Itse olen ainakin ihan tyytyväinen, että 1600 pisteen armeijallakin saa pelata. Eipä tuota varmaan yhtään enempää kerkeäisi maalaamaankaan. Ja saapahan ainakin muutaman victory pointin joka pelistä... :)Der Dexter kirjoitti:
Joillain armeijoilla saattaa alkaa myös harmittamaan 2000 pts optio, mutta kun ei armeijaslotit anna myöten jos joitain rajoittavia tekijöitä on läsnä.
Ropecon 2006 WH40K-turnaus
Samoilla linjoilla, ei kyseisistä lafkoista mitään juustoa irtoa, vaan antavat lähinnä väriä pelikentälle.A.M€nen kirjoitti: DH ja WH littolaiset sallituksi IG:lle ja SM:lle
Jaa===2
Ei====0
Poissa=0
Tyhjä==0
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Loistavaltahan tuo sääntönippu vaikuttaa
-Jos nyt aletaan hakemaan jotain ehdotuksia niin voitaisin librarianin ilmainen psy.hood vaatia tekemään psy-testi tai rajoitaa käyttömäärää vuorossa, nykyisellään se on hieman ylikova Thousand soneja vastaan, joilla muutens meinasin osallistua.Thousand sonit ei muutenkaan ole mikään hurja juustoarmeija...
[edit] witch/daemonhuntterit muihinkin armeijoihin ilman muuta
-Jos nyt aletaan hakemaan jotain ehdotuksia niin voitaisin librarianin ilmainen psy.hood vaatia tekemään psy-testi tai rajoitaa käyttömäärää vuorossa, nykyisellään se on hieman ylikova Thousand soneja vastaan, joilla muutens meinasin osallistua.Thousand sonit ei muutenkaan ole mikään hurja juustoarmeija...
[edit] witch/daemonhuntterit muihinkin armeijoihin ilman muuta
Yhden armeijanko takia pitäisi rajoittaa hoodia, joka ei muutenkaan ole kyllä kamalan kova?Boltteri kirjoitti:nykyisellään se on hieman ylikova Thousand soneja vastaan, joilla muutens meinasin osallistua.Thousand sonit ei muutenkaan ole mikään hurja juustoarmeija...
Onnistuu harvemmin, kaikella kuitenkin LD10 ja hoodittaja on huonommassa asemassa, koska tasapeli failaa.
EDIT: Sitäpaitsi, nykyinen hoodihan on erittäin rankalla kädellä huononnettu laite.. Eikä se hupputädin tässä päässä kamalasti lämmitä, kun psyykkeriä tulee vastaan...
Collar of Khorne <3
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 26.06.2006 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Samaa mieltä. Kyseessä on kyllä yksinäisen Tuhannen Pojan smör smör.Deetwo kirjoitti:Yhden armeijanko takia pitäisi rajoittaa hoodia, joka ei muutenkaan ole kyllä kamalan kova?Boltteri kirjoitti:nykyisellään se on hieman ylikova Thousand soneja vastaan, joilla muutens meinasin osallistua.Thousand sonit ei muutenkaan ole mikään hurja juustoarmeija...
Onnistuu harvemmin, kaikella kuitenkin LD10 ja hoodittaja on huonommassa asemassa, koska tasapeli failaa.
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
No jaa,hieman vain häiritsee, että librarianilla on ilmainen väline(no joo onhan se otettu mukaan pistehintaan), joka kumoaa armeijani heavy weaponeita(psy powereita)Deetwo kirjoitti:Yhden armeijanko takia pitäisi rajoittaa hoodia, joka ei muutenkaan ole kyllä kamalan kova?Boltteri kirjoitti:nykyisellään se on hieman ylikova Thousand soneja vastaan, joilla muutens meinasin osallistua.Thousand sonit ei muutenkaan ole mikään hurja juustoarmeija...
EDIT: Sitäpaitsi, nykyinen hoodihan on erittäin rankalla kädellä huononnettu laite.. Eikä se hupputädin tässä päässä kamalasti lämmitä, kun psyykkeriä tulee vastaan...
Collar of Khorne <3
Se oli vain ehdotus enpä lähde sinne muutenkaan voittoa hakemaan
Viimeksi muokannut Boltteri, To 13.07.2006 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onneksi sillä on sentään rajattu käyttömäärä, kun kuitenkin vain kerran voi yrittää hoodia per voimaBoltteri kirjoitti:jos sillä olisi jokin rajattu käyttömäärä vuorossa hoodin vaikutus olisi kuitenkin varsin samanlainen, koska ei armeijassa yleensä ole 2+ velhoa.
Eikä niitä libroja joka armeijassa kuitenkaan ole.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Deetwo kirjoitti:Onneksi sillä on sentään rajattu käyttömäärä, kun kuitenkin vain kerran voi yrittää hoodia per voimaBoltteri kirjoitti:jos sillä olisi jokin rajattu käyttömäärä vuorossa hoodin vaikutus olisi kuitenkin varsin samanlainen, koska ei armeijassa yleensä ole 2+ velhoa.
ehkä kokoon vaan itteni ja annan asian olla ja lähen maalaamaan predatoriani
Jep, ainoastaan jokaisessa marine armeijassa :)Deetwo kirjoitti:Onneksi sillä on sentään rajattu käyttömäärä, kun kuitenkin vain kerran voi yrittää hoodia per voima :)Boltteri kirjoitti:jos sillä olisi jokin rajattu käyttömäärä vuorossa hoodin vaikutus olisi kuitenkin varsin samanlainen, koska ei armeijassa yleensä ole 2+ velhoa.
-
vompovompatti
Eli skimmerit sallitaan, ja vain yksi modeli saa olla, vaikka unit entry sallisikin useamman? Lähinnä tetroja tässä kattelen, 1-4 sellaista menee squadroniin, mutta saan siis ottaa vain yhden? IA vol3, Taros campaignista ainakin löytyypi säännöt tolle(ei tosin mitään ihmeitä).'con sääntösetti kirjoitti:Armeija voi sisältää yhden Imperial Armour -kirjoista löytyvän kulkupelin.
Mikäli kyseessä on Super Heavy -luokan verme, niin sen saa ottaa omaan
Force Organisation -kaavioon. Lentosääntöjä käyttäviä laitteita ei kuitenkaan
sallita.
Mitä tuo "oma Force Organization -kaavio" tarkoittaa? Itsenäiseen Super Heavy slottiin, vai viekö tilaa Heavy Supportista?'con sääntösetti kirjoitti:Armeija voi sisältää yhden Imperial Armour -kirjoista löytyvän kulkupelin.
sallita.
-
Brightstar
Super Heavyt oikeasti tarvitsisivat alleensa kokonaisen FoC:in. Tässä annetaan niille käyttöön ylimääräinen jotta sinne saisi jotain muutakin armeijaa.AndreasH kirjoitti:Mitä tuo "oma Force Organization -kaavio" tarkoittaa? Itsenäiseen Super Heavy slottiin, vai viekö tilaa Heavy Supportista?'con sääntösetti kirjoitti:Armeija voi sisältää yhden Imperial Armour -kirjoista löytyvän kulkupelin.
sallita.
Miten pitkälle muuten nämä jätti-mörssärit ovat köynnöksissä isäntiinsä? Poloiset, pienet russini ottavat isoveikka 'bladen mukaan mutta jääkö isoveikka kömpelöksi, huonommin ampuvaksi veljistään? Toisinsanoen, saako sekin ottaa käyttöönsä AC:n tankeille suunnattuja doktriineja?
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
-
Brightstar
Aivan oikein.AndreasH kirjoitti:Jos ymmärsin oikein voit siis tavalliseen IG armeijaan ottaa kolme Russia sekä Banebladen?
/A
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Olen samaa mieltä, ja asia askarrutti minuakin juuri tästä syystä. Se on käytännössä ilmainen extra Heavy slotti (joskin kaikille sama). IW:lle viisi HS...elämä on!BugsOwn kirjoitti:Eiks oo hieman outoa että ei ees veloiteta sitä heavy slottia?
Käytännössä jotkut armeijat saa yhen "heavy" slotin lisää....
En tosin tiedä voiko kukaan sielt mitään kovin ylivoimaista tuoda ettei se sinänsä mua haittaa, kuhan mainitsen.