"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

pohja maali ongelma

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
commander antti

pohja maali ongelma

Viesti Kirjoittaja commander antti »

elikkäs mulla on sellanen ongelma että ku mää ostin ton eldar guardian paketin ja aijon värjätä ne saim hanin kaltaseksi. kun mulla on toi red ink muste niin kysyisin että kannattaisiko siihen alle laittaa skull white vai chaos black sprayta pohja maaliks
kumpi näyttää teijän mielestä paremmalta
whe live in the shadows
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Sanoisin skull white. Tällöin sinun ei tarvitse vetää niitä 20 kerrosta maalia siihen, että punainen näkyy.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Älä nyt kumminkaan inkkiä suoraan pohjamaalin päälle levitä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Itse asiassa inkkiä suoraan valkoisen pohjamaalin päälle suositellaan useammassakin vanhemmassa codex/armybookin maalausoppaassa. Ko. tekniikalla saa ihan pätevää jälkeä tiettyihin tarkoituksiin. Eldarin panssariinkin voisin kuvitella tepsivän. Onko joku kokeillut?
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Tom_Gore kirjoitti:Itse asiassa inkkiä suoraan valkoisen pohjamaalin päälle suositellaan useammassakin vanhemmassa codex/armybookin maalausoppaassa. Ko. tekniikalla saa ihan pätevää jälkeä tiettyihin tarkoituksiin. Eldarin panssariinkin voisin kuvitella tepsivän. Onko joku kokeillut?
Kyllä. Useammankin kerroksen jälkeen tulos on läikikäs pinkki. Joku muu voi osata paremminkin, minä en.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Pinkkihän sopii hyvin Eldareille :P Noh ei... Itse kokeilin piruuttani tummanvihreällä inkillä valkoisen päälle. Kun pitää inkin määrän sudissa riittävän pienenä ei pitäisi tasaisillekaan alueille muodostua niitä läikkiä. Värisävyn saaminen oikeaksi tosin voi olla hankalampaa...
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Silver Warrior

Viesti Kirjoittaja Silver Warrior »

Joo älä tee noin. Ei inkkiä suoraan pohjamaalin päälle, ellet osaa käyttää sitä tekniikkaa. Jos haluat punaista niin sitten punaista maalia. Inkillä ei voi tehdä peittäviä kerroksia.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

voi, mutta se vaatii kärsivällisyyttä, eikä todellakaan ole useimmiten se järkevin tapa toimia
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

Jos haluut maalata eldar ukkoja
käytin sinistä pohja maalis
kun tein valkosia eldar ukkoja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”