pohja maali ongelma
-
commander antti
pohja maali ongelma
elikkäs mulla on sellanen ongelma että ku mää ostin ton eldar guardian paketin ja aijon värjätä ne saim hanin kaltaseksi. kun mulla on toi red ink muste niin kysyisin että kannattaisiko siihen alle laittaa skull white vai chaos black sprayta pohja maaliks
kumpi näyttää teijän mielestä paremmalta
kumpi näyttää teijän mielestä paremmalta
whe live in the shadows
- Half-breed
- The Captain
- Valvoja
Itse asiassa inkkiä suoraan valkoisen pohjamaalin päälle suositellaan useammassakin vanhemmassa codex/armybookin maalausoppaassa. Ko. tekniikalla saa ihan pätevää jälkeä tiettyihin tarkoituksiin. Eldarin panssariinkin voisin kuvitella tepsivän. Onko joku kokeillut?
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- The Captain
- Valvoja
Kyllä. Useammankin kerroksen jälkeen tulos on läikikäs pinkki. Joku muu voi osata paremminkin, minä en.Tom_Gore kirjoitti:Itse asiassa inkkiä suoraan valkoisen pohjamaalin päälle suositellaan useammassakin vanhemmassa codex/armybookin maalausoppaassa. Ko. tekniikalla saa ihan pätevää jälkeä tiettyihin tarkoituksiin. Eldarin panssariinkin voisin kuvitella tepsivän. Onko joku kokeillut?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pinkkihän sopii hyvin Eldareille
Noh ei... Itse kokeilin piruuttani tummanvihreällä inkillä valkoisen päälle. Kun pitää inkin määrän sudissa riittävän pienenä ei pitäisi tasaisillekaan alueille muodostua niitä läikkiä. Värisävyn saaminen oikeaksi tosin voi olla hankalampaa...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
-
Silver Warrior
voi, mutta se vaatii kärsivällisyyttä, eikä todellakaan ole useimmiten se järkevin tapa toimia
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!