtee.
käy kotisivuillani täällä
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ja jos ei tärpätillä mene, niin kyllä se ajan kanssa sitten kuluu pois.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
"Dwarf Man"

Viesti Kirjoittaja "Dwarf Man" »

Kiitos vinkeistä, maalit lähti saippualla ja hohkakivellä.

"dwarf man" kiittää.
sensei

Viesti Kirjoittaja sensei »

Ite hinkkaan kynsiharjalla ja hyvin lähtee.
hullukoira

Viesti Kirjoittaja hullukoira »

Maalia ei kannata poistaa! Kun sinulla on maalia käsissäsi, niin tytöt tulee tiedustelemaan että oletkos taiteilija. Maalitahrat on hyvä keskustelunavaaja siis!
Ukkomiehet ovat sukupuolten välisen sodan sotavankeja!
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

hullukoira kirjoitti:Maalia ei kannata poistaa! Kun sinulla on maalia käsissäsi, niin tytöt tulee tiedustelemaan että oletkos taiteilija. Maalitahrat on hyvä keskustelunavaaja siis!
Tai luulevat täplikästä ihoa Egyptiläisen hyppykupan aiheuttamaksi ja poistuvat hiljaa mutta vikkelästi paikalta..
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Revelli lähtee käsistä käsiharjalla ja saippualla ja vetyoksidilla, tai ainakin minulla lähtee. Itse en Revelliä kyllä käytäkkään kun pitää kaiken maailman töhnien kanssa leikkiä että sitä saa ohennettua.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Gramolarian

Viesti Kirjoittaja Gramolarian »

älkää pojat tehkö asiasta noin vaikeaa.kaikki maalit mitä ittellä on käsiini jäänyt + 75% liimoista mitä on käsiin tarttunut ovat lähteneet HIERONTA ÖLJYLLÄ. Sen rakenne on semmonen että se imeytyy ihoon ja varsinkin pinnallisimman kerroksen alle. sillä kyllä liukenee maalit ja liimat käsistä. suosittelen kokeilemaan. tosin hieronta öljyn saaminen on toinen juttu jos ei satu olemaan hieroja. mutta jos löydätte jostain halpaa hierontaöljyä joka ei ole tarkoitettu nuoltavaksi vaimokeen tai ukon rinnuksilta niin kokeilkaa. toinen hyvä mitä olen hätätapauksissa käyttänyt on ihan basic voi mahd. rasvainen semmoinen
Eluqqa

Viesti Kirjoittaja Eluqqa »

No, jos pahemmin olen sotkenut niin sitten menen vain pesemään kädet nopeasti. Ei ne pienet maalitahrat mitään käsissä haittaa, kulumalla ne lähtee. Vaatteissa ne eivät ole kovin kivoja, tosin. :p
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Saippua ja kynsiharja riittää ihan hyvin akryylimaaleille (eli ne normaalit GW, Vallejo jne.)

Tärpätillä sitten öljypohjaiset. Kaikkein pottumaisinta minusta on kuivumaton epoksi - kun siinä komponenttien suhde on pielessä, se on tahmeaa eikä kuiva ikinä.
//Mx
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”